12. 9. 2024
Ostrava DK Poklad
Jak nastavují ceny SalesMajstři?
To nám prozradí na MeetUpu špičky ve svých oborech. Rozpovídají se o tom, jak cena tvaruje vnímání hodnoty, jak přistupují k cenotvorbě vlastních produktů nebo jak pracovat s exkluzivitou a prémiovými produkty.
Na co se můžete těšit
3 osobnosti obchodu a jejich know-how
Firmy z různých oborů mezi spíkry i v publiku
Formát expertních přednášek
150+ účastníků k navázání nových vztahů
Welcome drinky a dobré jídlo
Moderuje Martin Bazala (RAYNET) a Tomáš Buchwaldek (Patrioti MSK)
Pro koho je MeetUp určen
Pro malé a středně velké firmy, které chtějí zefektivnit svůj obchod.
Pro každého, kdo nosí do firmy peníze a žije obchodem.
Pro každého, kdo prodává nebo s prodejem teprve začíná.
Program MeetUpu
16:30 - 17:00
Vítání, třesení pravicí a start
17:15 - 17:45
Jiří Votava, BrainMarket
Nastav správnou cenovou laťku a úspory hledej z rozsahu
Jak nastavit ceny pro různé typy produktů tak, aby podporovaly růst prodejů a zároveň udržely ziskovost? Klíčem je nejen chytré využívání slev, ale i dlouhodobá cenová strategie s adekvátními maržemi. Dozvíte se také pikošky ze zahraničních trhů, jak BrainMarket zvládá konkurenční tlak a proč se vyplatí investovat do budování dlouhodobé důvěry zákazníků.
Jak nastavit ceny pro různé typy produktů tak, aby podporovaly růst prodejů a zároveň udržely ziskovost? Klíčem je nejen chytré využívání slev, ale i dlouhodobá cenová strategie s adekvátními maržemi. Dozvíte se také pikošky ze zahraničních trhů, jak BrainMarket zvládá konkurenční tlak a proč se vyplatí investovat do budování dlouhodobé důvěry zákazníků.
17:45 - 18:15
Petr Pouchlý, Court of Moravia
Marže až na prvním místě
Cenotvorba není o pocitologii. Je hlavně o číslech, chytrém propojení ceny, cílové skupiny a hodnoty, kterou váš produkt nebo služba nabízí. Zjistíte, jak toto propojení ovlivňuje vnímání vaší nabídky zákazníky. A také, jakých chyb se vyvarovat a jak strategicky pracovat s marží, abyste zůstali konkurenceschopní a udrželi dlouhodobou ziskovost.
Cenotvorba není o pocitologii. Je hlavně o číslech, chytrém propojení ceny, cílové skupiny a hodnoty, kterou váš produkt nebo služba nabízí. Zjistíte, jak toto propojení ovlivňuje vnímání vaší nabídky zákazníky. A také, jakých chyb se vyvarovat a jak strategicky pracovat s marží, abyste zůstali konkurenceschopní a udrželi dlouhodobou ziskovost.
18:15 - 18:45
Přestávka
18:45 - 19:15
Martin Žufánek, Lihovar Žufánek
Jak vydestilovat cenu prémiovému alkoholu
Jak nastavit cenu prémiového produktu tak, aby jasně komunikovala jeho kvalitu a exkluzivitu? Správné nacenění totiž není jen o číslech, ale také o budování hodnoty. Dozvíte se, proč slevy nemusí být vždy tou správnou cestou a jak špatná cenová strategie může vážně ohrozit váš byznys.
Jak nastavit cenu prémiového produktu tak, aby jasně komunikovala jeho kvalitu a exkluzivitu? Správné nacenění totiž není jen o číslech, ale také o budování hodnoty. Dozvíte se, proč slevy nemusí být vždy tou správnou cestou a jak špatná cenová strategie může vážně ohrozit váš byznys.
19:15 - 20:00
Panelová diskuze s řečníky
20:30
Networking
Vystoupí
Jiří Votava | zakladatel BrainMarket
Jirka je zakladatel a jednatel firmy Brainmarket, která vyrábí doplňky stravy a další vlastní výrobky ze segmentu zdraví postavené na nejnovějších vědeckých poznatcích pro překonávání lidských limitů. Za 9 let se z garážové firmy stal úspěšný e-commerce projekt působící v 7 zemích s obratem, který letos přesáhne půl miliardy korun.
Petr Pouchlý | Business Game Navigator v Court of Moravia
Business game designér se zkušenostmi z korporátu, scaleupů i nově vznikajících businessů. Z oblasti komerční, veřejné, umělecké i neziskové. Obvykle v roli supervizora a strategického designéra. Věří v sílu dobrého řízení hodnotového toku, chytrých návyků a lidské spolupráce. Vedle klasického managementu čerpá ze sociologie, antropologie, behaviorální psychologie, designového myšlení a tvorby klasických her. Umí číst i za stranu 40 a nebojí se otevřeně pojmenovávat situaci místo korektního mlžení.
Martin Žufánek | Co-owner Žufánek
Martin Žufánek vytvořil z malého rodinného lihovaru, jehož jediným produktem byla slivovice, synonymum pro nejkvalitnější pálenky, giny a absinty, jehož věhlas daleko přesahuje Česko. Žufánek je dnes značkou, která generuje roční tržby přesahující 100 milionů korun, a to s prakticky nulovými marketingovými náklady.
Chci dorazit
Prodejní formulář je vytvořen v systému SimpleShop.cz.