V Raynetu máme rádi, když věci šlapou a můžeme vám usnadnit práci. Proto si naše CRMko snadno propojíte s dalšími aplikacemi a nástroji. Například integrace s e-mailingovými nástroji vám umožní posílat cílené kampaně vybraným kontaktům a přímo v CRM sledovat jejich výsledky.
Připravené máme integrace se 4 mailingovými platformami, které jsou všechny skvělé a v základu umí to stejné. Přesto se v něčem liší a každá vám splní trochu jiné požadavky.
Ecomail vítězí v jednoduchosti používání
Ecomail je komplexní marketingová platforma, která umožňuje komunikaci se zákazníkem prostřednictvím různých kanálů včetně e-mailu, SMS zpráv, Facebooku či Instagramu.
Přitom se jednoduše používá. Výhodou je interaktivní drag & drop editor pro tvorbu kampaní (prvky si do e-mailu přetáhnete kurzorem) a 140 připravených e-mailových šablon, které si upravíte podle sebe. V Ecomailu mají dokonce tým lidí přímo na to, aby vám upravili šablonu podle vašeho brand manuálu nebo webu.
E-mailovou šablonu si v Ecomailu snadno sestavíte díky drag & drop editoru.
Podobně funguje také editor automatizací. Ecomail má 14 přednastavených scénářů pro automatickou komunikaci se zákazníky. Kromě už připraveného odeslání uvítacího e-mailu, slevy na první nákup nebo přání k narozeninám si sami snadno naklikáte jakoukoliv jinou automatizaci.
Automatizace si v Ecomailu jednoduše naklikáte.
Zákaznická podpora je v češtině a spojíte se s ní na chatu, e-mailem i po telefonu. U složitějších požadavků vás odkáže na spolupracující certifikované agentury, které vám dají potřebný technický support.
Díky češtině umí nástroj také personalizaci s oslovením v 5. pádě, což bývá u některých platforem problém.
Propojení s Ecomailem ocení všichni, kdo:
- vyžadují osobnější kontakt s klienty – například obchodníci, kteří komunikují s už zahřátými leady a posílají jim newslettery,
- posílají personalizované e-maily,
- hledají jednoduché a přehledné řešení v češtině pro tvorbu a vyhodnocování e-mailových kampaní – tomu jde naproti i ceník, do 200 kontaktů v databázi a 200 odeslaných e-mailů měsíčně můžete mít Ecomail zdarma.
Víc o integraci s Ecomailem najdete v článku. Integrace funguje obousměrně, data se mezi nástroji synchronizují a nic nepřepisujete do Ecomailu ani do Raynetu.
Quanda umí pokročilé automatizace i analýzu dat
Quanda je česká cloudová aplikace, která kombinuje nástroje pro e-mail marketing, transakční e-maily, online dotazníky, webové formuláře a nástroje pro segmentaci.
Tvorbu šablon v Quandě vám usnadní intuitivní e-mailový editor.
Velkou výhodou Quandy je automatizace řízená štítky v Raynetu. Stačí přidat vybraný štítek ke kontaktu v Raynetu a spustí se nastavená akce jako odeslání kampaně apod. Takových štítků můžete mít kolik chcete. Přímo v Raynetu pak také vidíte, jak klient na kampaň reagoval.
V Quandě si vytvoříte automatizaci pomocí přidání štítku.
Na rozdíl od jiných platforem umí Quanda také zpracování a vyhodnocení dotazníků, takže už k tomu nepotřebujete Google formuláře nebo jiné nástroje jako Survio. Na základě odpovědí v dotaznících Quanda segmentuje kontakty nebo jim pošle návaznou kampaň. Segmentace probíhá i podle aktivity příjemců díky speciálnímu nástroji pro validaci kontaktů.
Analýza odpovědí na dotazník v Quandě.
Segmentaci kontaktů umí Quanda i podle úrovně aktivity kontaktů.
Quandu využijete také pro automatické transakční e-maily, které si nastavíte přímo v Quandě, případně přes Make. Když potřebujete automatizaci nebo jakoukoliv úpravu na míru, tým v Quandě vám ji vytvoří a ceny jsou příznivé. Nástroj vám napojí na další aplikace a pomohou automatizovat jednotlivé procesy.
Quanda nenabízí verzi zdarma, nejnižší plán ale zahrnuje všechny důležité funkce a vyjde na pár stovek měsíčně – podobně jako u jiných e-mailingových nástrojů.
Propojení s Quandou doporučujeme všem, kdo:
- chtějí svůj marketing propojit s daty z CRM a využijí pokročilou segmentací a automatizaci pro rozesílání hromadných e-mailů,
- pracují s dotazníky a ocení posílání kampaní na základě odpovědí,
- působí v B2B nebo prodávají jinak než přes e-shop.
Víc jsme o integraci s Quandou napsali tady.
Zavedená mezinárodní stálice: Mailchimp
Mailchimp je celosvětově nejpoužívanější nástroj na hromadné rozesílání e-mailů.
Jeho hlavní výhodou je jednoduchá a intuitivní správa kampaní. V přehledném editoru e-mailů najdete přednastavené šablony, nebo si snadno vytvoříte vlastní.
Platforma v sobě propojuje nástroje pro marketing a e-commerce, a to z ní dělá skvělý nástroj pro růst byznysu. A využívá ji řada firem. Nabízí třeba nejvíc předpřipravených integrací s dalšími aplikacemi.
Dává také široké možnosti segmentace podle toho, jak klient reaguje na e-maily, jak se chová na webu nebo při nákupu. Výsledky e-mailových kampaní se propisují zase zpět do Raynetu.
Propojení s MailChimpem vám sedne, pokud:
- preferujete osvědčenou mezinárodní platformu, máte tisíce kontaktů a oceníte komplexní nástroj plný funkcí a možností,
- nebo naopak hledáte jednoduchý nástroj pro menší rozesílky (free verzi máte do 1 000 odeslaných e-mailů měsíčně nebo do 500 odběratelů),
- vám nevadí nástroj ani zákaznická podpora v angličtině.
Nápovědu k propojení MailChimpu s RAYNETem najdete tady.
SmartEmailing klade důraz na doručitelnost
SmartEmailing je nejpopulárnější český nástroj pro odesílání hromadných e-mailů.
Profesionální e-mailové šablony vytvoříte ve SmartEmailingu opravdu snadno.
Jde o komplexní řešení s pokročilými funkcemi, jako jsou automatizace, transakční e-maily nebo vlastní webové formuláře – přitom se ale snadno používá. Dobře se s jeho pomocí segmentují skupiny klientů podle toho, jak nakupují nebo o jaký produkt mají zájem. V Raynetu je vyfiltrujete, v SmartEmailingu připravíte kampaň a na požadované kontakty rozešlete.
Jako svou hlavní výhodu uvádí, že na rozdíl od některých jiných řešení má vlastní infrastrukturu pro doručování e-mailů, takže sám zodpovídá za doručitelnost kampaní. Data nepředává třetím stranám, ale sám je zpracuje a doručí do schránek klientů.
Kromě klasických kampaní umí SmartEmailing automatické e-maily podle nastavených podmínek a pravidel. Použít můžete už vytvořené automatizace, nebo si napsat vlastní pomocí skriptu, kde určíte podmínky. Výsledky automatických kampaní pak vidíte jen ve SmartEmailingu, do Raynetu se nepřenáší automaticky – v nástroji se ale dostanete snad ke všem datům, která vás mohou zajímat.
Takto ve SmartEmailingu vypadá automatizace segmentované rozesílky.
Složitější integrace a napojení funkcí na Raynet uděláte přes Make nebo API. Případně se můžete obrátit na oddělení vývoje SmartEmailingu, které vám dokáže nástroj přizpůsobit. Obecně má SmartEmailing velmi dobrou českou podporu, která se dokonce učila u té naší v Raynetu.
SmartEmailing můžete vyzkoušet na 14 dní zdarma, poté se platí podle počtu kontaktů v databázi. Podrobnosti najdete v ceníku.
Se SmartEmailingem budou spokojení:
- obchodníci z finančních společností, pro které jsou vytvořeny i ty nejběžnější automatizace,
- všichni, kdo chtějí přesná data o výsledcích kampaní,
- a ti, kdo kdo hledají komplexní e-mailové řešení, které umožní spolupráci obchodu a marketingu.
Víc o integraci SmartEmailingu najdete v článku.
Tak už víte, který nástroj pro rozesílku použijete?
Ecomail se vyznačuje jednoduchostí a dostupností, Quanda nabízí propracované automatizace a analýzu dat, MailChimp je uznávaná mezinárodní platforma, kterou využívá řada firem, a SmartEmailing je komplexní nástroj, ze kterého dostanete nejrůznější data o svých kampaních.
Ať už se rozhodnete pro jakékoliv z těchto řešení, integrace s Raynetem vám umožní vytěžit z něj maximum.