1) Rozmyslete si, jak chcete CRM používat
Jeden potřebuje hlavně funkcemi nabitou mobilní aplikaci, druhý jde po integracích s účetnictvím nebo e-mailingovým nástrojem, třetí chce hlavně co nejméně evidovat.
Každý prostě očekává něco jiného. Ideální je proto na začátku konzultace, při které váš ideální model používání RAYNET CRM vymyslíme společně. Hodina až dvě investovaná do přípravy umí ušetřit hodně přemýšlení v budoucnu.
Stačí, když si pár dní předem zamluvíte webinář, nebo se klidně potkejme osobně.
2) Vytvořte si své CRM
Už víte, co a jak? Ideální čas založit si svůj RAYNETí účet. Zabere to doslova pár vteřin.
3) Projděte základní nastavení
Aby se vám s RAYNETem dobře pracovalo přizpůsobte ho svým potřebám. Nejprve si nastavte číselníky – vaše vlastní kategorie klientů a aktivit. To samé udělejte i u stavů obchodních případů.
Vytvořte si také vlastní pole všude tam, kde je potřebujete.
Zprovozněte si integrace s dalšími systémy, které už používáte.
Pokud jste nepodcenili krok číslo jedna a máte vše předem promyšleno, je to hračka.
A kdyby přece, nezapomeňte, že méně je někdy více – klidně začněte evidovat nezbytné minimum, a pak jej postupně rozšiřujte.
4) Nahrajte svá data
Do takto připraveného RAYNET CRM teď přesuňte své kontakty. K tomu slouží importní šablony a pro všechny případy jsme na vše nachystali kompletní návod.
U složitějších importů, kdy například chcete zachovat obchodní historii, vám pomůžou naši programátoři. Každý týden má jeden z nich službu a pomáhá novým klientům s migrací dat.
5) Nastavte úrovně bezpečnosti
Hned zkraje je dobré správně nastavit uživatelská práva. Každému, kdo u vás bude RAYNET CRM používat, můžete nastavit například to, aby viděl jen své klienty nebo nemohl upravovat záznamy jiných obchodníků. Kdybyste si nevěděli rady, je tu návod, nebo kdykoliv pomůže náš tým zákaznické péče.
6) Pozvěte kolegy
Teprve teď nastává ta slavnostní chvíle, kdy do svého vymazleného CRM pozvete další uživatele. Přidáte je přes tlačítko v Nastavení, do e-mailu jim dorazí přihlašovací údaje.
7) Motivace obchodníků a jednotná evidence
Zavedení nového systému z logiky věci nenesou obchodníci vždycky dobře - musí třeba evidovat věci, které před tím nemuseli. A nově jsou také lépe kontrolovatelní svými nadřízenými - někdo reálně vidí, kolik schůzek je v plánu a jaký je reálný potenciál otevřených zakázek konkrétního prodejce.
Proto je extrémně důležité vysvětlit celému týmu přidanou hodnotu systému tak, aby brali RAYNET jako pomocníka a ne jako kontrolní nástroj.
A aby RAYNET CRM všichni používali tak, jak jste si to v bodu jedna vymysleli, je třeba tým proškolit a případně i připravit dokument, ke kterému se může kdokoliv vrátit.
8) Spusťte a používejte
Už není cesty zpět. Přichází radostná chvíle, kdy můžete zavřít tabulky, odložit šanony a vypnout staré systémy. Nezapomeňte při tom na mobily – s naší mobilní aplikaci budete mít obchodní data po ruce kdykoliv.
Doporučujeme přepnout celou firmu na RAYNET CRM najednou.
Mít data roztroušená na více místech nebo dohánět třeba jen týden evidence je prakticky nemožné, tak pozor na to.
9) Dejte si s odstupem zpětnou vazbu
Po měsíci je zpravidla ideální čas se zastavit a zkontrolovat, jak jednotliví kolegové RAYNET CRM používají.
Možná společně narazíte na to, že je třeba s něčím pracovat jinak. To je v pořádku – CRM má přece sloužit hlavně vám. Vše, na čem se shodnete, dopište do svého interního manuálu, ať mají všichni stejné informace.
A kdyby cokoliv, poraďte se s naší zákaznickou péčí.
10) Sledujte novinky
Zhruba jednou za dva měsíce pouštíme do světa novinky v RAYNET CRM. Může se stát, že mezi nimi bude funkce, která vám ušetří mraky času nebo zlepší nějaký proces. To už stojí za pár minut pozornosti.
Info posíláme e-mailem a ještě více sdílíme na Facebooku.
A to je vše. 10 zásadních bodů pro úspěšný start RAYNET CRM máte za sebou. Přejeme vám hladké a radostné nastavování a kdyby cokoliv, jsme na příjmu.