To, co mi přijde při odolnosti důležité, je trošku vypnout ta emoční centra v mozku, které ten neúspěch prožívají a zapnout ty racionální centra mozku. A mně, tady v tom, připadá velice důležité, se na ten obchod budeme koukat jako na statistiku. Vy vlastně ze 100 telefonátů, vy si domluvíte 20 schůzek, z 20 schůzek, posíláte 5 cenových nabídek a z 5 cenových nabídek máte jednu smlouvu. Je důležité měřit své obchodní aktivity a pokud znáte vaše konverzní poměry, že ze 100 telefonátů máte jednu smlouvu, tak si veškerý ne přestanete brát tolik osobně, protože zatím vidíte racionálno. Vidíte zatím statistiku.
Takže zkuste se koukat třeba i u té odolnosti, na ten obchodní proces, jako na takový ten klasický trychtýř, kam “lejete” nějakou aktivitu a něco z toho padá.
A připusťme si, že v obchodě není stoprocentní úspěšnost a že můžeme být neúspěšní, ale na konci dne můžeme být v obchodě úspěšní.