1. Rozcestník pro vaše oblíbené aplikace
Na nástěnce najdete nový volitelný panel Rozcestník, do kterého vložíte odkazy na webové stránky nebo aplikace, které při práci pravidelně navštěvujete. Přímo z CRM se pak jednoduše prokliknete například do Google tabulek, Freela nebo třeba fakturační aplikace.
V Rozcestníku nastavíte odkazy, které se zobrazí všem uživatelům, ale i osobní odkazy, které jsou jen pro vás.
2. Nové typy volitelných polí
Volitelná pole jste si v RAYNETu dost oblíbili, a proto jsme na vaše přání přidali 6 nových typů volitelných polí. K obchodním případům si nyní vložíte pole s:
- procenty,
- přesným datem,
- časem,
- měnou,
- odkazem
- a souborem.
3. Vlastní tiskové šablony i pro Klienty, Kontaktní osoby a Leady
Asi už víte, že si v RAYNETu můžete vytvořit vlastní šablony pro Obchodní případ, Nabídku, Objednávku nebo Projekt. Díky vlastní šabloně si u těchto dokumentů vyladíte dle vlastních představ formátování, design nebo rozsah informací.
Nově si vytvoříte vlastní šablony také pro:
- Klienta,
- Kontaktní osobu
- a Lead.
4. Projekty a jejich nové hodnoty
Rozšířené Projekty zpřehlední práci všem, kdo řeší velké zakázky, na které jeden obchodní případ nestačí.
Pokud například vyhrajete výběrko na venkovní bazény do nového satelitního města, vytvoříte si Projekt, spojíte ho s obchodními případy pro jednotlivé bazény a na jednom místě uvidíte:
- jak si projekt vede jako celek z hlediska stavu úkolů, nákladů nebo zisku
- a kompletní historii zakázky – do projektu se propíše historie všech přidružených obchodních případů, například e-maily nebo zápisy ze schůzek.
Veškeré možnosti chování Projektu najdete nově v Nastavení » Rozšíření » Projekty. Nově můžete v Projektech zobrazit nejen původní Hodnotu projektu, ale také Průměrnou, Nejvyšší a Nejnižší hodnotu obchodního případu.
Mrkněte také na podrobný návod pro nastavení projektů od naší zákaznické podpory.
5. Skrytí hromadných e-mailů v historii kontaktů
Chcete-li si zpřehlednit e-mailovou historii u Klienta nebo Kontaktních osob, můžete z ní nově vypustit hromadné e-maily. Případně si zvolíte, aby se vám zobrazovaly jen ty hromadné e-maily, které označíte jako důležité.
Podrobný návod najdete na stránce podpory.
6. Novinky v Leadech
Do Leadů jsme přidali nová pole a některá stávající vylepšili:
- při zakládání Leadu si vyberete, zda jde o firmu, nebo fyzickou osobu,
- k leadům můžete přidávat Kontaktní osoby,
- pole Jméno a Název klienta jsme sloučili do jednoho pole Jméno nebo název klienta a přidali k němu našeptávač Merk
- a také jsme přidali pole IČ, DIČ, IČ DPH (u SK Leadů) a Datová schránka.
7. Nové možnosti v analýzách
Lepší vyhodnocování jednotlivých Projektů
- do většiny analýz jsme přidali možnost filtrovat podle Projektů, do kterých Obchodní případy patří
Vývoj ziskovosti Produktů
- a v analýze Vývoj zisku nově najdete i možnost filtrovat Obchodní případy podle jednotlivých produktů.