Blog

Vše, co je v RAYNETu nové, najdete zde.
Nová vylepšení, funkce, užitečné služby. A krom toho i to nejzajímavější z dění ve firmě.

Liftago na CustomerConu: Zákazníkům věříme a představujeme si, že nám za zády pořád stojí novinář Liftago na CustomerConu: Zákazníkům věříme a představujeme si, že nám za zády pořád stojí novinář Liftago na CustomerConu: Zákazníkům věříme a představujeme si, že nám za zády pořád stojí novinář Liftago na CustomerConu: Zákazníkům věříme a představujeme si, že nám za zády pořád stojí novinář Liftago na CustomerConu: Zákazníkům věříme a představujeme si, že nám za zády pořád stojí novinář

Liftago na CustomerConu: Zákazníkům věříme a představujeme si, že nám za zády pořád stojí novinář

Hledáte tipy na prvotřídní péči o zákazníky? Pak určitě nesmíte minout rady těch, co už mají tohle bojiště dobře zmapované. Přinášíme vám proto report a vychytávky z první prozákaznické konference CustomerCon.

Tralala z RAYNETu do 2017 Tralala z RAYNETu do 2017 Tralala z RAYNETu do 2017 Tralala z RAYNETu do 2017 Tralala z RAYNETu do 2017

Tralala z RAYNETu do 2017

Rok se s rokem sešel a RAYNET zase zpívá své PFko! Zase jsme si na pár dní popustili uzdu fantazie, přezpívali písničku Deck the halls a tady je výsledek! :-)

Partnerský program: pomozte nám dostat RAYNET do dalších zajímavých firem Partnerský program: pomozte nám dostat RAYNET do dalších zajímavých firem Partnerský program: pomozte nám dostat RAYNET do dalších zajímavých firem Partnerský program: pomozte nám dostat RAYNET do dalších zajímavých firem Partnerský program: pomozte nám dostat RAYNET do dalších zajímavých firem

Partnerský program: pomozte nám dostat RAYNET do dalších zajímavých firem

Máme fakt radost, že nás máte rádi. Protože my vás moc! A tak trochu doufáme, že nám pomůžete zlepšit podnikání i v dalších zajímavých firmách.

Říkejte si o feedback. Vaši klienti uvidí, že se staráte. Říkejte si o feedback. Vaši klienti uvidí, že se staráte. Říkejte si o feedback. Vaši klienti uvidí, že se staráte. Říkejte si o feedback. Vaši klienti uvidí, že se staráte. Říkejte si o feedback. Vaši klienti uvidí, že se staráte.

Říkejte si o feedback. Vaši klienti uvidí, že se staráte.

Máte obavy, že dotazníkem se zpětnou vazbou klienty otrávíte? Dobrá zpráva na začátek: opak je pravdou. Zákazníci uvidí, že se o ně zajímáte a chcete se zlepšovat. Ocení to!

Děkujeme vám za všechno a užijte si Cokoliv Děkujeme vám za všechno a užijte si Cokoliv Děkujeme vám za všechno a užijte si Cokoliv Děkujeme vám za všechno a užijte si Cokoliv Děkujeme vám za všechno a užijte si Cokoliv

Děkujeme vám za všechno a užijte si Cokoliv

Další RAYNETí rok je za námi a nás neuvěřitelně těší, že jsme u toho byli společně. Na oplátku bychom vám nejraději dali úplně všechno. Ale to nejde.

9 listopadových novinek v RAYNET CRM 9 listopadových novinek v RAYNET CRM 9 listopadových novinek v RAYNET CRM 9 listopadových novinek v RAYNET CRM 9 listopadových novinek v RAYNET CRM

9 listopadových novinek v RAYNET CRM

V listopadu jsme se pustili do minikonferencí CustomerCon na naše oblíbené téma: péče o klienty. Vybrali jsme taky novou MaMaZu – Hanku, která nás posílí od ledna. A taky jsme vyvíjeli a zlepšovali RAYNET!