Automatické přidávání Klientů a Osob a další zlepšení, které vám ušetří čas!

Automatické přidávání Klientů a Osob a další zlepšení, které vám ušetří čas!
Automatické přidávání Klientů a Osob a další zlepšení, které vám ušetří čas!
Automatické přidávání Klientů a Osob a další zlepšení, které vám ušetří čas!
Automatické přidávání Klientů a Osob a další zlepšení, které vám ušetří čas!
Automatické přidávání Klientů a Osob a další zlepšení, které vám ušetří čas!
Představíme vám dvě funkce, které vám zrychlí a zjednoduší přidávání záznamů na úroveň vteřin. Začněte je používat a index pohodlnosti práce se CRM u vás vyskočí nejméně na 122 % :-)

Zakládání Klientů a Osob na pozadí

Zná to každý obchodník. Rozdrnčí se telefon, na lince potenciální zákazník. Má zájem o detaily zboží a ceník. Skvělé – šup s tím do CRM.

Běžný způsob je založit Klienta, pak volajícího zavést jako Kontaktní osobu, a až pak k ní vytvořit záznam o telefonátu s detaily. Není to ale nějak moc práce?

V RAYNET CRM jsme na to šli jinak. Stačí rovnou vytvořit konkrétní Aktivitu (tedy například telefonát nebo schůzku) a v jejím detailu ručně vyplnit řádky s Kontaktní osobou a Klientem.

RAYNET zjistí, jestli se jedná o nového klienta a pokud ano, tak ho za vás automaticky vytvoří. Informovat vás bude přímo v zadávacím formuláři.

Zakládání Obchodních případů z Aktivit

Začneme zase příkladem. Řekněme, že jste na obědě s potenciálním zákazníkem. Vyvíjí se to dobře a na závěr spolu s podáním ruky uzavřete obchod.

Ještě v Pendolinu s dobrým pocitem otevřete notebook, uděláte krátký zápis… a nově… hned u schůzky zvolíte Přidat záznam >> Obchodní případ, kde už stačí jen zadat odhadovanou hodnotu prodeje.

Co z toho?

  • Obchodní případ se automaticky zařadí ke kontaktní osobě, se kterou jste jednal/a.
  • S obchodním případem se prováže také samotná schůzka, takže už nikdy neztratíte přehled o tom kdy a kde se zakázka „upekla“.
  • Informace o tom, že jste uzavřeli obchod, se okamžitě dostane do všech přehledů a statistik.