Podcast SalesBooster vám ukáže, že obchodní procesy nejsou raketová věda. Pusťte si rozhovory Petra Sobotky s hosty ze světa sales a B2B marketingu. Partnerem podcastu je společnost HEADIM.
Přihlásit odběr81: SPECIÁL: O konferenci INBOUND v Bostonu
48:50 4. 10. 2024
Petr Sobotka si s společně s Michalem Slavevem a Lukášem Lískovcem povídá o prestižní konferenci INBOUND v americkém Bostonu. Jak vypadá konference světové úrovně, na kterou stojí vstupenka tisíc dolarů?
Apple Spotify
80: Tomáš Budník: Business není o tom vyhrát jednou zápas, ale vyhrávat opakovaně ligu
40:09 25. 4. 2024
Hostem jubilejního 80. dílu podcastu SalesBooster byl Tomáš Budník, zakladatel investiční skupiny Thein a bývalý generální ředitel společnosti O2 Czech Republic.
Společně jsme se bavili o rozdílech mezi řízením investiční skupiny a velkého korporátu, o tom, proč je zásadní zjišťovat informace a zpětnou vazbu od obchodníků nebo v čem všem je umělá inteligence absolutní game changer pro business. Tradičně toho ale bylo víc!
Společně jsme se bavili o rozdílech mezi řízením investiční skupiny a velkého korporátu, o tom, proč je zásadní zjišťovat informace a zpětnou vazbu od obchodníků nebo v čem všem je umělá inteligence absolutní game changer pro business. Tradičně toho ale bylo víc!
Apple Google Spotify
79: Filip Černý: Firmy neexistují, existují jen lidi v nich
50:25 13. 3. 2024
Po delší odmlce je tu opět nová epizoda podcastu SalesBooster. Petr Sobotka tentokrát ve studiu přivítal Filipa Černého z firmy Kogi CON, která se snaží budovat úspěšné firmy změnou firemní kultury.
Společně jsme probrali vše, co se týká firemní kultury, a to od A do Z. Zaznělo, proč je firemní kultura měřitelné business téma, jak lze měřit, proč je důležité nerozdělovat tým mezi obchodníky a ty ostatní nebo taky v čem má jít šéf obchodního týmu příkladem. Bylo toho ale samozřejmě mnohem více!
Společně jsme probrali vše, co se týká firemní kultury, a to od A do Z. Zaznělo, proč je firemní kultura měřitelné business téma, jak lze měřit, proč je důležité nerozdělovat tým mezi obchodníky a ty ostatní nebo taky v čem má jít šéf obchodního týmu příkladem. Bylo toho ale samozřejmě mnohem více!
Apple Google Spotify
77: Monika Frintová: Toxičtí lidé vám kazí celý tým
27:28 7. 12. 2023
Petr Sobotka tentokrát ve studiu vyzpovídal Moniku Frintovou, obchodní a marketingovou ředitelku IPEXu.
Společně jsem probrali začátky v businessu ve Spojeném království, rozdílnosti mezi Českem a Anglií v business prostředí, jak si Monika budovala svoje portfolio a otevírala nové trhy nebo proč si na začátku hovorů někdy kýchala. Řeč ale přišla také na zastropovávání výdělku pro obchodníky, důležitost rozvojových schůzek nebo proč nemít toxické lidi v týmu. Samozřejmě toho ale bylo víc!
Společně jsem probrali začátky v businessu ve Spojeném království, rozdílnosti mezi Českem a Anglií v business prostředí, jak si Monika budovala svoje portfolio a otevírala nové trhy nebo proč si na začátku hovorů někdy kýchala. Řeč ale přišla také na zastropovávání výdělku pro obchodníky, důležitost rozvojových schůzek nebo proč nemít toxické lidi v týmu. Samozřejmě toho ale bylo víc!
Apple Google Spotify
76: Martin Vasquez: Musíte pochopit problém klienta a nabízet relevantní řešení
47:29 1. 12. 2023
Hostem dalšího dílu podcastu SalesBooster byl Martin Vasquez, expert na prezentační dovednosti, rétoriku a improvizaci. Společně jsme se bavili o tom, jak se dobře připravit na prezentaci, jak zaujmout a k čemu je při prezentaci dobrý příběh. Co je to tříkrokový postup při prezentacích? Můžeme natrénovat autenticitu? Co znamená relevance při prezentačních dovednostech? Musíte být rozený obchodník, nebo se alespoň část dovedností můžete naučit? Proč je zásadní wording? A jak správně improvizovat?
Apple Google Spotify
75: Marián Tomko: Zaměřte se na jednu věc a tu dělejte dobře
38:22 22. 11. 2023
Hostem nové epizody podcastu SalesBooster byl tentokrát Marián Tomko, zakladatel společnosti DYPE. Povídali jsme si o tom, jak v DYPE spojují finance a data a co všechno tahle služba umí, jak rozvazují firmám tkaničky, proč je zásadní specializace nebo jak uhlídat kvalitu. Ale bylo toho samozřejmě mnohem více!
Apple Google Spotify
Kdo je SalesBooster
Petr Sobotka
Co-founder & CEO | HEADIM s.r.o.
Co-founder & CEO | HEADIM s.r.o.
Během posledních 15 let sbíral Petr zkušenosti na vedoucích pozicích v nadnárodních společnostech i začínajících startupech.
S Jiřím Váchou založil společnost HEADIM, aby prostřednictvím interim managementu doručoval společnostem v náročných situacích schopné a zkušené odborníky.
S Jiřím Váchou založil společnost HEADIM, aby prostřednictvím interim managementu doručoval společnostem v náročných situacích schopné a zkušené odborníky.