CRM pro účely servisu
RAYNET vám pomůže mít přehled nad produkty, které potřebují servis. Mějte pod palcem výjezdy techniků i zpětnou vazbu, vylepšete zákaznickou zkušenost a zákazníci se k vám rádi vrátí.
VYZKOUŠET RAYNET PRO ÚČELY SERVISUTyto společnosti už používají RAYNET
Mezi klienty budete mít pořádek
Všechna vaše data o klientech budou konečně přehledná, ať už jde o kontaktní informace, datum zakoupení produktu nebo informace, které jste spolu řešili třeba telefonicky. Díky tomu budete vědět, kdy komu nabídnout jaký servis.
Víte, co se prodalo a v jakém je to stavu
S CRM máte přehled o jednotlivých obchodech. Z jednoho místa vidíte, jestli už jste s klientem jednali o konkrétním produktu, nebo jestli už je poslaná nabídka. U prodaných produktů pak evidujete detailní informace ohledně jejich stavu, proběhlých servisů nebo konce záruční lhůty.
Zlepšíte přehled nad každým servisem
Každou servisní zakázku uvidíte v RAYNETu na samostatné nástěnce. Rychle pak zkontrolujete, kdo servisuje, za kolik peněz a v jaké je servis aktuálně fázi. A navíc si odsud rovnou vygenerujete zakázkový list, a to na dvě kliknutí.
Kalendář, který usnadňuje výjezdy
Bez problémů naplánujete, kdo, kdy a kam za zákazníkem pojede, a po výjezdu přidáte do CRM nové informace nebo fotky. Klidně rovnou z mobilu. Odlišíte také placené servisy od těch záručních.
Nastavíte si údaje, které potřebujete sledovat
CRM si přizpůsobíte podle sebe. Hodí se vám zaznamenávat konec záruky, sériový kód výrobku nebo něco jiného? Ať už jde o sebespecifičtější údaj, v RAYNETu na něj najdete místo.
RAYNET CRM pro
účely servisu
VYZKOUŠET účely servisu
Před startem spolupráce jsme se detailně věnovali výběru a porovnávání nabídek na trhu. Proč jsme se rozhodli právě pro CRM RAYNET? RAYNET je velmi intuitivní a k uživatelům přátelský. Implementace na úvod byla snadná a jednoduchá. Technická podpora je rychlá a přesná. Pro naše obchodníky vedení agendy v CRM RANET není zátěží. Ba naopak v šestileté historii používání toho systému těží ze zadaných informací v minulosti. A vedení firmy má lepší přehled nad chodem obchodního oddělení.