Novinky

Vše, co je v RAYNETu nové, najdete zde.
Nová vylepšení, funkce, užitečné služby. A krom toho i to nejzajímavější z dění ve firmě.

Dubnové novinky: Obchodní nástěnka přináší nový pohled na otevřené Obchodní případy Dubnové novinky: Obchodní nástěnka přináší nový pohled na otevřené Obchodní případy Dubnové novinky: Obchodní nástěnka přináší nový pohled na otevřené Obchodní případy Dubnové novinky: Obchodní nástěnka přináší nový pohled na otevřené Obchodní případy Dubnové novinky: Obchodní nástěnka přináší nový pohled na otevřené Obchodní případy

Dubnové novinky: Obchodní nástěnka přináší nový pohled na otevřené Obchodní případy

Díky Obchodní nástěnce nyní můžete otevřené Obchodní případy jednoduše posouvat kupředu a samozřejmě je také uzavírat. Získáte tak bleskový přehled o počtu a hodnotě Obchodních případů v jednotlivých fázích.

Vyzpovídali jsme Alzu, Slevomat, ZOOT a CZC.cz: jak zvládají vánoční nápor na zákaznický servis? Vyzpovídali jsme Alzu, Slevomat, ZOOT a CZC.cz: jak zvládají vánoční nápor na zákaznický servis? Vyzpovídali jsme Alzu, Slevomat, ZOOT a CZC.cz: jak zvládají vánoční nápor na zákaznický servis? Vyzpovídali jsme Alzu, Slevomat, ZOOT a CZC.cz: jak zvládají vánoční nápor na zákaznický servis? Vyzpovídali jsme Alzu, Slevomat, ZOOT a CZC.cz: jak zvládají vánoční nápor na zákaznický servis?

Vyzpovídali jsme Alzu, Slevomat, ZOOT a CZC.cz: jak zvládají vánoční nápor na zákaznický servis?

Česká e-commerce má za sebou další rekordní Vánoce. Samotná Alza prodala během sedmi dní zboží za miliardu. Tradičně mimořádný předvánoční tlak na zákaznickou podporu tím meziročně ještě zesílil. Zeptali jsme se proto čtyř velkých e-shopů, jak si s náporem poradili.

Únorové novinky: Filtrování nově umožňuje i multivýběr Únorové novinky: Filtrování nově umožňuje i multivýběr Únorové novinky: Filtrování nově umožňuje i multivýběr Únorové novinky: Filtrování nově umožňuje i multivýběr Únorové novinky: Filtrování nově umožňuje i multivýběr

Únorové novinky: Filtrování nově umožňuje i multivýběr

RAYNET má od února zase pár nových vychytávek, třeba multivýběr ve filtrování nebo možnost přidat k projektu další participanty.

Nechtěli se upomínat o doklady, tak vymysleli Klientské pivo Nechtěli se upomínat o doklady, tak vymysleli Klientské pivo Nechtěli se upomínat o doklady, tak vymysleli Klientské pivo Nechtěli se upomínat o doklady, tak vymysleli Klientské pivo Nechtěli se upomínat o doklady, tak vymysleli Klientské pivo

Nechtěli se upomínat o doklady, tak vymysleli Klientské pivo

Nepotkal jsem v byznysu moc lidí, u kterých bych tak často kroutil hlavou, jako u Tomáše a Martina. Malá fabulace: Představme si dva velmi ambiciózní čerstvé absolventy, kteří by rádi ovládli svět. Rozhodují se, ve kterém oboru vybudují své budoucí impérium. Volba je rychlá a jasná… budou… účetní!

Liftago na CustomerConu: Zákazníkům věříme a představujeme si, že nám za zády pořád stojí novinář Liftago na CustomerConu: Zákazníkům věříme a představujeme si, že nám za zády pořád stojí novinář Liftago na CustomerConu: Zákazníkům věříme a představujeme si, že nám za zády pořád stojí novinář Liftago na CustomerConu: Zákazníkům věříme a představujeme si, že nám za zády pořád stojí novinář Liftago na CustomerConu: Zákazníkům věříme a představujeme si, že nám za zády pořád stojí novinář

Liftago na CustomerConu: Zákazníkům věříme a představujeme si, že nám za zády pořád stojí novinář

Hledáte tipy na prvotřídní péči o zákazníky? Pak určitě nesmíte minout rady těch, co už mají tohle bojiště dobře zmapované. Přinášíme vám proto report a vychytávky z první prozákaznické konference CustomerCon.

Tralala z RAYNETu do 2017 Tralala z RAYNETu do 2017 Tralala z RAYNETu do 2017 Tralala z RAYNETu do 2017 Tralala z RAYNETu do 2017

Tralala z RAYNETu do 2017

Rok se s rokem sešel a RAYNET zase zpívá své PFko! Zase jsme si na pár dní popustili uzdu fantazie, přezpívali písničku Deck the halls a tady je výsledek! :-)