3 další funkce v RAYNET CRM pro přehlednější práci

3 další funkce v RAYNET CRM pro přehlednější práci
3 další funkce v RAYNET CRM pro přehlednější práci
3 další funkce v RAYNET CRM pro přehlednější práci
3 další funkce v RAYNET CRM pro přehlednější práci
3 další funkce v RAYNET CRM pro přehlednější práci
Mrkněte na tři drobná vylepšení z "vaší zahrádky". Trefila se aspoň jedna do vkusu?

Přehledný kalendář více uživatelů

V kalendáři jste si vždy mohli zobrazit aktivity jednoho nebo více uživatelů. Čím více uživatelů jste si ale zobrazili, tím byl kalendář nepřehlednější. Nyní snadno využijete funkci, která s chaosem zatočí.

Když kliknete na jméno kohokoliv z vybraných kolegů, tak se v kalendáři zvýrazní jeho aktivity. Máte tak přehled o celé skupině lidí a zároveň si snadno prohlédnete schůzky, úkoly nebo telefonáty každého z nich zvlášť. Win-win.

Evidování narozenin uživatelů

Narozeniny klientů už RAYNET CRM připomíná. Připomeňte si ale také narozeniny všech kolegů - uživatelů RAYNETu.

Stačí, když na svém profilu rozkliknete záložku Upravit údaje a dole vyplníte řádek Narozeniny. Ikonka dárku v kalendáři pak každého dalšího uživatele upozorní, že se blíží čas dortu a chlebíčků.

A nezapomeňte - přehled všech blížících se narozenin uvidíte také na nástěnce, kde je pro tyto účely k dispozici samostatný panel.

Více adres pro vaši E-mailovou asistentku

E-mailová asistentka je oblíbená funkce, pomocí které můžete snadno a rychle přenášet e-maily do RAYNET CRM. Podrobný popis, jak asistentka funguje, najdete na zákaznickém portále.

Dříve mohl každý uživatel přenášet e-maily jen ze 2 schránek. E-mailová asistentka je ale výkonnější a vy si tak do systému můžete zadat tolik adres, kolik jen chcete.

Používáte firemní e-mail, pak schránku na Seznamu, Gmail a cokoliv dalšího? Jednoduše si je v nastavení vašeho profilu přidejte do políčka Alternativní e-maily (stačí je jen oddělit čárkou nebo mezerou).