Možná jste zvyklí, že mobilní appky kancelářských aplikací jsou vlastně stejné jako na počítači, jen v jednodušším designu. U CRM to neplatí – mobilní aplikace totiž obsahuje tunu funkcí speciálně pro obchodnickou práci v terénu. Od navigování ke klientům přes diktování zápisů ze schůzek po skenování vizitek.
Na praktickém příkladu jedné obchodní schůzky vám ukážeme, v jakých situacích appka usnadňuje obchodníkovi život.
1. CRM vás naviguje na místo schůzky 🧭
Sednete do auta, otevřete na mobilu CRMko a přímo z karty klienta spustíte navigaci na místo setkání. Žádné přepisování adresy do navigace nebo přemýšlení, zda jedete do firmy Hurá s.r.o. v Kladně, nebo do firmy Hurá a.s. v Golčově Jeníkově.
Když máte schůzku uloženou v CRM kalendáři, spustíte navigaci přímo z něj. Aktivity v CRM totiž máte vždy přiřazené ke konkrétnímu klientovi, zakázce a souvisejícím dokumentům, takže se z kalendáře na vše prokliknete.
2. Z aplikace odešlete SMS, mail nebo rovnou zavoláte 💬
Na D1 je to zase jednou ucpané? Přímo z mobilního CRMka klientovi zavoláte, nebo odešlete SMS s omluvou, že se zdržíte. Nemusíte kvůli tomu hledat číslo v nepřehledném seznamu kontaktů, kde ho při troše štěstí najdete mezi zubařem a pizzerií.
A abyste to čekání v zácpě využili produktivně, můžete vyřídit pár e-mailů. Přes CRMko se vám otevře váš e-mailový klient a odeslané e-maily se rovnou zaevidují k patřičným kontaktům v adresáři.
3. Osvěžte si historii klienta kdykoliv💡
Když si před schůzkou chcete osvěžit informace o klientovi nebo zakázce, vytáhnete mobil a v CRMku je rychle dohledáte. Třeba:
- veškerou e-mailovou komunikaci,
- zápisy z předchozích schůzek,
- odeslané nabídky a objednávky
- nebo celkovou cenu zakázky.
4. Zápisy vyfotíte a vložíte do CRM 📷
Schůzka zdárně skončila! Co s popsaným flipchartem? Vyfoťte ho přes integrovaný fotoaparát v CRM aplikaci. Fotky jsou za pár vteřin v CRMku a nemusíte je z mobilu přetahovat do počítače nebo na on-line úložiště. V CRM fotku přiřadíte ke konkrétní schůzce a zakázce, takže ji vy i vaši kolegové v budoucnu snadno dohledáte.
5. Údaje z vizitek appka vyčte a zaeviduje 🪪
S pár lidmi jste si na schůzce vyměnili vizitky. Aby nezůstaly jen navěky pohřbené v peněžence, zapněte v CRM funkci skenování vizitek. Jakmile vizitky vyfotíte, systém z nich automaticky vyčte údaje jako jméno, telefon nebo adresu, vytvoří kontaktní osoby v adresáři a rovnou k nim údaje vyplní.
6. Obchodní případy vytvoříte odkudkoliv
Ze schůzky vypadl nový byznys za 100 000 Kč, hurá! K jeho založení v CRM nemusíte otevírat počítač, ale novou zakázku vytvoříte za minutu rovnou z mobilu. Třeba ještě zatepla po schůzce na parkovišti. Nemusíte ani vypisovat e-mail nadřízeným nebo kolegům – novou zakázku v CRM uvidí.
7. Zápis z jednání do CRMka nadiktujete 📲
Zápis ze schůzky nemusíte po návratu do kanceláře přepisovat. Stačí když si během zpáteční cesty zapnete v CRM záznam zvuku. Vše podstatné ze schůzky do aplikace nadiktujete, dokud to máte čerstvě v hlavě. CRM váš hlas přepíše a vy i kolegové najdete zápisy na kartě klienta a u zakázky.
8. Kdykoliv si vložíte rychlou poznámku 📝
Když potřebujete v terénu něco rychle zaznamenat, ale nemůžete zrovna několik minut ťukat do mobilu, CRM appka vám umožní uložit rychlou poznámku. Třeba v RAYNETu to funguje tak, že na sekundu podržíte ikonu aplikace na displeji a objeví se vám možnost vložení rychlé poznámky.
Jakmile se příště přihlásíte do desktopové verze CRM, poznámka na vás bude čekat na nástěnce, odkud ji přiřadíte ke klientovi, zakázce nebo třeba do kalendáře. Stejným způsobem můžete také nahrát fotku nebo nadiktovat rychlou audio poznámku.
Vyzkoušejte si, jaké to s CRM appkou je v terénu
Už víte, jak obchodní schůzky s CRM appkou vypadají, tak si to pojďte vyzkoušet. Mobilní aplikaci RAYNET CRM si můžete stejně jako desktopovou verzi vyzkoušet na 30 dní zdarma a bez závazků. A pokud už RAYNET máte, tak rovnou stahujete – nic extra za ni neplatíte.
Stáhněte si appku na App Store nebo Google Play. 📱🆓