RAYNET a SmartEmailing

 

SmartEmailing je nejoblíbenější český nástroj pro odesílání hromadných emailů. V ČR a SR ho používá víc než 4 300 zákazníků. Asi to nedělají blbě. ;)

Jak to funguje?

V RAYNETu máte svou databázi klientů = aktuální a kategorizovaná data. Ta přenášíte do SmartEmailingu, kde vytváříte jednotlivé emailové kampaně. Do RAYNETu se pak dostávají nazpět informace o výsledcích každé kampaně. To znamená, kdo email otevřel nebo klikl na odkaz.

Pojďme se podívat na 4 hlavní výhody podrobně, včetně příkladů z praxe

1. Všechno na “jednom fleku” 

Vědět u každého klienta, které newslettery jsme mu naposílali a na které kliká, se prostě hodí. Máme pro vás zpověď Mirka Sázovského, který byl jedním z největších ambasadorů integrace (rozuměj: otravoval nás tak dlouho, než jsme to vyvinuli 😁).

"Vedle experta ve stavebnictví ještě lidem pomáhám udělat změnu v jejich osobním životě skrze projekt objevsveproc.cz a přináším do ČR i projekt Integrita. Jak to mohu dělat dohromady a stále být expertem ve skle? Pro udržení si pravidelného kontaktu a konverzace s klienty používám Smartemailing, ve kterém posílám emailové kampaně. Každý email na konci doplním o nějakou radu o tom, jak být tátou, jak být lídrem, jak žít život, který milujete. Pravdou je, že někteří lidé kroutí hlavou a někteří si rádi přečtou objevy o tom, jak žít naplněný a spokojený život.

Miroslav Sázovský

 

Do té doby, než došlo k propojení Raynetu a Smartemailingu, jsem vůbec neřešil, jestli si někdo na články o osobnostním rozvoji kliká. Používal jsme Raynet jako zjednodušené CRM pro mé potřeby projektanta, kde jsem si evidoval emailovou komunikaci a cenové nabídky.

Od té doby, kdy jsou obě aplikace propojené, tak se při vystavování cenové nabídky v Raynetu vždy podívám, jestli si klient klikl na nějaký odkaz z emailové kampaně ve Smartemailingu. Když vidím, že klienta zajímal osobnostní rozvoj, tak mám hned super téma na konverzaci před uzavřením zakázky. Tato strategie mi ukázala nový způsob vedení obchodu, kdy se mnou muži na manažerských pozicích konzultují své problémy. A co moje cenová nabídka? Ta je vlastně odsouhlasena a objednána. Vzniklý důvěrný vztah způsobuje vyšší úspěšnost uzavření mých cenových nabídek." Miroslav Sázovský, www.sazovsky.cz

2. Segmentace pro efektivnější emailing

Své zákazníky můžete v raynetu jednoduše rozdělovat do skupin a díky tomu zacílit emailový marketing na míru každé z nich.

3. Rychlost

Když si usmyslíte, že pošlete nabídku vybranému segmentu klientů, podle toho, jak nakupují, tohle je ta nejrychlejší cesta. Vyfiltrovat –> připravit kampaň = a posíláme.

4. Marketing využívá data z obchodu

Zákazníkům můžete hromadně posílat nabídky s ohledem na jejich předchozí objednávky nebo podle toho, kdy byly naposledy v kontaktu s obchodním zástupcem firmy. Aktuální přehled historických objednávek je v RAYNET CRM a díky tomu nedostane zákazník nabídku toho, co si právě koupil.

A z toho těží i v Kreativním světě:

"Než jsme začali používat RAYNET tak jsme již Smartemailing využívali a kontakty se do něj importovali z našeho eshopu nebo ručně. Po zavedení RAYNETu jsme na chvíli používali emailingový nástroj, který měl napojení na RAYNET, ale to nebylo ono. Proto jsme přivítali propojení RAYNETU a  Smartemailingu, kdy můžeme využívat výhody obou systému." Miroslav Kment, www.kreativnisvet.cz

Miloslav Kment, ředitel Kreativní svět s.r.o.

 

Jak propojit SmartEmailing s RAYNETem (video-manuál):