Novinky

Vše, co je v RAYNETu nové, najdete zde.
Nová vylepšení, funkce, užitečné služby. A krom toho i to nejzajímavější z dění ve firmě.

Seminář: Jak díky CRM lépe prodávat? Seminář: Jak díky CRM lépe prodávat? Seminář: Jak díky CRM lépe prodávat? Seminář: Jak díky CRM lépe prodávat? Seminář: Jak díky CRM lépe prodávat?

Seminář: Jak díky CRM lépe prodávat?

Prodávejte s lehkostí. Obchod i péči o své klienty zlepšují firmy na celém světě díky CRM. Za dopoledne vám předáme know-how, jak na to.

Doporučte nás a pošleme vám RAYNETí pivo Doporučte nás a pošleme vám RAYNETí pivo Doporučte nás a pošleme vám RAYNETí pivo Doporučte nás a pošleme vám RAYNETí pivo Doporučte nás a pošleme vám RAYNETí pivo

Doporučte nás a pošleme vám RAYNETí pivo

Pro RAYDAY jsme připravili pivní speciál, a i když na akcích slavil úspěch, pár desítek lahví nám zbylo. Rádi bychom je poslali tam, kam patří - mezi vás. :-) Takže každý, kdo do konce týdne doporučí RAYNET 10 svým známým přes náš partnerský program, dostane 3 lahve RAYNETího piva. Jak na doporučování? Mrkněte na video!

Obchodní nástěnka přináší nový pohled na otevřené Obchodní případy Obchodní nástěnka přináší nový pohled na otevřené Obchodní případy Obchodní nástěnka přináší nový pohled na otevřené Obchodní případy Obchodní nástěnka přináší nový pohled na otevřené Obchodní případy Obchodní nástěnka přináší nový pohled na otevřené Obchodní případy

Obchodní nástěnka přináší nový pohled na otevřené Obchodní případy

Díky Obchodní nástěnce nyní můžete otevřené Obchodní případy jednoduše posouvat kupředu a samozřejmě je také uzavírat. Získáte tak bleskový přehled o počtu a hodnotě Obchodních případů v jednotlivých fázích.

Vyzpovídali jsme Alzu, Slevomat, ZOOT a CZC.cz: jak zvládají vánoční nápor na zákaznický servis? Vyzpovídali jsme Alzu, Slevomat, ZOOT a CZC.cz: jak zvládají vánoční nápor na zákaznický servis? Vyzpovídali jsme Alzu, Slevomat, ZOOT a CZC.cz: jak zvládají vánoční nápor na zákaznický servis? Vyzpovídali jsme Alzu, Slevomat, ZOOT a CZC.cz: jak zvládají vánoční nápor na zákaznický servis? Vyzpovídali jsme Alzu, Slevomat, ZOOT a CZC.cz: jak zvládají vánoční nápor na zákaznický servis?

Vyzpovídali jsme Alzu, Slevomat, ZOOT a CZC.cz: jak zvládají vánoční nápor na zákaznický servis?

Česká e-commerce má za sebou další rekordní Vánoce. Samotná Alza prodala během sedmi dní zboží za miliardu. Tradičně mimořádný předvánoční tlak na zákaznickou podporu tím meziročně ještě zesílil. Zeptali jsme se proto čtyř velkých e-shopů, jak si s náporem poradili.

Únorové novinky: Filtrování nově umožňuje i multivýběr Únorové novinky: Filtrování nově umožňuje i multivýběr Únorové novinky: Filtrování nově umožňuje i multivýběr Únorové novinky: Filtrování nově umožňuje i multivýběr Únorové novinky: Filtrování nově umožňuje i multivýběr

Únorové novinky: Filtrování nově umožňuje i multivýběr

RAYNET má od února zase pár nových vychytávek, třeba multivýběr ve filtrování nebo možnost přidat k projektu další participanty.

Nechtěli se upomínat o doklady, tak vymysleli Klientské pivo Nechtěli se upomínat o doklady, tak vymysleli Klientské pivo Nechtěli se upomínat o doklady, tak vymysleli Klientské pivo Nechtěli se upomínat o doklady, tak vymysleli Klientské pivo Nechtěli se upomínat o doklady, tak vymysleli Klientské pivo

Nechtěli se upomínat o doklady, tak vymysleli Klientské pivo

Nepotkal jsem v byznysu moc lidí, u kterých bych tak často kroutil hlavou, jako u Tomáše a Martina. Malá fabulace: Představme si dva velmi ambiciózní čerstvé absolventy, kteří by rádi ovládli svět. Rozhodují se, ve kterém oboru vybudují své budoucí impérium. Volba je rychlá a jasná… budou… účetní!