Dva nástroje, jedna data: propojte RAYNET s Office 365

 
I neobchodní kolegové potřebují vědět, co se v obchodu děje. Například parťáci z back office, kteří připravují zasedačku na obchodní jednání, nebo kolegové z marketingu, kteří vám pomáhají s obchodními materiály. 

Díky propojení RAYNETu s nástroji Office 365 si ve všech nástrojích sladíte kalendář i kontakty.

Co integrace umí

Obousměrná synchronizace kalendáře – zakládání a editace aktivit se propisuje do RAYNETu i Office 365 kalendáře 
Jednosměrná synchronizace kontaktů – zakládání a úprava kontaktů v RAYNETu se projeví i v Office 365

Co to stojí

Integrace je placená a stará se o ni externí společnost NETWORG. Synchronizace kalendáře vyjde vaši organizaci na 500 Kč bez DPH měsíčně a cena za kontakty taky tak.

Jak to přesně funguje

 

Integraci zvládnete za pár minut. A jakmile budete mít hotovo a vytvoříte si v RAYNETu novou aktivitu, do jedné minuty se automaticky přenese také do Office 365 kalendáře. Takže teď už žádné dvojité plnění kalendářů.

Propojení zprovozníte skrze Nastavení > Rozšíření > TALXIS – synchronizace kontaktů a kalendáře s Office 365 a po vyplnění formuláře se zpřístupní do 2 dní.

Přenos aktivit z Office kalendáře do RAYNETu

Jakmile vytvoříte událost v kalendáři Office 365 (například přes Outlook), akce se do 3 minut sama propíše do kalendáře v RAYNETu

Ale pozor, jsou-li mezi účastníky události (respektive jejich e-maily) osoby, které nemáte v seznamu kontaktů v RAYNETu, tak je v RAYNETím kalendáři jako účastníky neuvidíte. V RAYNETu uvidíte pouze účastníky, kteří jsou důležití pro váš obchod – ostatní si pak můžete prohlédnout v Office kalendáři.

Přenos kontaktů

Propojení kontaktů už pracuje jednostranně. Hned po integraci se jednorázově propíší všechny kontakty z RAYNETu do Office 365. A když později vytvoříte v CRM nový kontakt, do pár minut bude ve vašem Office adresáři. Nové kontakty vytvořené v Office 365 se do RAYNETu nepropisují, ať za chvíli nemáte adresář plný kontaktů, které potřebují pouze vaši kolegové na jiných odděleních.