< Zpět na akce

Základy a vychytávky

Cesta za úspěšnými obchody začíná zde. Na 2,5 hodinovém školení pro maximálně 12 lidí vám vysvětlíme kompletní základy RAYNETu a představíme užitečné vychytávky.

7. 8. 2019
Praha Impact Hub
9:00 - 11:30
14. 8. 2019
Ostrava RAYNET
9:00 - 11:30
21. 8. 2019
Bratislava HUB
9:00 - 11:30
22. 8. 2019
Brno Impact Hub
9:00 - 11:30

Proč školení pořádáme

Rytíř musí ovládat meč, obchodník zase RAYNET. Proto vás na našem cvičišti za pár hodin zasvětíme do všech základních funkcí RAYNET CRM a přidáme i chytré vychytávky, o kterých se běžně pouze šušká. To vše příjemně, lidsky, bez zbytečné omáčky a na konkrétních příkladech.

Co se (mimo jiné) dozvíte

Jak evidovat klienty na 4 kliknutí
Jak chytře filtrovat zákazníky a jiné záznamy
Jak být v souladu s GDPR a netrávit tím zbytečně moc času
Proč používat obchodní případy a jak je evidovat chytře
Jak si vyčistit hlavu s pomocí CRM kalendáře
Jak provádět analýzy dat
Jak ovládnout mobilní aplikaci

Pro koho je školení určeno

Pro všechny uživatele RAYNETu, kteří chtějí mistrně ovládnout základní funkce a zefektivnit svou každodenní práci. Na své si přijdou account manageři, obchodní ředitelé, majitelé firem, specialisté zákaznické péče i CRM manageři – jednoduše všichni, komu na displeji svítí logo RAYNETu.

Kdo bude školit

Kdo bude školit

Jeden ze čtyř ostřílených konzultantů RAYNETu: Petr Kolčář, Zdeněk Titl, Jan Panuš, nebo Michal Vacula.
Mají za sebou konzultace ve stovkách firem a know-how pravidelně šíří osobně i na konferencích. Všichni znají RAYNET od A do Z a vědí, jak jednotlivé funkce zefektivní váš byznys.

Jaké to bylo minule

Miloslav Růžička
Dogs N' Roses
Líbilo se mi, že školení pro začátečníky, bylo pro začátečníky. Mělo to hlavu a patu. Největším přínosem je potvrzení toho, že je Raynet velmi intuitivní a neskrývá záludnosti. Občas člověk přehlédne nějakou funkci, nebo dělá trošku jiný, zbytečně složitý postup a na to je školení výborné.
Tomáš Hradil
PROWORK spol. s r.o.
Je vidět, že vás práce opravdu baví a dokážete Raynet prezentovat s vášní, nadšením a strhnout uživatele k jeho používání. Já i kolegyně ze školení odcházíme nadšení k většímu využití Raynetu u nás ve firmě.