Obsah SalesDrivera jsme sestavili do 5 kapitol tak, aby pokryl všechny činnosti, které obchodní manažeři v praxi řeší. Je na vás, jestli si je projdete postupně nebo na přeskáčku nasajete ty vědomosti, které se vám zrovna hodí nejvíc.
20 nabušených lekcí v 5 kapitolách
1. Sales Leadership – V první kapitole se dozvíte, jak na efektivní řízení malého i velkého týmu obchodníků, jejich motivování, nastavování provizí i měření výsledků.
2. Nábor a onboarding – V druhé kapitole naberete know-how o tom, jak vybudovat špičkový tým obchodníků. Dozvíte se o sales headhuntingu, lákání vhodných kandidátů i plánování onboardingu.
3. Obchodní proces – V této kapitole zjistíte, jak vyladit obchodní proces na míru vaší firmě. Dozvíte se, jak ho naplánovat, jak ho vylepšovat i jak v něm pracovat s individuálními přednostmi jednotlivých obchodníků.
4. Poznání zákazníka – Dozvíte se, jak co nejlépe poznat cílovku, jak správně sestavit persony i proč se vyplatí udržovat s konkurencí dobré vztahy.
5. Obchodní vzdělávání – V poslední kapitole zjistíte, v kterých oblastech má smysl obchodníky vzdělávat, jakou formu školení zvolit i jak správně postupovat při propouštění obchodníků.
Vědomosti od profíků, kteří pomáhali Microsoftu i Kenticu
Obsah SalesDrivera napsali ostřílení konzultanti z agentury SALESDOCk. Ta pomáhá firmám po celém světě s redesignem obchodních procesů, zvyšováním prodejů nebo trénováním obchodníků. Svým know-how už posilnili obchodní týmy ve více jak 150 firmách včetně Microsoftu, Yieldigo nebo Kentica.
Pokud se chcete i vy dovzdělat v obchodním managementu od konzultantů na světové úrovní, pusťte se do čtení. SalesDriver najdete tady.