Do CRM přidáváme nové integrace a ty stávající neustále vylepšujeme. Vyzkoušejte je a usnadněte si práci.
Evidujete data na jednom místě v CRM a prospěje to vašim vztahům se zákazníky i obchodním výsledkům.
Přečtěte si 7 tipů, jak si usnadnit obchodní procesy. Přímo v CRM se mohou automaticky zakládat leady, posílat follow-upy nebo vytvářet reporty.
Podívejte se s námi na přehled novinek, které pro vás v RAYNETu letos připravujeme.
Zjistěte, jak se oba firemní systémy liší a jaké jsou jejich výhody, abyste dokázali lépe posoudit, který potřebujete.
Jubilejní desátý ročník SalesMajstr MeetUpu jsme přivezli na Marketing Festival, takže téma bylo jasné: propojení marketingu a salesu.
V Česku stěží najdete tak nabušenou akci pro lidi z marketingu. A my tam nesmíme chybět!
V CRM evidujete kompletní historii zákazníků, takže je komunikace s nimi rychlejší a kvalita služeb vyšší. Přečtěte si, jak to funguje v praxi.
Vytvářejte lépe zacílené kampaně a mějte přehled o jejich dopadu na obchod.
Než se plně ponoříte do vánoční atmosféry, pusťte si RAYNETí pé-efko. Najdete v něm návod, jak příští rok proplout s lehkostí.
Díky nové funkci Automatizace vyřídí RAYNET spoustu pravidelných činností za vás.
Zefektivněte procesy ve firmě a ušetřete lidem čas, který mohou věnovat důležitější práci. Projděte si tipy, se kterými digitalizaci zvládnete.
Vezeme pořádný balík novinek 📦, které jsme v posledních měsících přidali do RAYNETu.
Přečtěte si to nejzásadnější z devátého ročníku SalesMajstr MeetUpu.
Poznejte své klíčové zákazníky, kterým byste měli věnovat nejvíc času a energie.
S novou funkcí Strom viditelnosti si jednoduše nastavíte, kdo vidí čí záznamy.
Popostrčte dobrým follow-upem potenciálního klienta k dalšímu kroku v obchodním procesu. Ukážeme vám, jak na to.
Vypracujte si databázi, do které nacpete první poslední o každém jednom zákazníkovi.
Učit se stylem hození do vody možná v některých profesích funguje, ale v salesu ne.
Většina firem začíná s řízením obchodu v excelových tabulkách. Časem se ale začnou hromadit a v tu chvíli přichází CRM.
Každý obchodník musí být tak trochu psycholog. Máme pro vás pár tipů, jak psychologii v salesu využít ke svému prospěchu.
Implementace CRM je jako návštěva zubaře či doktora. Firmy ví, že systém potřebují a že jim usnadní práci, ale bojí se ho zavést. Ukážeme vám, že se implementace nemusíte bát.
O CRM panují podobné předsudky jako o většině IT systému. Aby obchodníkům zefektivnilo práci, musí být přehledné, intuitivní a jednoduché.
Být leaderem není jednoduché. Chcete vědět, jak vést tým efektivněji?
Jak CRM aplikace pomáhá obchodníkům v terénu
Místo hromadných rozesílek posílejte klientům maily, které je opravdu zasáhnou. Integraci stihnete během jednoho šálku kávy.
Posuňte vaše automatizované rozesílky na vyšší level.
Vylepšený pomocník každého obchodníka je tu. Vydali jsme novou RAYNETí mobilní aplikaci!
Poznejte své zákazníky a pochopte, jakými jazyky lásky k nim máte mluvit, aby vám rozuměli.
Aby zákaznická péče přinášela nové klienty, potřebuje úzce spolupracovat s obchodním oddělením. Jak na to poradil Mário Roženský.