Podcast SalesBooster vám ukáže, že obchodní procesy nejsou raketová věda. Pusťte si rozhovory Petra Sobotky s hosty ze světa sales a B2B marketingu. Partnerem podcastu je společnost HEADIM.
Přihlásit odběr66: Pavel Šíma: Vyjednávání při prodeji firmy je jako boxerský zápas s několika koly
52:40 14. 3. 2023
Je tu další díl podcastu SalesBooster. Hostem moderátora Petra Sobotky byl tentokrát Pavel Šíma, spoluzakladatel společnosti Roivenue.
Společně jsme se bavili o tom, jak úspěšně prodat firmu. Na jaké kroky si dát pozor, s kým jakou fázi komunikovat, jak se v celé věci zorientovat a jakým způsobem prodej vyjednávat. A jak vypadá život pro prodeji?
Společně jsme se bavili o tom, jak úspěšně prodat firmu. Na jaké kroky si dát pozor, s kým jakou fázi komunikovat, jak se v celé věci zorientovat a jakým způsobem prodej vyjednávat. A jak vypadá život pro prodeji?
Apple Google Spotify
65: Petr Passinger: Sales a marketing v jedné firmě si musí důvěřovat, i když je to komplikované
41:10 2. 3. 2023
Pozvání tentokrát přijal Petr Passinger, CMO v technologické společnosti Sewio. Jaká je Petrova role jako CMO? Podle jakých metrik je smysluplné řídit marketingový tým? Jaký je rozdíl mezi obchodně a marketingově kvalifikovaným leadem? Jak důležitá je u klientů míra personalizace? A jak skamarádit sales a marketing?
Nejen tyto otázky jsme řešili v aktuálním díle. Tak poslouchejte!
Nejen tyto otázky jsme řešili v aktuálním díle. Tak poslouchejte!
Apple Google Spotify
63: Petr Pouchlý: Ulovit velrybu a uctít klienta, to je Whale Hunting v obchodu
46:35 20. 12. 2022
Poslední letošní díl podcastu SalesBooster je zde! Hostem byl Petr Pouchlý z firmy Court of Moravia a společně jsme se bavili především o prodejní metodologii, konkrétně o Whale Hunting.
V čem vlastně firmám prodejní metodiky pomáhají? Co je to Whale Hunting a v čem spočívá? Jakým způsobem s touto metodikou pracuje Petr Pouchlý? Co se mu osvědčilo a co naopak musel k Whale Huntingu přidat, aby byl vyhovující pro jeho firmu a projekty? A jak lze tuto metodiku reálně implementovat?
V čem vlastně firmám prodejní metodiky pomáhají? Co je to Whale Hunting a v čem spočívá? Jakým způsobem s touto metodikou pracuje Petr Pouchlý? Co se mu osvědčilo a co naopak musel k Whale Huntingu přidat, aby byl vyhovující pro jeho firmu a projekty? A jak lze tuto metodiku reálně implementovat?
Apple Google Spotify
62: Jiří Navrátil: Mezi businessem a vědou musíme stavět mosty
28:08 13. 12. 2022
Nový díl SalesBoosteru tentokrát opět z Brna! Hostem byl Jiří Navrátil, Partner ve společnosti UNICO.AI. Jiří se dlouhodobě zabývá transferem vědeckých poznatků do businessu, svou cestu začal na Cambridge a pokračuje v ní právě UNICO.AI, kde propojují špičkovou vědu a průmysl.
Co může výzkumný sektor nabídnout businessu? Jak obě oblasti dobře propojit a vybudovat mezi nimi stabilní a pevný most? Jak můžeme businessová data zpracovávat vědecky? A proč se v UNICO.AI rozhodli spustit Venture Capital (VC) fond a podpořit zajímavé výzkumy a výzkumníky?
Co může výzkumný sektor nabídnout businessu? Jak obě oblasti dobře propojit a vybudovat mezi nimi stabilní a pevný most? Jak můžeme businessová data zpracovávat vědecky? A proč se v UNICO.AI rozhodli spustit Venture Capital (VC) fond a podpořit zajímavé výzkumy a výzkumníky?
Apple Google Spotify
61: Ondřej Vaněk a Jiří Pech: Na první schůzce musíte klienta nadchnout, ale také rozptýlit jeho obavy
45:47 5. 12. 2022
SalesBooster tentokrát navštívili rovnou dva hosté - Ondřej Vaněk a Jiří Pech z PKV Build, poradensko-inženýrské společnosti, která radí firmám, jak a kde ušetřit za energie.
Jaké byly začátky dnes velmi úspěšné firmy PKV? Jakým způsobem se Ondřejovi s Jiřím povedlo vybudovat brand, který není vyprázdněný? Proč bylo zásadní v jednom momentě redefinovat firemní hodnoty? Co hosté radí ohledně sestavování nabídek pro klienty? A v čem všem pomohl firmě růst cen energií?
Jaké byly začátky dnes velmi úspěšné firmy PKV? Jakým způsobem se Ondřejovi s Jiřím povedlo vybudovat brand, který není vyprázdněný? Proč bylo zásadní v jednom momentě redefinovat firemní hodnoty? Co hosté radí ohledně sestavování nabídek pro klienty? A v čem všem pomohl firmě růst cen energií?
Apple Google Spotify
60: Jakub Sobotka: Koučovatelnost je jedna z nejdůležitějších vlastností úspěšného obchodníka
24:26 18. 10. 2022
Je tu další díl podcastu SalesBooster, jehož hostem byl Jakub Sobotka, sales manager SMB segmentu v softwarové společnosti Good Data.
Jaké jsou hlavní rozdíly mezi obchodníky v Česku a ve Spojených státech? Co všechno ve společnosti Good Data je už automatizované a co ještě stále dělají obchodníci manuálně? Jaké online nástroje Jakub Sobotka doporučuje? Jak vlastně vypadá data-driven sales v Good Data? A jakým způsobem pracovat s obchodníky, aby se stále zlepšovali a jak je správně koučovat?
Jaké jsou hlavní rozdíly mezi obchodníky v Česku a ve Spojených státech? Co všechno ve společnosti Good Data je už automatizované a co ještě stále dělají obchodníci manuálně? Jaké online nástroje Jakub Sobotka doporučuje? Jak vlastně vypadá data-driven sales v Good Data? A jakým způsobem pracovat s obchodníky, aby se stále zlepšovali a jak je správně koučovat?
Apple Google Spotify
Kdo je SalesBooster
Petr Sobotka
Co-founder & CEO | HEADIM s.r.o.
Co-founder & CEO | HEADIM s.r.o.
Během posledních 15 let sbíral Petr zkušenosti na vedoucích pozicích v nadnárodních společnostech i začínajících startupech.
S Jiřím Váchou založil společnost HEADIM, aby prostřednictvím interim managementu doručoval společnostem v náročných situacích schopné a zkušené odborníky.
S Jiřím Váchou založil společnost HEADIM, aby prostřednictvím interim managementu doručoval společnostem v náročných situacích schopné a zkušené odborníky.