RAYNET 2.0: Představujeme nové analýzy a filtrování

 
Tentokrát jsme si v rámci redesignu RAYNETu posvítili na Analýzy a Filtrování. Kromě vizuální proměny Analýz jsme je obohatili o nové funkce, které vám usnadní třeba plánování schůzek. Přidali jsme taky úplně novou analýzu. A možná nejvíc oceníte nové Filtrování!

Mapová analýza

Na mapě kromě klientů a leadů nově uvidíte také své aktivity. Což se velmi hodí například při plánování schůzek.

Příklad: na mapě si můžete zobrazit své schůzky pro příští týden a vedle toho i své aktuální klienty či potenciální zájemce. Pakliže máte v kalendáři ještě místo, naplánujte si u nich návštěvu.

 

Rychlý náhled klienta přímo na mapě nyní obsahuje více informací. A můžete z tohoto místa také rovnou založit novou aktivitu.

 

Výkon prodejního trychtýře

Výkon prodejního trychtýře je úplně nový typ přehledu. Zjistíte z něj, jaká část otevřených obchodních případů protéká do dalších fází prodeje, v které fázi vaše obchody nejčastěji končí nebo kde to ve vašem obchodním trychtýři nejvíce "vázne". 

 

Konverzní poměr
Konverzní poměr mezi fázemi vám dá jasnou představu o tom, jaký podíl obchodních případů proteče z jedné fáze do druhé. Platí zde pravidlo: čím vyšší konverzní poměr, tím lepší. Pokud například zjistíte, že ve fázi nabídky končí 55 % vašich obchodních případů prohrou, můžete začít pátrat po příčině.  

Počet proher a počet otevřených obchodních případů
V každé fázi vašeho obchodního procesu nyní můžete vidět, kolik obchodních případů zde skončilo prohrou a kolik jich v této fázi ještě stále zůstává. 

Průměrná doba obchodního případu v jednotlivých fázích
Na základě těchto hodnot velice rychle odhalíte, jak dlouho obchodní případy v jednotlivých fázich visí. V ideálním světě každého obchodníka totiž vše šlape jako po másle a obchodní případy padají do výher jako borůvkové knedlíky do úst hladových strávníků.

Souhrnný řádek
Souhrnný řádek vám přehledně ukáže, kolik obchodních případů skončilo za sledované období výhrou, kolik prohrou a kolik jich je stále ve hře. 

Přehled se vám defaultně zobrazí pro celé obchodní oddělení, ale můžete v něm filtrovat například i podle jednotlivých obchodníků. Pokud třeba zjistíte, že u jednoho z obchodníků končí výrazně víc obchodních případů v konkrétní fázi jednání, můžete společně zjistit, jaké má v této fázi slabiny a co by se dalo zlepšit.

Nové filtrování

Velkou změnou prošlo také filtrování. Nově je zasouvatelné, a HLAVNĚ v něm můžete libovolně editovat své uložené filtry

Do filtrování jsme také přidali nové operátory „je“ a „není“. Ty využijete například ve chvíli, kdy z 25 produktů potřebujete vyfiltrovat 24. Všechny je postupně zaklikávat by byla fuška, takže místo toho jen označíte jeden, který vyfiltrovat nechcete, a je to.

 

Další nová filtrovací vychytávka je plovoucí "šoupátko" pro volbu časového období. Pokud například nastavíte sledované období na posledních 12 měsíců, při každém použití takového filtru bude sledované období automaticky nastaveno na posledních 12 měsíců od aktuálního dne. Časové období tak již nemusíte pokaždé upravovat ručně.

 

Jo a abychom nezapomněli, všechny změny ve filtrování se nyní projevují v reálném čase. Nemusíte klikat na žádná tlačítka a filtrujete ještě rychleji. Nové filtrování postupně zavedeme do celého RAYNETu, tak se těšte, příště je na řadě seznam Klientů.

Trocha kosmetiky

Popisky grafu prodejního trychtýře jsme otočili z vertikální polohy do horizontální, takže graf je přehlednější a vejdou se pod něj další užitečná data. V novém součtovém řádku nyní přehledně uvidíte celkový počet obchodních případů, jejich celkovou hodnotu i předpokládanou úspěšnost vašeho prodejního trychtýře.

Nový Obchodní trychtýř

Proměnou prošly také Tabulky. Přidali jsme součtové řádky a tabulky vyladili tak, aby byly přehlednější.

A to je všechno. Dejte nám vědět, jak se vám redesign i nové funkce líbí, a brzy se potkáme u další porce vylepšení.