1. Kategorie a Klasifikace si můžete přejmenovat
Pokud jste administrátor, tak na jakémkoliv záznamu můžete přejmenovat položku Kategorie a Klasifikace. Názvy polí jsou nově podtrženy přerušovanou čarou a po kliknutí můžete název přepsat. Jen pozor na to, že změna se projeví u všech vašich uživatelů CRM.
![Vlastní název pole Vlastní název pole](https://cdn.raynetcrm.com/344da2cc836d4055a85619742d7707d8_750.png)
2. Dobropisy ve fakturačním modulu
S fakturačním modulem zvládnete od teď vystavit i dobropisy - opravné daňové doklady. Dobropis se vždy musí vázat ke konkrétní faktuře. Pakliže ještě nepoužíváte fakturační modul, můžete si jej aktivovat v Nastavení.
![Vytvoření Opravného daňového dokladu Vytvoření Opravného daňového dokladu](https://cdn.raynetcrm.com/647e2f0123e94f6f9820ba6c2e16aff1_750.png)
3. Zadané úkoly přímo na Nástěnce
Na Nástěnce v Přehledu aktivit je nově záložka s úkoly, které jste zadali kolegům. Takže si snadno zkontrolujete, co je splněno a na co je naopak potřeba dohlédnout.
![Delegované úkoly Delegované úkoly](https://cdn.raynetcrm.com/6cc7346583d34ff39792ba11a0df5834_750.png)
4. Hromadná změna vlastníka u aktivit
Hromadná změna je mocná na mnoha místech v RAYNETu. Nově pomocí ní můžete měnit vlastníka aktivit.
![Hromadná změna aktivit Hromadná změna aktivit](https://cdn.raynetcrm.com/b7406f80c1cd492b8d1d323804d3aa23_750.png)
5. Výsledek schůzky zapíšete rovnou v Kalendáři
Označujete aktivitu jako realizovanou pomocí pravého tlačítka? Rovnou si můžete zapsat i její výsledek. Jestli je to ale na vás od kalendáře už moc, můžete mu to klidně zakázat.
![Kalendář - řešení úkolu Kalendář - řešení úkolu](https://cdn.raynetcrm.com/4ec95cd1b5844a158615747d75351475_750.png)
6. Filtrování na mapách podle parametrů obchodního případu
Nyní můžete na mapách filtrovat i pomocí Parametrů Obchodních případů. Takže si zobrazíte třeba jen klienty, které je potřeba ještě “dotáhnout” nebo naopak nejnovější poptávky.
![Obchodní případy v mapách Obchodní případy v mapách](https://cdn.raynetcrm.com/2888e57aee714e21aba505104d3f2ba1_750.png)
7. Synchronizace klientů s Google kontakty
Minule jsme přidali možnost evidovat fyzické osoby jako klienty. A teď si úplně všechny klienty můžete synchronizovat se svými Google kontakty.
![Synchronizace s Google kontakty Synchronizace s Google kontakty](https://cdn.raynetcrm.com/65a085fc8c574bc3b1eba2233c148d27_750.png)
8. Pokročilé filtrování
Takže například u Obchodních případů můžete filtrovat podle vlastníka klienta (třeba jen klienty, které opečovává Tonda) nebo podle kritérií projektu.
![Pokročilý filtr Obchodních případů Pokročilý filtr Obchodních případů](https://cdn.raynetcrm.com/4ecc5b2b35e7451fbe57365a921de56d_750.png)
U klientů pak naopak můžete využít filtrování pomocí Parametrů Obchodních případů - např. filtrovat klienty, kteří mají obchodní případ "na spadnutí".
![Pokročilý filtr Klientů Pokročilý filtr Klientů](https://cdn.raynetcrm.com/70734bc98cfd4ecdb970043e5fc9c3e0_750.png)
9. Quanda - rozšíření
V rámci integrace CRM s nástrojem pro hromadné odesílání e-mailů - Quandou - se nyní automaticky synchronizují štítky i data narození.