Díky Obchodní nástěnce máte skvělý přehled nad tím, v které fázi obchodního procesu se nachází jednotlivé zakázky. Jenže není zakázka jako zakázka – některé mohou mít aktuálně větší prioritu nebo jsou pro firmu klíčové.
Přesně pro tyto případy jsme přidali novou funkci, díky které si libovolné zakázky na nástěnce barevně zvýrazníte. Klikněte na obchodní případ pravým tlačítkem a vyberte Zvýraznit:
Obchodní případy si také nově můžete filtrovat podle tří kritérií:
- stáří (od nejstarších po nejnovější),
- hodnoty (od zakázek s největší cenou po ty s nejmenší cenou)
- a aktivity (od zakázek, kde se práce hýbe, po ty, které nejdéle stojí).
To je prozatím z RAYNETích novinek vše. Směle si novou Obchodní nástěnku otestujte a dejte nám vědět, jak se vám líbí.