Podcast SalesBooster vám ukáže, že obchodní procesy nejsou raketová věda. Pusťte si rozhovory Petra Sobotky s hosty ze světa sales a B2B marketingu. Partnerem podcastu je společnost HEADIM.
Přihlásit odběr72: Adam Bárta: Kdo neměří, ten neřídí
31:09 13. 9. 2023
Hostem dalšího dílu podcastu SalesBooster byl Adam Bárta, konzultant digitalizace a automatizace firemních procesů.
Adam v současnosti pracuje na volné noze, s digitalizací pomáhá malým a středním firmám a také tvoří obsah na svůj úspěšný YouTube kanál. Společně jsme tak probrali téměř vše, co se digitalizace firem týče. Jaký je stav v této oblasti v českých firmách? Jak dobře a efektivně změnu ve své firmě provést? A jaké nástroje Adam doporučuje? A bylo toho samozřejmě víc!
Adam v současnosti pracuje na volné noze, s digitalizací pomáhá malým a středním firmám a také tvoří obsah na svůj úspěšný YouTube kanál. Společně jsme tak probrali téměř vše, co se digitalizace firem týče. Jaký je stav v této oblasti v českých firmách? Jak dobře a efektivně změnu ve své firmě provést? A jaké nástroje Adam doporučuje? A bylo toho samozřejmě víc!
Apple Google Spotify
71: Matej Turčan: Vědomosti z dobrého školení si vezmete z kanceláře domů
32:27 31. 8. 2023
Petr Sobotka se tentokrát na nahrávání vydal do sousední Bratislavy a ve studiu přivítal Mateja Turčana, Account Managera ze slovenské PwC Akademie. Jak funguje a co to vlastně je firemní vzdělávání? Jak se změnila úroveň v posledních letech? Které kurzy smysl dávají a vůči kterým jsou zaměstnanci naopak rezistentní? Proč je důležité, aby firemní vzdělávání bylo kontinuální? A jak dobře strukturovat vzdělávací kurz tak, aby měl co nejlepší výsledky? A bylo toho mnohem více!
Apple Google Spotify
70: Josef Sobotka: Nejlepší obchodník se o lidi opravdu zajímá, pak má výsledky
34:15 26. 6. 2023
Jubilejní 70. díl podcastu SalesBooster je tady! Petr Sobotka tentokrát ve studiu přivítal svého bratra Josefa Sobotku, majitele firmy Luxline.
Jak rozjet podnikatelskou dráhu, i když člověk pochází z nepodnikatelské rodiny? Pomohla Josefovi jeho zahraniční zkušenost? Jak najít ty správné obchodníky? Jak Josef přistupuje k řízení lidí? Proč mu přijde důležité vracet hodnotu zpět do firmy? Kde vidí Luxline za pár let? A v čem se oba bratři navzájem inspirují?
Jak rozjet podnikatelskou dráhu, i když člověk pochází z nepodnikatelské rodiny? Pomohla Josefovi jeho zahraniční zkušenost? Jak najít ty správné obchodníky? Jak Josef přistupuje k řízení lidí? Proč mu přijde důležité vracet hodnotu zpět do firmy? Kde vidí Luxline za pár let? A v čem se oba bratři navzájem inspirují?
Apple Google Spotify
69: Robert Soudný: Zákazník je důležitější než produkt
30:43 5. 6. 2023
Čerstvý díl vašeho oblíbeného podcastu je tu! Pozvání tentokrát přijal Robert Soudný, spoluzakladatel a CEO společnosti Wflow.
Bavili jsme o tom, kde vzít nápad na start-up, co jsou zásadní kroky na začátku rozjezdu nového byznysového projektu, jak těžké je přesvědčit účetní, aby začali používat nový systém, co se Robert a jeho firma naučili v Silicon Valley, proč je každý zaměstnanec je zodpovědný za růst firmy nebo třeba proč si nechat poradit s nastavením procesů od profesionálů.
Bavili jsme o tom, kde vzít nápad na start-up, co jsou zásadní kroky na začátku rozjezdu nového byznysového projektu, jak těžké je přesvědčit účetní, aby začali používat nový systém, co se Robert a jeho firma naučili v Silicon Valley, proč je každý zaměstnanec je zodpovědný za růst firmy nebo třeba proč si nechat poradit s nastavením procesů od profesionálů.
Apple Google Spotify
68: Nikola Voštová: Jednání je vždycky o klientovi, víc musí mluvit on
30:43 17. 5. 2023
Ve studiu jsme tentokrát přivítali Nikolu Voštovou, CRM konzultantku z RAYNETu.
Společně jsme si povídali hlavně o obchodu a o motivaci pro dobré obchodníky, o tom proč je dobré se CRMku věnovat, proč nezapomínat na klienta a mluvit k němu konkrétně, jak by měl vypadat rozhovor s nadřízeným nebo třeba jak může vypadat daily routine úspěšného obchodníka. Ale bylo toho mnohem více!
Společně jsme si povídali hlavně o obchodu a o motivaci pro dobré obchodníky, o tom proč je dobré se CRMku věnovat, proč nezapomínat na klienta a mluvit k němu konkrétně, jak by měl vypadat rozhovor s nadřízeným nebo třeba jak může vypadat daily routine úspěšného obchodníka. Ale bylo toho mnohem více!
Apple Google Spotify
67: Vojtěch Bořil: Nejdříve budujete zákaznickou bázi, až potom řešte firemní strukturu
43:24 2. 5. 2023
Pozvání tentokrát přijal Vojtěch Bořil, který posledních 8 let působí v různých rolích ve firmě Kontent.ai, v současnosti jako VP Growth & Marketing.
Povídali jsme si o tom, co vlastně Kontent.ai dělá, komu může sloužit a pomoci, čemu všemu se Vojta ve firmě věnuje, kdy volit Inbound a kdy Outbound, jaká má být spolupráce mezi sales a marketingem, kdy je čas se věnovat budování firemní struktury nebo také jaké jsou plány Kontent.ai do budoucna. A bylo toho mnohem víc!
Povídali jsme si o tom, co vlastně Kontent.ai dělá, komu může sloužit a pomoci, čemu všemu se Vojta ve firmě věnuje, kdy volit Inbound a kdy Outbound, jaká má být spolupráce mezi sales a marketingem, kdy je čas se věnovat budování firemní struktury nebo také jaké jsou plány Kontent.ai do budoucna. A bylo toho mnohem víc!
Apple Google Spotify
66: Pavel Šíma: Vyjednávání při prodeji firmy je jako boxerský zápas s několika koly
52:40 14. 3. 2023
Je tu další díl podcastu SalesBooster. Hostem moderátora Petra Sobotky byl tentokrát Pavel Šíma, spoluzakladatel společnosti Roivenue.
Společně jsme se bavili o tom, jak úspěšně prodat firmu. Na jaké kroky si dát pozor, s kým jakou fázi komunikovat, jak se v celé věci zorientovat a jakým způsobem prodej vyjednávat. A jak vypadá život po prodeji?
Společně jsme se bavili o tom, jak úspěšně prodat firmu. Na jaké kroky si dát pozor, s kým jakou fázi komunikovat, jak se v celé věci zorientovat a jakým způsobem prodej vyjednávat. A jak vypadá život po prodeji?
Apple Google Spotify
65: Petr Passinger: Sales a marketing v jedné firmě si musí důvěřovat, i když je to komplikované
41:10 2. 3. 2023
Pozvání tentokrát přijal Petr Passinger, CMO v technologické společnosti Sewio. Jaká je Petrova role jako CMO? Podle jakých metrik je smysluplné řídit marketingový tým? Jaký je rozdíl mezi obchodně a marketingově kvalifikovaným leadem? Jak důležitá je u klientů míra personalizace? A jak skamarádit sales a marketing?
Nejen tyto otázky jsme řešili v aktuálním díle. Tak poslouchejte!
Nejen tyto otázky jsme řešili v aktuálním díle. Tak poslouchejte!
Apple Google Spotify
64: Pavel Svoreň: Když prodáváte dům, musíte mít uklizeno. Stejné je to s prodejem firmy.
46:25 1. 2. 2023
Hostem dalšího dílu SalesBooster byl Pavel Svoreň, člen představenstva a výkonný ředitel společnosti PORTIVA. Portiva se charakterizuje jako "family office". Co to vlastně znamená a jak je to v Česku a ve světě běžné? Jak postupovat při prodeji firmy a na co se připravit? Co může snížit cenu prodeje?
Bavili jsme se ale také o tom, jaké jsou plány family office PORTIVA do budoucna, v čem je specifický polský trh nebo třeba o budoucích trendech v energetice.
Bavili jsme se ale také o tom, jaké jsou plány family office PORTIVA do budoucna, v čem je specifický polský trh nebo třeba o budoucích trendech v energetice.
Apple Google Spotify
63: Petr Pouchlý: Ulovit velrybu a uctít klienta, to je Whale Hunting v obchodu
46:35 20. 12. 2022
Poslední letošní díl podcastu SalesBooster je zde! Hostem byl Petr Pouchlý z firmy Court of Moravia a společně jsme se bavili především o prodejní metodologii, konkrétně o Whale Hunting.
V čem vlastně firmám prodejní metodiky pomáhají? Co je to Whale Hunting a v čem spočívá? Jakým způsobem s touto metodikou pracuje Petr Pouchlý? Co se mu osvědčilo a co naopak musel k Whale Huntingu přidat, aby byl vyhovující pro jeho firmu a projekty? A jak lze tuto metodiku reálně implementovat?
V čem vlastně firmám prodejní metodiky pomáhají? Co je to Whale Hunting a v čem spočívá? Jakým způsobem s touto metodikou pracuje Petr Pouchlý? Co se mu osvědčilo a co naopak musel k Whale Huntingu přidat, aby byl vyhovující pro jeho firmu a projekty? A jak lze tuto metodiku reálně implementovat?
Apple Google Spotify
62: Jiří Navrátil: Mezi businessem a vědou musíme stavět mosty
28:08 13. 12. 2022
Nový díl SalesBoosteru tentokrát opět z Brna! Hostem byl Jiří Navrátil, Partner ve společnosti UNICO.AI. Jiří se dlouhodobě zabývá transferem vědeckých poznatků do businessu, svou cestu začal na Cambridge a pokračuje v ní právě UNICO.AI, kde propojují špičkovou vědu a průmysl.
Co může výzkumný sektor nabídnout businessu? Jak obě oblasti dobře propojit a vybudovat mezi nimi stabilní a pevný most? Jak můžeme businessová data zpracovávat vědecky? A proč se v UNICO.AI rozhodli spustit Venture Capital (VC) fond a podpořit zajímavé výzkumy a výzkumníky?
Co může výzkumný sektor nabídnout businessu? Jak obě oblasti dobře propojit a vybudovat mezi nimi stabilní a pevný most? Jak můžeme businessová data zpracovávat vědecky? A proč se v UNICO.AI rozhodli spustit Venture Capital (VC) fond a podpořit zajímavé výzkumy a výzkumníky?
Apple Google Spotify
61: Ondřej Vaněk a Jiří Pech: Na první schůzce musíte klienta nadchnout, ale také rozptýlit jeho obavy
45:47 5. 12. 2022
SalesBooster tentokrát navštívili rovnou dva hosté - Ondřej Vaněk a Jiří Pech z PKV Build, poradensko-inženýrské společnosti, která radí firmám, jak a kde ušetřit za energie.
Jaké byly začátky dnes velmi úspěšné firmy PKV? Jakým způsobem se Ondřejovi s Jiřím povedlo vybudovat brand, který není vyprázdněný? Proč bylo zásadní v jednom momentě redefinovat firemní hodnoty? Co hosté radí ohledně sestavování nabídek pro klienty? A v čem všem pomohl firmě růst cen energií?
Jaké byly začátky dnes velmi úspěšné firmy PKV? Jakým způsobem se Ondřejovi s Jiřím povedlo vybudovat brand, který není vyprázdněný? Proč bylo zásadní v jednom momentě redefinovat firemní hodnoty? Co hosté radí ohledně sestavování nabídek pro klienty? A v čem všem pomohl firmě růst cen energií?
Apple Google Spotify
Kdo je SalesBooster
Petr Sobotka
Co-founder & CEO | HEADIM s.r.o.
Co-founder & CEO | HEADIM s.r.o.
Během posledních 15 let sbíral Petr zkušenosti na vedoucích pozicích v nadnárodních společnostech i začínajících startupech.
S Jiřím Váchou založil společnost HEADIM, aby prostřednictvím interim managementu doručoval společnostem v náročných situacích schopné a zkušené odborníky.
S Jiřím Váchou založil společnost HEADIM, aby prostřednictvím interim managementu doručoval společnostem v náročných situacích schopné a zkušené odborníky.