SALESMAJSTR
Vymáčkněte ze svého obchodu víc
Michal Musil z GrowJOB Institute školil obchodníky v KPMG, Zonky nebo Baru, který neexistuje. Ve 47 videích vás vytrénuje v prodejních technikách, hledání zákazníků i v udržení čisté hlavy. Kromě CRM tak ovládnete i prvotřídní obchodnické know-how.
Prodej 2.0 19:38
Vnímání prodeje
Devět tisíc lidí dostalo otázku, co si představí, když se řekne prodej. Nakoukněte do lidských hlav a zjistěte, jak to využít v praxi.
2:52
Vnímání prodeje
Vytváření neprodejní atmosféry
Prodej je dovednost, kterou využijete nejen v obchodnickém řemesle. Michal vysvětluje, co dělá z prodeje univerzální dovednost.
2:52
Vytváření neprodejní atmosféry
Skrytá síla ambivertů
Jsou lepší obchodníci extroverti, nebo introverti? Naučte se pracovat se svými povahovými rysy a zlepšíte se nejen v prodeji.
2:28
Skrytá síla ambivertů
Dobro jako nová strategie
Neetické prodejní techniky dlouhodobě nefungují. Michal radí, jak z vás dobré srdce udělá lepšího obchodníka.
3:12
Dobro jako nová strategie
Sobci nebo pomahači?
Jsou v životě a obchodě úspěšnější lidi, kteří myslí sami na sebe?
2:26
Sobci nebo pomahači?
Nonkonformisté vyhrávají
Proč mají nonkonformisté v prodeji lepší výsledky? Michal vysvětluje, proč se některým obchodníkům daří líp než jiným.
4:45
Nonkonformisté vyhrávají
Principy prodeje 2.0
Být úspěšný v prodeji je jako být úspěšný ve sportu. Zjistěte, co vás o prodeji naučí trénink fotbalistů nebo maratonců.
1:03
Principy prodeje 2.0
Networking 23:15
Networking
Networking vyvolává u spousty lidí negativní asociace. Naučte se k němu přistupovat tak, aby byl pro vás přínosný.
1:27
Networking
Čeho se vyvarovat v networkingu
Účastníci networkingů se často dopouští šesti prohřešků. Vyvarujte se jim a networkujte smysluplně.
3:56
Čeho se vyvarovat v networkingu
Jak si vybrat networking?
Hrnout se na každý networking nemá smysl. Michal vám poradí, jak si vybrat správnou událost na rozhazování sítí.
3:20
Jak si vybrat networking?
Jak navázat vztah?
Zahájit s někým konverzací na networkingu je novodobé hrdinství. Řiďte se Michalovými radami a hrdina bude i z vás.
6:19
Jak navázat vztah?
Jak vytvářet hodnotu?
Kontakty jsou jako pokojové rostliny. Pokud o ně nepečujete, uschnou. Zjistěte, jak na to.
2:57
Jak vytvářet hodnotu?
Follow-up
Jak si udržet kontakt s lidmi, které při networkingu poznáte.
1:19
Follow-up
Jak na výtahovou řeč?
Obchodník se neobejde bez perfektně nablýskaného sales-pitch. Řiďte se těmito radami a vypilujte ho k dokonalosti.
3:57
Jak na výtahovou řeč?
LinkedIn 17:31
LinkedIn
LinkedIn je pro obchodníky mocný nástroj. Řiďte se Michalovými radami a budete na LinkedInu jako rejnok ve vodě.
4:40
LinkedIn
Jak vyhledat správné lidi
Naučte se pracovat s vyhledáváním na LinkedInu a ušetřete si drahocenný obchodnický čas.
4:53
Jak vyhledat správné lidi
Jak kontaktovat lidi do zprávy
Na LinkedInu oslovíte lidi několika způsoby. V tomto videu vám je Michal všechny ukáže.
2:25
Jak kontaktovat lidi do zprávy
Jak na nové leady přes LinkedIn
Na LinkedInu se snadno setkáte se zajímavými novými lidmi. Michal vám poradí, jak nové kontakty proměnit v leady.
2:09
Jak na nové leady přes LinkedIn
Další digitální nástroje
LinkedIn není jediný nástroj pro získávání leadů. Michal vám ukáže další čtyři.
3:24
Další digitální nástroje
Telefonování 21:57
Proč není telefonování "out"?
Dostat některé obchodníky k telefonu je těžší než dostat kočku do vany. Michal ale vysvětluje, v čem spočívá síla telefonů.
3:57
Proč není telefonování "out"?
Dobrý vs. špatný telefon
Na telefonáty vzpomínáme jako na příjemné, nebo nepříjemné. S Michalovými radami budou telefonáty s vámi vždy příjemné.
2:09
Dobrý vs. špatný telefon
Příprava k telefonování
Úspěšnému telefonátu předchází příprava. Michal vám poradí, co udělat předtím, než zvednete sluchátko.
3:39
Příprava k telefonování
Forma telefonu
Váš jazyk a tón udělají s člověkem na druhém konci zázraky. Vypilujte formu telefonátu k dokonalosti.
2:33
Forma telefonu
Design call-scriptu
Vyladěná forma nestačí, pokud je hovor o ničem. Michal vám pomůže, aby měl každý váš telefonát hlavu, patu i napnuté uši.
2:27
Design call-scriptu
Kvantita v telefonování
Jednou za měsíc, nebo dvacetkrát denně? Zjistěte, jak často mají úspěšní obchodníci telefon u ucha.
3:21
Kvantita v telefonování
Další tipy a nástroje
Michal doplňuje pár užitečných tipů a nástrojů, které mu usnadňují každodenní život obchodníka na drátě.
3:51
Další tipy a nástroje
Naladění se 12:04
Jak být chameleonem
Jak ovládnout schopnost naladění se? Michal vysvětluje, proč je každý obchodnický mistr tak trochu chameleon.
2:02
Jak být chameleonem
Taktická empatie – zrcadlení
Nalaďte se lépe na lidi a buďte jejich zrcadlem. Jakými způsoby můžeme lidi zrcadlit?
2:09
Taktická empatie – zrcadlení
Jaké existují vyjednávací styly
Vyjednávat se dá všelijak. Michal s vámi probere tři nejčastější vyjednávací styly a vysvětlí, pro jaké situace se hodí.
4:15
Jaké existují vyjednávací styly
Vyjednávací styly II.
Jak se mohou jednotlivé vyjednávací styly doplňovat a co si od nich vzít?
3:38
Vyjednávací styly II.
Pochopení 12:57
Důležitost naslouchání v prodeji
Naslouchání je u obchodníka stejně důležité jako mluvení. Zjistěte, které investigativní dovednosti obchodníci potřebují.
4:11
Důležitost naslouchání v prodeji
Kalibrované otázky
Vyzkoušejte si důležitý obchodnický hack. Pokládejte na schůzce otázky tak, aby na ně klient nemohl odpovědět jen ano či ne.
4:54
Kalibrované otázky
SPIN Selling
Metoda SPIN Selling koncem loňského roku změnila pohled na prodej. Michal vám vysvětlí proč.
3:52
SPIN Selling
Ovlivnění 26:22
Co je cílem komunikace
Michal na chvíli opráší Aristotela a poví vám, co je cílem každé lidské komunikace – i té obchodní.
3:32
Co je cílem komunikace
Jak zvýšit pochopení
Když vám klient nerozumí, neprodáte mu ani rohlík. Naučte se triky, pomocí kterých zlepšíte srozumitelnost svých sdělení.
5:08
Jak zvýšit pochopení
Metoda FAB
Jak zákazníkovi stručně a zároveň výstižně popsat produkt nebo službu? Vyzkoušejte metodu FAB.
4:08
Metoda FAB
Sociální důkaz a doporučování
Rozhodování je náročný proces, který si lidé usnadňují doporučením kamaráda apod. Zjistěte, jak toho využít.
10:22
Sociální důkaz a doporučování
Averze ke ztrátě
Zákazníky víc motivuje, že mohou něco ztratit, než že mohou něco získat. Michal vám ukáže, jak toho využít v prodeji.
3:12
Averze ke ztrátě
Uzavírání 14:11
Uzavírání
V této kapitole vám Michal prozradí, co vše za úspěšně uzavřeným obchodem stojí.
0:45
Uzavírání
Konsensuální řešení námitek
Špatně vyřešená námitka je hřebíčkem do rakve úspěšného obchodu. Michal vám poradí, jak klientovy námitky nejlépe vyřešíte.
3:24
Konsensuální řešení námitek
Testovací otázky
Už je vhodná chvíle? Než začnete s uzavíráním, musíte rozpoznat, v jaké fázi rozhodování se zákazník nachází.
2:37
Testovací otázky
ANO nebo PROČ NE
Přišel čas dát si panáka a příklad z praxe. Správné uzavírání obchodu vám Michal ukáže na Fernet Stocku.
1:47
ANO nebo PROČ NE
Další tipy k uzavírání
A na závěr kapitoly pár tipů z praxe. Využijte metody defaultu, shrnutí do mailu nebo šťastných konců.
5:38
Další tipy k uzavírání
Odolnost 7:19
Mentální odolnost v prodeji
Být odmítnut je ošklivý pocit. Michal vám poradí, jak to zvládnete bez usedavého pláče nad kýblem zmrzliny.
1:37
Mentální odolnost v prodeji
Vysvětlovací styl při neúspěchu
Ovládněte optimistický vysvětlovací styl, který vás naučí lépe vnímat selhání.
2:53
Vysvětlovací styl při neúspěchu
Prodej jako trychtýř
Co je u odolnosti důležité? Dívejte se na obchod jako na statistiku.
1:09
Prodej jako trychtýř
Co mít v prodeji pod kontrolou?
Obchodní výsledky ovlivníte jen do určité míry. Proto má pro vás Michal jedno závěrečné poselství.
1:40
Co mít v prodeji pod kontrolou?