1. Kategorie a Klasifikace si můžete přejmenovat
Pokud jste administrátor, tak na jakémkoliv záznamu můžete přejmenovat položku Kategorie a Klasifikace. Názvy polí jsou nově podtrženy přerušovanou čarou a po kliknutí můžete název přepsat. Jen pozor na to, že změna se projeví u všech vašich uživatelů CRM.
2. Dobropisy ve fakturačním modulu
S fakturačním modulem zvládnete od teď vystavit i dobropisy - opravné daňové doklady. Dobropis se vždy musí vázat ke konkrétní faktuře. Pakliže ještě nepoužíváte fakturační modul, můžete si jej aktivovat v Nastavení.
3. Zadané úkoly přímo na Nástěnce
Na Nástěnce v Přehledu aktivit je nově záložka s úkoly, které jste zadali kolegům. Takže si snadno zkontrolujete, co je splněno a na co je naopak potřeba dohlédnout.
4. Hromadná změna vlastníka u aktivit
Hromadná změna je mocná na mnoha místech v RAYNETu. Nově pomocí ní můžete měnit vlastníka aktivit.
5. Výsledek schůzky zapíšete rovnou v Kalendáři
Označujete aktivitu jako realizovanou pomocí pravého tlačítka? Rovnou si můžete zapsat i její výsledek. Jestli je to ale na vás od kalendáře už moc, můžete mu to klidně zakázat.
6. Filtrování na mapách podle parametrů obchodního případu
Nyní můžete na mapách filtrovat i pomocí Parametrů Obchodních případů. Takže si zobrazíte třeba jen klienty, které je potřeba ještě “dotáhnout” nebo naopak nejnovější poptávky.
7. Synchronizace klientů s Google kontakty
Minule jsme přidali možnost evidovat fyzické osoby jako klienty. A teď si úplně všechny klienty můžete synchronizovat se svými Google kontakty.
8. Pokročilé filtrování
Takže například u Obchodních případů můžete filtrovat podle vlastníka klienta (třeba jen klienty, které opečovává Tonda) nebo podle kritérií projektu.
U klientů pak naopak můžete využít filtrování pomocí Parametrů Obchodních případů - např. filtrovat klienty, kteří mají obchodní případ "na spadnutí".
9. Quanda - rozšíření
V rámci integrace CRM s nástrojem pro hromadné odesílání e-mailů - Quandou - se nyní automaticky synchronizují štítky i data narození.