API pro vývojáře

Integrace

Propojte svůj RAYNET CRM se systémy třetích stran. Od Google služeb po sklady vašeho e-shopu. Nesnažte se porozumět API konektoru, prostě jej přepošlete svému IT ;)

Vše
Kalendáře
Mailing
Účetní systémy
Ústředny a SMS
Ostatní
Vše
Vše
Kalendáře
Mailing
Účetní systémy
Ústředny a SMS
Ostatní

Google kalendář

Google kontakty

SmartEmailing

Quanda

MailChimp

Ecomail

Outlook kalendář a kontakty

iCal

CRIBIS

Merk

Leady

Rejstříky.info

iDoklad

Money S3

FlexiBee

Ekonomický systém POHODA

UOL

Rocketoo

OptimCall

Telfa

Solidpixels

Integromat

Shoptet

Yourpass

Fakturoid

Freelo

NewtonOne

REST API konektor

Google kalendář umožňuje vytváření, úpravu a sdílení jednoho nebo více kalendářů. Propojte si s ním jednoduše i kalendář od RAYNETu.

Propojení je obousměrné. Své obchodní aktivity tak můžete vytvářet i měnit nejen v RAYNETu, ale i z prostředí Google kalendáře.

Propojit obě aplikace zvládne i počítačový začátečník. Stačí 5x kliknout a je hotovo.

Google kontakty

Chcete si přenést kontakty z RAYNETu do svého mobilu? Zkuste to pomocí propojení s Google kontakty.

Synchronizace je jednosměrná (z RAYNETu se kontakty přenáší do Google kontaktů) a zapnout ji můžete na pár kliknutí.

V mobilním zařízení pak stačí přidat svůj Google účet mezi zdroje kontaktů a je to. Kdykoliv přidáte do RAYNETu nový kontakt, objeví se hned i v Google kontaktech a ve vašem mobilu.

SmartEmailing je nejoblíbenější český nástroj pro odesílání hromadných e-mailů. V ČR a SR ho používá víc než 4 300 zákazníků.

Propojení je obousměrné. V RAYNETu máte svou databázi klientů = aktuální a kategorizovaná data. Ty přenášíte do SmartEmailingu, kde vytváříte jednotlivé e-mailové kampaně. Do RAYNETu se pak dostávají nazpět informace o výsledcích každé kampaně. To znamená, kdo e-mail otevřel nebo klikl na odkaz.

 

Quanda je česká cloudová aplikace pro hromadné odesílání e-mailů. Kombinuje nástroje pro e-mail marketing, transakční e-maily, online dotazníky a webové formuláře.

Propojení s Quandou je obousměrné. Z RAYNETu do Quandy exportujete své kontakty, z Quandy se pak nazpět přenáší informace o odeslaných kampaních a reakcích konkrétních klientů a kontaktních osob.

 

MailChimp je celosvětově nejrozšířenější nástroj na hromadné rozesílání e-mailů.

Integrace umožnuje přenášení kontaktů z RAYNETu do MailChimpu a opačným směrem potom přenášení informací o odeslaných kampaních. V RAYNETu tak budete mít přehled o tom, které e-mailové kampaně vaši zákazníci obdrželi, a jak na ně reagovali.

Ecomail.cz je marketingová platforma pro váš E-mailing, SMS, Facebook, Instagram a Messenger. Umožňuje komunikovat se zákazníky efektivně pomocí několika kanálů najednou a zajistí kompletní řešení pro váš online marketing.

Naše integrace vám umožní odesílat Klienty, Osoby a Leady do vybrané skupiny kontaktů v Ecomailu. Díky tomu můžete vytvářet a odesílat cílené e-mailové kampaně všem vašim zákazníkům.

Obousměrná synchronizace kalendáře

S pluginem z dílny VÍTKOVICE IT SOLUTIONS si RAYNETí kalendář s Outlookem jednoduše propojíte.
Synchronizace je obousměrná. Své obchodní aktivity tak můžete vytvářet i měnit nejen v RAYNETu, ale i z Outlook kalendáře (včetně napojení na konkrétního klienta nebo obchodní případ).

Integrace je (prozatím) dostupná pouze pro operační systém Windows.

iCal je standard pro výměnu kalendářových dat (informací o úkolech, schůzkách atp.) napříč online aplikacemi.

Díky podpoře formátu iCal si můžete celý RAYNETí kalendář snadno zobrazit například v:

  • zařízeních s iOS (iPhone)
  • zařízeních s Androidem
  • programu iCal (iPhone)
  • programu MS Outlook

Propojení zapnete jednoduše. Vložíte kód vašeho RAYNETu do zvolené aplikace a kalendář se přenese.

CRIBIS je datový zdroj o více než 10 milionech podnikatelských subjektů v ČR/SR. V RAYNETu CRIBIS používáme pro:

  1. Doplňování údajů o zákaznících (IČ, adresa, úplný název firmy)
  2. Přístup k základním ekonomickým údajům (obrat společnosti, statutární orgány, počet zaměstnanců)
  3. Hlídání rizika nízké kredibility subjektu (platební morálka, insolvence apod.)

Integrace je vestavěná (není třeba ji nikde zapínat) a najdete ji na detailní kartě každého Klienta.

Merk.cz je největší databáze firem a firemních kontaktů v Česku a na Slovensku. Pomáhá nejen najít nové zákazníky, ale také zlepšit prodeje u těch stávajících.

Díky propojení s Merkem jsme připravili dvě rozšíření RAYNET CRM. Při přidávání nového klienta teď funguje našeptávání, takže stačí zadat pár znaků z názvu firmy a Raynet doplní zbytek (kompletní název, IČ, adresu, kontakty, atd.). Merk také nově obohacuje klientská data o ekonomické údaje. Platící uživatelé Merku tak přímo v Raynetu vidí u svých kontaktů obraty, zisky, počty zaměstnanců i zmínky v médiích.

 

Leady.cz je systém, který identifikuje firemní návštěvníky webu, zjišťuje, o co se zajímali a doplňuje ověřené kontakty.

Díky tomuto propojení se budou z Leady.cz přepisovat noví návštěvnici vašeho webu do Raynetu včetně vyplněných kontaktních údajů. Pokud už návštěvník vašeho bude evidovaný v adresáři RAYNETu, vznikne k němu událost s datem a časem, kdy tento návštěvník váš web navštívil.

Rejstříky.info je aplikace pro monitoring insolvence a jiných důležitých údajů o sledovaných firmách a osobách. Pokud dodáváte zboží či služby nebo vám někdo dluží peníze a dotyčná firma nebo osoba se ocitne v insolvenci, tato služba vás o tom bude informovat.

 

iDoklad je největší on-line fakturační služba ve střední Evropě. Využívá ji víc než 180 000 živnostníků a podnikatelů. Usnadňuje nejen fakturaci, ale také přípravu a podání daňového přiznání. Díky přehledným grafům vám dá navíc přehled o vašich příjmech i nákladech.

Export Obchodních případů do iDokladu vám umožní informace o úspěšných prodejích jednoduše odesílat do iDokladu, kde budou automaticky vznikat faktury. Více informací k jednosměrné integraci najdete tady.

Obousměrná integrace vám umožní pro práci s fakturami využívat iDoklad a současně mít všechny faktury přehledně také v RAYNETu. Vytvářejte faktury z Obchodních případů a Objednávek, mějte přehled nad fakturami v iDokladu i RAYNETu, párujte faktury s RAYNETí databází klientů a jednoduše přenášejte také produkty. Více informací k obousměrné integraci najdete tady.

Money S3 je jeden z nejrozšířenějších ekonomických systémů u nás. Zahrnuje účetnictví, daňovou evidenci i skladové hospodářství.

Integrace s RAYNETem umožňuje přenášet informace o úspěšných prodejích (obchodních případech) do Money S3, kde se pak automaticky zakládají nové objednávky.

Součástí řešení je také:

  • Párování objednávek ke správným klientům (podle IČ), nebo zakládání nových kontaktů.
  • Automatické odepisování položek ze skladu.

FlexiBee je účetní online software pro menší firmy a živnostníky. Poskytuje jednoduchý a rychlý přehled o firemních financích a v současnosti ho používá přes 6 500 firem.

Integrace s Flexibee je obousměrná a umožňuje například:

  • uzavírání obchodních případů v RAYNETu podle stavu uhrazených faktur
  • generování reportů a statistik
  • zobrazení finančních informací v manažerských přehledech
  • práci s produkty a sklady
  • automatické generování podkladů k fakturaci po uzavření obchodního případu v RAYNETu,

& mnoho dalšího.

Existují 3 možnosti, jak propojit RAYNET CRM s ekonomickým systémem Pohoda.

Export obchodních případů

Z RAYNETu můžete exportovat obchodní případy do Pohody, kde se založí jako Přijaté objednávky. Exportovat je možné jak z detailu obchodního případu, tak z listu obchodních případů. Pokud vám stačí tato integrace, je zdarma a nápovědu k ní najdete zde.

SCOVECO Connector

SCOVECO Connector je cloudová aplikace, která umožňuje přenášet data z Pohody směrem do RAYNETu. Importovat (a také aktualizovat) umí Klienty, Obchodní případy nebo Produkty, a to pomocí XML souborů. Hromadný přenos dat se spouští ručně s pomocí samostatného uživatelského rozhraní. Tuto integraci vyvinula a provozuje společnost SCOVECO, s.r.o. Více informací včetně ukázky systému najdete zde.

Connectify

Connectify je platforma zaměřená na integraci online aplikací. Modul pro propojení POHODY a RAYNETu umí mezi těmito systémy přenášet data automaticky a v obou směrech. Connectify umožňuje individuální mapování polí, díky kterému přesně určíte, odkud a kam se data přenesou, a také bohaté nastavení podmínek za jakých se mají/nemají přenést.
Tuto integraci vyvinula a provozuje společnost A.T.P. Software. Více informací včetně ceny najdete zde.

UOL je účetní společnost otevírající zcela novou dimenzi v oblasti vedení účetnictví.

Díky propojení Raynetu s UOL dostanete vyhrané obchodní případy jednoduše na fakturu bez ručního přepisování. Stačí, když do RAYNETu zadáte klíč API, e-mail a název svého UOL. Po propojení najdete u každého obchodního případu v RAYNETu nové tlačítko pro přenos do UOL. Všechna data ze CRM se po kliknutí exportují do UOL a poslouží jako základ k vytvoření nové faktury.

Rocketoo je cloudové e-shopové řešení. Funguje jako online služba poskytovaná formou měsíčního pronájmu a oproti mnohým konkurentům umožňuje individuální úpravy designu i funkcí.

Díky integraci s Rockeetem si můžete do RAYNETu jednoduše přenášet informace o nákupech z e-shopu. Sami si přitom nastavíte, jaké stavy objednávek se budou do CRM přepisovat, ke kterému obchodníkovi se budou řadit apod. Ve chvíli, kdy koncový zákazník nakoupí v e-shopu, budete mít obchod automaticky zaevidovaný také v RAYNETu.

 

OptimCall je řešení pro telefonii a funguje jako cloudová aplikace. Zvládá služby VoIP telefonní ústředny od jednoduchých firemních řešení přes zajištění callcenter a týmů zákaznické podpory.

Propojení s RAYNETem umožňuje nastavit řadu chytrých scénářů, které umí při volání využít obchodní data. Nejzákladnějším z nich je identifikace volajícího.

Podrobný popis propojení společně s mini případovou studií použití OptimCallu pro RAYNETí tým podpory najdete v samostatném článku.

Obraťte se na nás telefonicky nebo e-mailem na podpora@raynet.cz a my vás nasměrujeme na specialisty OptimSys. Ti vám pomůžou integraci RAYNETu s ústřednou nastavit tak, jak budete potřebovat.

 

Telfa je virtuální telefonní ústředna pro firmy, zákaznické linky i callcentra.

Díky propojení s RAYNETem využijete při každém hovoru vaše klientská data. S každým příchozím hovorem se vám zobrazí karta zákazníka, který zrovna volá. Během pár vteřin si tak můžete projít, z jaké je společnosti, co jste spolu řešili minule, jaká je historie objednávek a podobně.

Solidpixels je online aplikace, ve které si vytvoříte funkční web bez znalosti programování.

Solidpixels umí své webové formuláře propojovat do leadů v RAYNET CRM. V nastavení formuláře stačí vyplnit jméno instance, uživatelské jméno (e-mail) a API klíč a všechny odeslané formuláře z vytvořeného webu se automaticky založí v RAYNETu jako leady se jménem, příjmením, e-mailem, telefonem a poznámkou.

Integromat je česká automatizační platforma, ve které můžete relativně komplexní integrace doslova naklikat.

Umožňuje vytvářet a provozovat integrační scénáře bez znalosti programování, které zajistí datové přenosy mezi cloudovými aplikacemi. Scénáře jsou založené na jednoduché logice: “Když se něco stane, tak něco udělej – vykonej nějakou operaci”.

Pomocí Integromatu lze RAYNET CRM propojit s celou řadou účetních a fakturačních systémů, e-shopů, projektových nástrojů, aplikací určených pro hromadnou e-mailovou korespondenci, se službami Googlu, Applu i Microsoftu.

Více o Integromatu píšeme v samostatném článku

 

Shoptet je největší tuzemský poskytovatel e-shopových řešení. V současné chvíli Shoptet pomáhá podnikat už 16 000 aktivních e-shopů. Mimo jiné nabízí pokladní systém, který umožňuje správu e-shopu a kamenného obchodu v rámci jednoho on-line systému.

Díky propojení RAYNETu a Shoptetu povýšíte svou zákaznickou péči na další level. Údaje o každém zákazníkovi a každém nákupu se vám odteď automaticky převedou z e-shopu do CRM. Najednou přesně víte, kdo, kdy a co nakoupil, jak často se k vám vrací nebo kolik peněz už u vás utratil.

 

Yourpass.eu je marketingový a komunikační nástroj, díky kterému můžete okamžitě vytvářet, upravovat a distribuovat vlastní digitální karty. Tato platforma je určena pro mobily a umožňuje firmám skrze karty komunikovat se zákazníky nebo fanoušky, aniž by jim přidávala další plasty do peněženky.

Z Raynetu se z Klientů a Kontaktních osob posílají data do YOUR PASSu, kde na jejich základě vznikají digitální karty. Integrace je převážně jednosměrná, data z Raynetu přechází do Yourpassu a z Yourpassu se k nám do detailů záznamů ukládají jen odkazy na dané karty.

 

Fakturoid je webová aplikace na vystavování a správu faktur určená zejména živnostníkům a malým firmám. Jde o cloudové řešení, takže nemusíte nic instalovat, stačí si vytvořit účet, ke kterému budete mít přístup z jakéhokoli webového prohlížeče.

Díky propojení Fakturoidu s RAYNETem můžete fakturovat úspěšné obchody přímo ze CRM. Z detailu Obchodního případu vytvoříte na pár kliknutí zálohovou nebo klasickou fakturu.

 

Freelo je česká online aplikace pro jednoduché řízení projektů a komunikaci uvnitř týmu.

Propojení Freela s RAYNETem funguje obousměrně. Ve Freelu díky němu u každého řešeného projektu uvidíte, co všechno máte s daným zákazníkem za sebou obchodně. V RAYNETu budete mít naoplátku u každého obchodního případu přehled, jak probíhá samotná realizace.

 

Díky propojení RAYNETu s aplikací NewtonOne můžete vyhledávat informace z médií, především o svých velkých klientech.

Aplikace NewtonOne umožní s placeným účtem vyhledávat články v mediálním archivu společnosti Newton Media. Mediální informace se budou (po zprovoznění integrace) zobrazovat na kartě každého klienta, v samotné záložce "NewtonOne".

Dobře víme, že nemůžeme připravit napojení na všechno. Proto jsme pro vás vyvinuli REST API konektor - rozhraní k propojení RAYNETu s jinými systémy. Jeho prostřednictvím propojíte RAYNET třeba s

  • vaším webem
  • e-shopem
  • helpdeskem
  • ERP systémem
  • dalšími aplikacemi

Integraci systémů prostřednictvím API konektoru zvládne vaše IT oddělení (případně váš ICT dodavatel).

Vyzkoušejte si RAYNET na vlastní kůži!

Zdarma, bez jakýchkoli závazků a to až po dobu 30 dní

Hezký den! Jsme tu pro vás už od první minuty s RAYNET CRM. V popisu práce máme vysvětlování, objasňování a pomáhání. Mrkněte, jak to u nás funguje se zákaznickou podporou ;)

Lucie ze zákaznické podpory

...s tak trochu jinou
zákaznickou podporou...