Raynet CRM pro neziskovky: Pořádek v dárcích, partnerech i projektech
Hledáte nástroj, který vám pomůže zvládnout fundraising, dárce a projekty? 🚀
Ahoj neziskovky! Víme, že máte spoustu práce se skvělými projekty a že administrativu chcete řešit rychle a efektivně. Proto jsme pro vás připravili speciální nabídku našeho CRM systému s 50% slevou, který vám umožní lépe pečovat o vaše dárce, partnery i dobrovolníky.
Proč je Raynet CRM ideální parťák pro vaši neziskovku?
- Nebude vám trvat věčnost, než se v něm zorientujete! Náš systém je navržený tak, aby ho zvládli i méně technicky zdatní uživatelé. A pokud byste přece jen narazili na nějaký zádrhel, naše podpora vám ráda pomůže.
- Přizpůsobíme se vašim potřebám. Každá neziskovka funguje trochu jinak, a proto je Raynet navržený tak, aby se přizpůsobil vašemu fungování, ne naopak. Vlastní pole, štítky, kategorie – zkrátka všechno si můžete nastavit přesně podle sebe.
- Vaše data jsou u nás v bezpečí. Chápeme, že pracujete s citlivými informacemi. V Raynetu jsou vaše data nejen bezpečně uložená, ale také pojištěná.
Co všechno v Raynetu najdete?
💼 Kompletní adresář kontaktů s historií
Mějte přehled o všech svých dárcích, partnerech i dobrovolnících na jednom místě. U každého kontaktu uvidíte kompletní historii interakcí – schůzky, dokumenty, e-maily, poznámky... Už vám nic neunikne!
Bonus? Data si můžete jednoduše importovat z Excelu nebo vytvářet pokročilé databáze pro hromadné e-maily a generování dokumentů ze šablon.
📊 Přehled všech projektů a kampaní
V sekci "Obchodní případy" (ano, říkáme tomu tak, i když jde o neziskové aktivity 😉) můžete sledovat aktuální stav všech vašich projektů, kampaní i dárců. Fundraiseři a manažeři tak mají okamžitý přehled o tom, na čem se pracuje a s jakými výsledky.
Pomocí této funkce také snadno připravíte a online podepíšete potřebné dokumenty pro dárce a partnery.
📅 Chytrý kalendář aktivit
Plánujte schůzky a úkoly v přehledném kalendáři, který můžete synchronizovat s mobilními zařízeními a sdílet s kolegy. Žádná důležitá aktivita už nezůstane zapomenutá!
📱 Mobilní aplikace pro práci v terénu
Naše vychytaná mobilní aplikace vám umožní mít všechny důležité informace po ruce i na cestách. Představte si, že během cesty zjistíte, že zrovna ve vedlejším domě bydlí váš dárce – můžete ho překvapit návštěvou!
Aplikace umožňuje také skenování vizitek, rychlé zápisy poznámek nebo schůzek. Ušetříte tak čas a snížíte riziko, že zapomenete udělat důležitou návaznou aktivitu.
🔄 Propojení s jinými nástroji
Raynet můžete propojit s různými nástroji a systémy třetích stran – účetními a fakturačními systémy, e-shopy, projektovými nástroji, aplikacemi pro hromadnou e-mailovou korespondenci a službami Google, Apple a Microsoft.
Co na RAYNET říkají jiné neziskovky?
- Podívejte se na krátké video, jak Raynet pomáhá Světlušce.
- Plzeňská krajská rada dětí a mládeže využívá Raynet pro evidenci členských organizací, partnerů a správu úkolů. Po implementaci Raynetu se jim podařilo výrazně zlepšit organizaci práce, ušetřit čas a zefektivnit komunikaci v týmu.
- Centrum Paraple využívá Raynet pro evidenci dárců a darů, generování potvrzení o darech a sledování projektů a akcí.
Speciální nabídka pro neziskovky 💙
Víme, že každá koruna se ve vašem rozpočtu počítá, proto pro neziskové organizace poskytujeme 50% slevu na předplatné plánů Professional a Enterprise.
Jak začít?
- Založte si zkušební verzi na tři měsíce zcela zdarma přes tento odkaz
- Podívejte se záznam webinářů Raynet CRM pro neziskovky a shrnutí novinek Raynetu pro neziskovky a praktické ukázky využití z Asociace debatních klubů.
- Dejte nám vědět, jak se vám daří, a pokud byste potřebovali s čímkoliv pomoc!
Máte-li jakékoliv dotazy, neváhejte nás kontaktovat. Jsme tu pro vás a těšíme se, že vám pomůžeme zefektivnit vaši skvělou práci! 🌊
Potřebujete vědět víc?
Zavolejte nám, napište nebo se přihlaste na jeden z našich pravidelných webinářů, kde vám ukážeme, jak Raynet funguje a jak ho můžete nejlépe využít pro vaši organizaci.
Raynet – s námi je i administrativa zábava! 💙