Novinky

Vše, co je v RAYNETu nové, najdete zde.
Nová vylepšení, funkce, užitečné služby. A krom toho i to nejzajímavější z dění ve firmě.

OptimCall: Vylepšete svůj RAYNET o telefonní ústřednu OptimCall: Vylepšete svůj RAYNET o telefonní ústřednu OptimCall: Vylepšete svůj RAYNET o telefonní ústřednu OptimCall: Vylepšete svůj RAYNET o telefonní ústřednu OptimCall: Vylepšete svůj RAYNET o telefonní ústřednu

OptimCall: Vylepšete svůj RAYNET o telefonní ústřednu

Když se můžete dopředu podívat, kdo vám volá nebo na první dobrou vidíte, co se s volajícím naposledy řešilo, můžete klientům poskytnout výrazně lepší servis a povýšit tak svou zákaznickou péči na novou úroveň. Víme o tom své – telefonní systém OptimCall jsme ladili nejprve na svých hovorech (konkrétně na vás :)). A teď je připravený udělat superhrdiny zákaznické péče i z vás.

Museli jsme to opravit! Museli jsme to opravit! Museli jsme to opravit! Museli jsme to opravit! Museli jsme to opravit!

Museli jsme to opravit!

Tentokrát pro vás máme novinky jen napůl. Místo nových funkcí jsme totiž opravili ty, které vás nejvíc štvaly. Takže odteď se už z naplánované aktivity prokliknete přímo do kalendáře, sloučíte si duplicitní kontakty, zkopírujete kolegovi URL adresu a nepotřebné záložky zavřete jediným klikem.

RAYNET ↔ SmartEmailing RAYNET ↔ SmartEmailing RAYNET ↔ SmartEmailing RAYNET ↔ SmartEmailing RAYNET ↔ SmartEmailing

RAYNET ↔ SmartEmailing

SmartEmailing je nejoblíbenější český nástroj pro odesílání hromadných emailů. V ČR a SR ho používá víc než 4300 zákazníků. Asi to nedělají blbě. ;)

GDPR: videonávod + tahák, jak na to GDPR: videonávod + tahák, jak na to GDPR: videonávod + tahák, jak na to GDPR: videonávod + tahák, jak na to GDPR: videonávod + tahák, jak na to

GDPR: videonávod + tahák, jak na to

Pokud právě plánujete připravit svou firmu na GDPR, máme hned dvě dobré zprávy. Připravili jsme pro vás průvodní materiály (videonávod a tahák). A hlavně jsme vyvinuli rozšíření RAYNETu, které vám práci s osobními daty podstatně ulehčí.

[VIDEA] CustomerCon #2: Spokojení pečovatelé, autenticita a otevřenost [VIDEA] CustomerCon #2: Spokojení pečovatelé, autenticita a otevřenost [VIDEA] CustomerCon #2: Spokojení pečovatelé, autenticita a otevřenost [VIDEA] CustomerCon #2: Spokojení pečovatelé, autenticita a otevřenost [VIDEA] CustomerCon #2: Spokojení pečovatelé, autenticita a otevřenost

[VIDEA] CustomerCon #2: Spokojení pečovatelé, autenticita a otevřenost

Zákaznická péče není banda lidí odříznutých od reality. Jsou to bojovníci z první linie. Ti, kteří řeší, když má zákazník problém. A protože i podle nás je zákaznická péče srdcem celé firmy, pustili jsme se do pořádání konference o skvělé zákaznické péči.

Seminář: Jak díky CRM lépe prodávat? Seminář: Jak díky CRM lépe prodávat? Seminář: Jak díky CRM lépe prodávat? Seminář: Jak díky CRM lépe prodávat? Seminář: Jak díky CRM lépe prodávat?

Seminář: Jak díky CRM lépe prodávat?

Prodávejte s lehkostí. Obchod i péči o své klienty zlepšují firmy na celém světě díky CRM. Za dopoledne vám předáme know-how, jak na to.