Propojte RAYNET se SupportBoxem a mějte veškerou komunikaci s klienty na očích

 
SupportBox je český online helpdeskový nástroj pro zjednodušení zákaznické péče. Veškerou komunikaci s klienty, ať už přes e-mail, live chat nebo telefon, spojuje do jednoho místa.

Jak propojení funguje

Pokud u vás ve firmě řešíte zákaznickou péči nebo se na to teprve chystáte, je tohle propojení přímo pro vás. Když vám klient pošle zprávu nebo zavolá, hned v SupportBoxu uvidíte všechny důležité údaje o klientovi, které evidujete v RAYNETU. Například:

  • jméno klienta,
  • adresu,
  • obchodní případy,
  • zadané úkoly,
  • naplánované schůzky,
  • historii komunikace
  • nebo vystavené faktury.

Díky tomu nemusíte při komunikaci s klientem informace dohledávat, ale máte je díky integraci přímo na očích. Navíc klienta pokaždé překvapíte tím, jak jste připravení na jeho otázky.

 

Rovnou ze SupportBoxu se také jednoduše prokliknete na detail klienta v RAYNETu, a pokud vás kontaktuje nový klient, přímo ze SupportBoxu vytvoříte lead v RAYNETu.

 

SupportBox si můžete vyzkoušet na 14 dní zdarma. Propojení s RAYNETem je jednoduché, stačí zapnout RAYNETí addon v SupportBoxu. Návod na zprovoznění addonu najdete tady.

Poznejte propojení RAYNET + SupportBox blíž na našem webináři

Pokud chcete omrknout, jak propojení RAYNETu se SupportBoxem funguje v praxi a co dalšího dokáže, přihlaste se na webinář Jak zefektivnit obchod a zákaznickou péči díky šikovným nástrojům, který pro vás připravujeme.

 

Proběhne 6. října v 10:00 a dozvíte se na něm:

  • proč není vhodné na zákaznické péči komunikovat se zákazníky přes Outlook či Gmail,
  • jak spojení CRM a helpdesku vede ke spokojenosti zákazníků a lepším obchodním výsledkům,
  • jak mít data z obchodu a zákaznické péče pěkně po ruce na jednom místě,
  • nebo jak zjednodušit život obchodu i péči pomocí přehledné historie komunikace s klientem.

 

Přihlásit se na webinář