API pro vývojáře

Integrace

Propojte svůj RAYNET CRM se systémy třetích stran. Od Google služeb po sklady vašeho e-shopu. Nesnažte se porozumět API konektoru, prostě jej přepošlete svému IT ;)

Vše
Kalendáře
Účetní systémy
Mailing
Ústředny a SMS
Ostatní
Vše
Vše
Kalendáře
Účetní systémy
Mailing
Ústředny a SMS
Ostatní

Google kalendář

Google kontakty

SmartEmailing

Quanda

MailChimp

Outlook kalendář

iCal

CRIBIS

iDoklad

Money S3

FlexiBee

Rocketoo

OptimCall

REST API konektor

Ekonomický systém POHODA

Google kalendář umožňuje vytváření, úpravu a sdílení jednoho nebo více kalendářů. Propojte si s ním jednoduše i kalendář od RAYNETu.

Propojení je obousměrné. Své obchodní aktivity tak můžete vytvářet i měnit nejen v RAYNETu, ale i z prostředí Google kalendáře.

Propojit obě aplikace zvládne i počítačový začátečník. Stačí 5x kliknout a je hotovo.

Google kontakty

Chcete si přenést kontakty z RAYNETu do svého mobilu? Zkuste to pomocí propojení s Google kontakty.

Synchronizace je jednosměrná (z RAYNETu se kontakty přenáší do Google kontaktů) a zapnout ji můžete na pár kliknutí.

V mobilním zařízení pak stačí přidat svůj Google účet mezi zdroje kontaktů a je to. Kdykoliv přidáte do RAYNETu nový kontakt, objeví se hned i v Google kontaktech a ve vašem mobilu.

SmartEmailing je nejoblíbenější český nástroj pro odesílání hromadných e-mailů. V ČR a SR ho používá víc než 4 300 zákazníků.

Propojení je obousměrné. V RAYNETu máte svou databázi klientů = aktuální a kategorizovaná data. Ty přenášíte do SmartEmailingu, kde vytváříte jednotlivé e-mailové kampaně. Do RAYNETu se pak dostávají nazpět informace o výsledcích každé kampaně. To znamená, kdo e-mail otevřel nebo klikl na odkaz.

 

Quanda je česká cloudová aplikace pro hromadné odesílání e-mailů. Kombinuje nástroje pro e-mail marketing, transakční e-maily, online dotazníky a webové formuláře.

Propojení s Quandou je obousměrné. Z RAYNETu do Quandy exportujete své kontakty, z Quandy se pak nazpět přenáší informace o odeslaných kampaních a reakcích konkrétních klientů a kontaktních osob.

 

MailChimp je celosvětově nejrozšířenější nástroj na hromadné rozesílání e-mailů.

Integrace umožnuje přenášení kontaktů z RAYNETu do MailChimpu a opačným směrem potom přenášení informací o odeslaných kampaních. V RAYNETu tak budete mít přehled o tom, které e-mailové kampaně vaši zákazníci obdrželi, a jak na ně reagovali.

Už žádné přepisování aktivit z RAYNETu do Outlook kalendáře. S pluginem z dílny VÍTKOVICE IT SOLUTIONS si RAYNETí kalendář s Outlookem jednoduše propojíte.

Synchronizace je obousměrná. Své obchodní aktivity tak můžete vytvářet i měnit nejen v RAYNETu, ale i z Outlook kalendáře (včetně napojení na konkrétního klienta nebo obchodní případ).

Integrace je (prozatím) dostupná pouze pro operační systém Windows.

iCal je standard pro výměnu kalendářových dat (informací o úkolech, schůzkách atp.) napříč online aplikacemi.

Díky podpoře formátu iCal si můžete celý RAYNETí kalendář snadno zobrazit například v:

  • zařízeních s iOS (iPhone)
  • zařízeních s Androidem
  • programu iCal (iPhone)
  • programu MS Outlook

Propojení zapnete jednoduše. Vložíte kód vašeho RAYNETu do zvolené aplikace a kalendář se přenese.

CRIBIS je datový zdroj o více než 10 milionech podnikatelských subjektů v ČR/SR. V RAYNETu CRIBIS používáme pro:

  1. Doplňování údajů o zákaznících (IČ, adresa, úplný název firmy)
  2. Přístup k základním ekonomickým údajům (obrat společnosti, statutární orgány, počet zaměstnanců)
  3. Hlídání rizika nízké kredibility subjektu (platební morálka, insolvence apod.)

Integrace je vestavěná (není třeba ji nikde zapínat) a najdete ji na detailní kartě každého Klienta.

iDoklad je největší on-line fakturační služba ve střední Evropě. Využívá ji víc než 180 000 živnostníků a podnikatelů. Usnadňuje nejen fakturaci, ale také přípravu a podání daňového přiznání. Díky přehledným grafům vám dá navíc přehled o vašich příjmech i nákladech.

Díky integraci s RAYNETem můžete informace o úspěšných prodejích jednoduše odesílat do iDokladu, kde budou vznikat faktury. Ušetřete si čas s přepisováním záznamů z jednoho systému do druhého.

Money S3 je jeden z nejrozšířenějších ekonomických systémů u nás. Zahrnuje účetnictví, daňovou evidenci i skladové hospodářství.

Integrace s RAYNETem umožňuje přenášet informace o úspěšných prodejích (obchodních případech) do Money S3, kde se pak automaticky zakládají nové objednávky.

Součástí řešení je také:

  • Párování objednávek ke správným klientům (podle IČ), nebo zakládání nových kontaktů.
  • Automatické odepisování položek ze skladu.

FlexiBee je účetní online software pro menší firmy a živnostníky. Poskytuje jednoduchý a rychlý přehled o firemních financích a v současnosti ho používá přes 6 500 firem.

Integrace s Flexibee je obousměrná a umožňuje například:

  • uzavírání obchodních případů v RAYNETu podle stavu uhrazených faktur
  • generování reportů a statistik
  • zobrazení finančních informací v manažerských přehledech
  • práci s produkty a sklady
  • automatické generování podkladů k fakturaci po uzavření obchodního případu v RAYNETu,

& mnoho dalšího.

Rocketoo je cloudové e-shopové řešení. Funguje jako online služba poskytovaná formou měsíčního pronájmu a oproti mnohým konkurentům umožňuje individuální úpravy designu i funkcí.

Díky integraci s Rockeetem si můžete do RAYNETu jednoduše přenášet informace o nákupech z e-shopu. Sami si přitom nastavíte, jaké stavy objednávek se budou do CRM přepisovat, ke kterému obchodníkovi se budou řadit apod. Ve chvíli, kdy koncový zákazník nakoupí v e-shopu, budete mít obchod automaticky zaevidovaný také v RAYNETu.

 

OptimCall je řešení pro telefonii a funguje jako cloudová aplikace. Zvládá služby VoIP telefonní ústředny od jednoduchých firemních řešení přes zajištění callcenter a týmů zákaznické podpory.

Propojení s RAYNETem umožňuje nastavit řadu chytrých scénářů, které umí při volání využít obchodní data. Nejzákladnějším z nich je identifikace volajícího.

Podrobný popis propojení společně s mini případovou studií použití OptimCallu pro RAYNETí tým podpory najdete v samostatném článku.

Obraťte se na nás telefonicky nebo e-mailem na podpora@raynet.cz a my vás nasměrujeme na specialisty OptimSys. Ti vám pomůžou integraci RAYNETu s ústřednou nastavit tak, jak budete potřebovat.

 

Dobře víme, že nemůžeme připravit napojení na všechno. Proto jsme pro vás vyvinuli REST API konektor - rozhraní k propojení RAYNETu s jinými systémy. Jeho prostřednictvím propojíte RAYNET třeba s

  • vaším webem
  • e-shopem
  • helpdeskem
  • ERP systémem
  • dalšími aplikacemi

Integraci systémů prostřednictvím API konektoru zvládne vaše IT oddělení (případně váš ICT dodavatel). Samozřejmě pokud budete mít zájem o naši konzultaci, nebo kompletní realizaci, rádi vám pomůžeme.

Existují 3 možnosti, jak propojit RAYNET CRM s ekonomickým systémem Pohoda.

Export obchodních případů

Z RAYNETu můžete exportovat obchodní případy do Pohody, kde se založí jako Přijaté objednávky. Exportovat je možné jak z detailu obchodního případu, tak z listu obchodních případů. Pokud vám stačí tato integrace, je zdarma a nápovědu k ní najdete zde.

SCOVECO Connector

SCOVECO Connector je cloudová aplikace, která umožňuje z Pohody do RAYNETu importovat a aktualizovat klienty, obchodní případy a produkty pomocí XML souborů. Přenášet záznamy je možné hromadně a provádí jej uživatel ručně (není automatizované). Aplikaci provozuje společnost SCOVECO, s.r.o. a stojí 1 000 Kč / měsíc. Integrace se zapíná v Nastavení RAYNET CRM.

A.T.P. - RPCON

RPCON je aplikace, která automaticky a obousměrně přenáší záznamy mezi Pohodou a RAYNET CRM. Kontakty na zákazníka včetně objednávky tak bude mít k dispozici současně obchodník i účetní. Manažeři pak v RAYNETu uvidí pokročilé analýzy prodejů. Aplikace se instaluje na server zákazníka a podporovány jsou obě verze Pohody (MDB i SQL). Více informací včetně cen najdete zde.

Vyzkoušejte si RAYNET na vlastní kůži!

Zdarma, bez jakýchkoli závazků a to až po dobu 30 dní

Lucka
Zkuste to s MaMaZu

Hezký den! Jsme tu pro vás už od první minuty s RAYNET CRM. V popisu práce máme vysvětlování, objasňování a pomáhání. Mrkněte, jak to u nás funguje se zákaznickou podporou ;)

Lucie ze zákaznické podpory

...s tak trochu jinou
zákaznickou podporou...

Zkuste to s MaMaZu