Výběr TOP novinek z RAYNET CRM za rok 2020

 
V RAYNETu jsme v roce 2020 pod rouškami rozhodně nezívali. Přidali jsme do CRM přes 600 nových vylepšení a funkcí a poladili jsme také design. Pokud jste změny nestíhali sledovat, shrnuli jsme pro vás ty nejdůležitější do jednoho videa a článku.

1. Nový, příjemnější kalendář

Kalendář je od loňského prosince ještě rychlejší a přehlednější. Kromě nové palety barev, která od sebe aktivity lépe odliší, jsme přidali také pár nových funkcí.

Po jednoduchém kliknutí na aktivitu v kalendáři se vám zobrazí její náhled. Rychle tak zkontrolujete, čeho se aktivita týká, kdo se jí účastní, kde se bude konat a ušetříte si klikání navíc. K dispozici máte také rychlé akce jako hotovo, zrušit nebo přesunout.

Pokud ve firmě z bezpečnostních důvodů omezujete uživatelům zobrazování událostí v kalendáři, můžete nyní zobrazit alespoň vyblokované časy bez konkrétního jména. Výrazně si tak usnadníte plánování schůzek.

Podrobnosti o novém kalendáři najdete v samostatném článku s videem.

Náhled aktivity v kalendáři

2. Druhá etapa nového designu

Velkou část RAYNETu jsme loni na podzim převlékli do nového, přehlednějšího designu. Chtěli jsme, aby se vám v CRM ještě lépe pracovalo. Přidali jsme:

  • vysouvací menu, díky kterému získáte víc prostoru na práci,
  • upravitelnou nástěnku se 4 novými panely,
  • novou administraci s čistým vzhledem
  • a barevné náhledy událostí v Historii.

Nový vzhled jsme navíc rozjeli na modernějších technologiích, díky kterým bude aplikace ještě rychlejší, stabilnější a bezpečnější.

Podrobnosti o druhé etapě nového designu najdete v samostatném článku

 

3. Vlastní šablony obchodních dokumentů

Od prosince si v RAYNETu vytvoříte vlastní šablony nabídek, objednávek nebo smluv. Vyberete z předpřipravených šablon nebo si sestavíte úplně novou. To přijde vhod například dceřiným firmám, které mají společné CRM, ale potřebují odlišné smlouvy.

Vlastní šablony si vytvoříte ve Wordu a na místa, kde chcete zobrazit údaj z RAYNETu, vložíte speciální textovou značku. 

Podrobnosti, jak na to, najdete v samostatném článku s videem.

 

4. Převedení leadů

Přidali jsme i menší vychytávky, které vám získají další minuty k dobru. Nově můžete například v jediném kroku převést lead na nového klienta a u toho vytvořit Obchodní případ a Úkol. Jak na to, zjistíte v návodu.

5. Skrývání volitelných polí

Orientaci v CRM vám usnadní nová možnost skrýt volitelná pole. Jakékoliv volitelné pole, které při práci nevyužíváte, můžete nyní skrýt a pročistit si tak pracovní plochu. Stačí v kartě volitelných polí přejít do Nastavení a vybrat si, které panely chcete zobrazit. Přesný postup najdete v návodu.

6. Nové integrace

V roce 2020 jsme RAYNET propojili s dalšími užitečnými nástroji. 

Díky propojení s fakturačním nástrojem iDoklad klidně vytvoříte faktury z obchodních případů v RAYNETu. Ušetříte si tak překlikávání mezi aplikacemi. Zároveň přímo v CRM jednoduše zjistíte, který klient vám ještě nezaplatil a pošlete mu upomínku.

O dalších výhodách propojení RAYNETu s iDokladem si přečtěte na blogu.

RAYNET jsme propojili také s nástrojem pro řízení projektů Freelo. Obchodní případy si díky němu rozpadnete na úkoly a to-do listy, takže si tým veškerou práci přehledně rozdělí a naplánuje. 

S propojením RAYNETu a Freela toho ale zvládnete ještě víc, přečtěte si o tom v samostatném článku.

Síly jsme spojili také s fakturační aplikací Fakturoid. Po propojení vystavíte klasické i zálohové faktury z obchodních případů přímo v CRM. Díky tomu ušetříte čas, který byste jinak strávili překlikáváním mezi programy a přepisováním čísel.

Jak přesně integrace s Fakturoidem funguje si přečtěte v článku na blogu.

Plány na tento rok

  • Chystáme novou generaci seznamových pohledů s podstatně vylepšeným filtrováním.
  • Ještě výrazněji předěláme analýzy, kde přibude i analýza výkonnosti prodejního trychtýře a současně předěláme Obchodní nástěnku do dechberoucí nádhery.
  • Hlavně celkově posuneme možnost přizpůsobení si RAYNETu tak, jak potřebujete. Připravujeme:
    • workflow modul pro automatizaci procesů,
    • nastavení jednotlivých agend – které chcete používat a jak,
    • v rámci nich si budete moci určit, které atributy jsou povinné (a kdy)
    • a sadu vlastních polí rozšíříme o nové typy.
  • Další digitalizaci určitě pomůže chystaný modul pro online podepisování dokumentů.
  • A 💣 nakonec – plánujeme novou mobilní aplikaci, se kterou chceme vyhrát soutěž o nejkrásnější a nejpoužitelnější mobilní CRM na světě :)