V RAYNETu víme, jak obchodníkům usnadnit práci. Do našeho rybníčku integrací přibývají další partneři a samotná propojení postupně vylepšujeme. Posvítili jsme si na MERK, KROS fakturáciu, DigiSign, Shoptet nebo Mapové analýzy. Přečtěte si, co je v integracích nového.
💡 Vylepšujeme stávající integraci s MERKem
Základní free verze
Našeptávání při zakládání nového klienta v RAYNETu používají obchodníci dnes a denně. Automaticky se jim doplní kompletní název, IČ, adresa či kontakty. Mnozí ani netuší, že za ním stojí právě MERK. Tuto integraci nemusíte nijak zapínat, v RAYNETu prostě je, pro všechny. 🙂
RAYNETí integrace
Oblíbená je také integrace s MERKem, která odhalí ekonomické údaje o českých a slovenských klientech. Přímo v RAYNETu díky propojení vidíte informace jako:
- obraty,
- zisky,
- počty zaměstnanců,
- kontakty,
- zmínky v médiích.
Návod na to, jak ji zapnout najdete tady.
Integraci využijete třeba, když vám přijde nová poptávka od klienta a vy chcete zjistit jeho solvenci. Nebo si ho trochu víc proklepnout.
Integrace od MERKu
Nově si můžete integraci s RAYNETem zapnout i v MERKu. U jednotlivých firem pak uvidíte obchodní kontext včetně poznámek, hodnoty obchodu nebo poslední aktivity. Jedním tlačítkem se prokliknete do RAYNETu na detail klienta a jedním kliknutím si v MERKu založíte nového klienta se všemi informacemi z adresáře v RAYNETu.
TIP: K integraci s MERK chystáme společný webinář na čtvrtek 25. 4. v 13 hodin. Naučíte se, jak efektivně využívat data z české a slovenské databáze firem, klasifikovat leady, prověřit poptávky, nebo si vytipovat potenciální klienty. Přihlaste se tady.
💡 Integrační novinka pro slovenský trh
KROS fakturácia + RAYNET = nejlepší přeshraniční spolupráce 🇸🇰 + 🇨🇿 = ❤️. Jednosměrná integrace RAYNETu s KROSem umožňuje přenos obchodních případů z CRM do fakturační aplikace, kde se z nich rovnou vytvoří běžné či zálohové faktury.
Z obchodního případu se do faktury v KROSu přenáší:
- ID obchodního případu,
- kód obchodního případu (do pole Číslo objednávky),
- měna,
- kurz,
- poznámka (pokud používáte formátování textu, do faktury se přenese jen text bez formátu),
- produkty (název, jednotková cena, počet),
- jednotka,
- sazba DPH v %,
- sleva,
- kód skladu, na kterém se položky spárují.
Z klienta v RAYNETu, který je na obchodní případ navázaný, se do kontaktů v KROSu přenáší:
- název klienta,
- telefonní číslo a e-mail,
- IČ,
- DIČ,
- IČ DPH (u slovenských klientů),
- číslo bankovního účtu,
- primární adresa (ulice, město, PSČ, stát, web).
Mrkněte se na návod, jak tuto integraci zapnete.
💡 Zapínáme funkci DigiSign i pro anglickou verzi RAYNETu
On-line podepisování dokumentů doteď fungovalo jen pro uživatele české verze RAYNETu, ale nyní to jde i v té anglické. Jakýkoliv dokument podepíšete elektronicky a s veškerou právní závazností díky službě DigiSign.
Bez tisknutí, skenování a posílání poštou. Jednoduše vyberete dokument, který chcete podepsat, a osoby, které jej mají podepsat – těm na e-mail dorazí odkaz na dokument k online podpisu. Jakmile jej všichni podepíšou, dorazí jim odkaz na stažení podepsaného dokumentu. Ten pak najdete i v CRM.
💡 Vytunili jsme integraci se Shoptetem
Rozšířili jsme kritéria, podle kterých se objednávky ze Shoptetu přenáší do RAYNETu. Nově si v nastavení integrace zvolíte konkrétní stavy objednávek nebo zákaznické skupiny e-shopu. Podle nich pak objednávky přenášené do CRMka snadno vyfiltrujete.
Kritéria zvolíte v Nastavení >> Rozšíření >> Shoptet >> ozubené kolečko a zde zaškrtnete požadované stavy a zákaznické skupiny.
💡 Vylepšujeme i zabudovanou integraci Mapová analýza
Přímo v RAYNETu v sekci Analýzy se vám všechny důležité informace evidované v adresáři ukáží i na přehledné mapě.
Je to perfektní vychytávka hlavně pro obchodníky v terénu. Na pár kliknutí si zobrazíte své schůzky na příští týden a také aktuální klienty či potenciální zájemce, kteří jsou poblíž. A rovnou si u nich naplánujete návštěvu.
Na mapě si vyfiltrujete:
- klienty bez naplánované aktivity,
- leady s velkým obchodním potenciálem,
- nebo naplánované aktivity na daný měsíc.
Pokud byste chtěli mapovou analýzu využívat ještě detailněji, mrkněte na případovou studii od Corpis Maps.
Vyzkoušejte si všechny integrace v CRM. Některé integrace máte ve svém CRM už zabudované, jiné si snadno zapnete. A pokud ještě CRM nemáte, vyzkoušejte si ho nanečisto – u RAYNET CRM máte 30 dní zdarma a bez závazků.