< Zpět na akce

Jak si při řízení obchodu udržet čistou hlavu a nedělat kraviny


12. 11. 2019
Praha K10 Impact Hub
21. 11. 2019
Ostrava Impact Hub
26. 11. 2019
Brno NEST

Proč seminář pořádáme

Přes deset let se zabýváme tím, jak řídit obchod co nejefektivněji - bez chaosu a přepálených obchodníků, kteří klientům neustále něco dluží. Necháme stranou obchodní dovednosti a zaměříme se na chladný pohled obchodního stratéga.

Co se (mimo jiné) dozvíte

Co je to Pipeline - prodejní trychtýř
Jak sestavit Pipeline v mé firmě
Jaké získávat více leadů
Co je to kvalifikace klientů
Jak klienty kvalifikovat v praxi
Co je to Destruction derby
Co je to obchodní případ a jak si definovat jeho fáze
Jaké nástroje dnes pomáhají v obchodě

Pro koho je seminář určen

Pro malé a středně velké firmy, které chtějí zefektivnit svůj obchod
Pro kohokoliv, kdo věří, že pořádek v obchodu je cesta, jak prodávat více
Pro každého, kdo řídí obchodní tým nebo přímo prodává

Program semináře

9.00 - 9.20
Káva, koláče, třesení pravicí a start
9.20 - 10.10
Prodejní pipeline
Na začátek ukážeme, jak si sestavit svou prodejní pipeline, a proč je to pro nás základní stavební kámen úspěšné obchodní strategie. Ukážeme, jak vypadá u nás v RANYETu a pomůžeme Vám s postavením té vaší.
10.10 - 10.20
Minipauza, protože káva je ještě teplá
10.20 - 11.00
Cesty k zvyšování počtu leadů
Málokdo by se zlobil, kdyby mu začalo chodit 2x víc relevantních poptávek. Na jednoduchý recept, jsme sice zatím nepřišli, ale zasdílíme zkušenosti se třemi základními způsoby, jak kvantitu leadů zvyšovat. Podíváme se na přímé oslovování, online marketing a aktivní zákaznickou péči.
11.00 - 12.00
Kvalifikace leadů (resp. potenciálních zákazníků)
Čemu věnovat energii a co vědomě pustit k vodě? A jak přesně? Dobrá kvalifikace leadů může zásadně ovlivnit daleko víc, než jen aktuální obchodní výsledky. Říkat "ne" ve správných případech a ve správný čas je vyšší dívčí obchodu. A jedno z našich oblíbených témat.
12.00 - 13.00
Oběd
13.00 - 13.20
Každodenní obchodničina efektivně
Podíváme se také na to, jak udržet skvělou komunikaci i v divoké vodě měnících se priorit a nových příležitostí. Spolehlivost (a z toho plynoucí důvěra) při obchodování je nedocenitelná pro budování dlouhodobého vztahu se zákazníky. Osobní efektivita obchodního týmu je i tady jádro úspěchu.
13.20 - 13.50
Obchodní případy
Ukážeme, proč je evidence obchodních příležitostí základní předpoklad efektivního řízení obchodu, a jak se dá zvládnout jednoduše. Třeba s pomocí kanban nástěnky.
13.50 - 14.00
Minipauza, protože jedna káva nestačí
14.00 - 14.30
CRMka a další nástroje
CRM software bereme jako lopatu pro obchodníka. V RAYNETu už 15 let jednu takovou vyvíjíme, ale nebojte - nebudeme prodávat. Naopak ukážeme všechna top řešení, globální i česká a nasdílíme, v čem přesně jsou doopravdy silná.
14.30 - 15.00
Diskuze, zakončení, jídlo, pití, sdílení

Kdo bude přednášet

Kdo bude přednášet

Martin Bazala, CEO, RAYNET
13 let se podílím na řízení RAYNETu. Za tu dobu jsme prošli startupem, stali se jednou z nejrychleji rostoucích technologických firem ve střední evropě (alespoň podle Deloittu) a zažili extrémní transformaci proto, abychom odstartovat náš vysněný produkt - cloudový CRM software. Dnes jsme v ČR ve svém segmentu #1 co do počtu zákazníků i uživatelů. Po cestě jsme nasekali mraky chyb a měli tak nejednu příležitost ověřit si, jak důležité je stavět byznys na zdravém obchodním modelu a skvělé zákaznické zkušenosti.