RAYNET rebranduje: přivítejte KAPRNET

RAYNET rebranduje: přivítejte KAPRNET
Jako rejnoci brázdíme obchodnické moře, ale exotické slané vody jsme se už přepili. Proto plujeme zpět do českého rybníka. Ze sladkovodních kapřích hlubin vzkazujeme, že s okamžitou platností měníme značku i maskota.

Rebranding jsme zvažovali už dlouho. Jsme česká společnost, takže je to logický krok. Věříme, že díky této změně lépe pochopíme českého zákazníka. Budeme mu blíž.
Martin Bazala, ředitel KAPRNETu

4 důvody, proč jsme se odhodlali k rebrandu

  • Říká se, že rok 2020 bude plný změn. A tak jsme k tomu chtěli přispět svým dílem.
  • Kapr je pro naši zemi typičtější než rejnok.
  • Náš nový maskot lépe vystihuje, kdo jsme. Je to největší česká kaprovitá ryba a my jsme největší obchodníci na řízení obchodu.
  • Kapřík, který připluje, nadělá mnoho radosti. A to je přesně náš cíl.

Co se změní pro RAYNETí zákazníky?

Nebojte – pro vás se nic nemění. Náš software pořád šlape na 100 %, a bude tu pro vás 365 dní v roce.

Šupinu na to!

Váš věrný KAPRNET 

kaprnet