Zákaznická péče 2.0

Zákaznická péče 2.0
Zákaznická péče 2.0
Zákaznická péče 2.0
Zákaznická péče 2.0
Zákaznická péče 2.0
Přijďte si s námi potvrdit, že zákaznická péče není nákladové středisko, ale turbo byznysu.

Péče a proklientský přístup je naše srdcové téma. Nasdílíme vám vše – “Aha momenty" při budování týmu podpory v RAYNETu i nej praktiky inspirativních firem a ambasadorů zákaznické péče. Celý seminář je postaven na příkladech z byznysu a slibujeme – nenechá vás v klidu.

Co se (mimo jiné) dozvíte:

  • Co jsou základní pilíře vynikající zákaznické péče
  • Jak skvěle komunikovat (vzhledem k cílovému publiku a vaší značce)
  • Kdy se vyplatí proaktivní péče a jak ji škálovat
  • Jak pracovat s hodnocením od zákazníků a jak mu jít naproti
  • Proč pracovat s digitálním obsahem a kdy to může být trumf zákaznické péče
  • Jak může vypadat “wow strategie“ v B2B a B2C a proč to funguje
  • Jak podpořit prorůstání orientace na zákazníka do všech částí vaší společnosti

Pro koho je seminář určen:

  • Pro malé a střední firmy, které chtějí nastartovat nebo zlepšit fungování zákaznické péče
  • Pro každého, kdo má na starost komunikaci se zákazníky
  • Pro kohokoliv, kdo věří, že zákaznická péče může zrychlit otáčky vlastního byznysu

Kdo bude přednášet:

Martin Bazala, který už 14 let kormidluje RAYNET. Úspěšně zavedl metodu otevřeného řízení – od zpřístupnění většiny porad po interně veřejné platy. Díky konzultacím byznysu měl možnost sledovat fungování stovek firem. A svoje zkušenosti předá na semináři i vám.

Kdy? Kde? Za kolik?

29. srpna, 9:30–15:30, Impact Hub Praha, Malá konferenční místnost

4. září, 9:30–15:30, Impact Hub Brno, Sky room

Za kolik: 2.900 Kč bez DPH

Chci se přihlásit