RAYNET CRM

RAYNET CRM
RAYNET je nejoblíbenější CRM systém v České republice s více než 6 tisíci aktivními uživateli. Při jeho návrhu a průběžném vylepšování usilujeme o to, aby se v něm pracovalo jednoduše, přirozeně a aby šetřil práci každému, kdo se pohybuje v obchodu. Jak tohle všechno RAYNET dokáže?

Síla RAYNETu tkví zejména ve třech základních funkcích – Adresáři, Obchodních případech a Aktivitách.

1. Adresář – pro vysněný pořádek v kontaktech

Adresář pomáhá obchodníkům udržet všechny důležité informace o klientech na jednom místě. Vytvoří si v něm mocnou databázi kontaktů, která jim umožní rychle vyhledat libovolný kontakt a přidat nový záznam bez čekání – klidně i z terénu prostřednictvím mobilní aplikace RAYNET CRM.

U každého klienta uvidí kompletní historii všeho, co mají společně za sebou – schůzky, dokumenty, e-maily, reklamace i vlastní poznámky. Před schůzkou tak stačí obchodníkovi otevřít adresář a je v obraze.

2. Obchodní případy – pro perfektní přehled nad obchodem

V Obchodních případech uvidí obchodník nebo jeho manažer, na čem se aktuálně pracuje a jak se obchodům daří. Obchodníci si mohou detailně prostudovat obchodní výsledky a odhadnout, co je čeká. Snadno tak vyhodnotí, jaké obchodní příležitosti se mají věnovat a jaká je šance na úspěch.

V RAYNETu navíc rychle připraví všechny potřebné dokumenty pro zákazníka – nabídky, objednávky a kalkulace vyřídí na pár kliknutí, takže se zbaví zbytečného papírování.

3. Aktivity – pro jistotu, že obchodníci na nic nezapomenou

Aktivity slouží jako chytrý kalendář, díky kterému si obchodníci udrží čistou hlavu. Rychle do něj zadají nové obchodní schůzky a úkoly, například přetažením dat z Adresáře nebo Obchodních případů. Aktivity jdou navíc propojit s kalendářem v mobilu a podporují sdílení kalendáře s kolegy.

Pokud vás RAYNET zaujal, mrkněte na podrobný popis všeho, co umí, nebo si ho rovnou vyzkoušejte na 30 dní zdarma (zcela bez závazků a bez zadávání platební karty).

Potřebujete vědět, co je CRM?