Dubnové novinky: Obchodní nástěnka přináší nový pohled na otevřené Obchodní případy

 
Díky Obchodní nástěnce nyní můžete otevřené Obchodní případy jednoduše posouvat kupředu a samozřejmě je také uzavírat. Získáte tak bleskový přehled o počtu a hodnotě Obchodních případů v jednotlivých fázích.

1. Obchodní nástěnka

Na nástěnce uvidíte Obchodní případy v podobě samostatných karet. Ty jsou rozprostřeny do sloupců podle stavu (nebo fází obchodního případu), ve kterém se aktuálně nachází.

Celá nástěnka se ovládá tažením myši. Obchodní případy můžete jednoduše posouvat kupředu a samozřejmě je také uzavírat.

Získáte tak bleskový přehled o počtu a hodnotě OP v jednotlivých fázích. Nástěnka vám také hlídá termíny naplánovaných aktivit neboli follow-upů.

2. Přehled prodaných produktů

V rámci Historie klienta teď nově vidíte, jaké produkty jste v minulosti klientovi prodali, a máte tak možnost přijít s nabídkou ušitou na míru pro daného klienta.

3. Filtrování podle počtu dní od posledního prodeje

Při opakovaném prodeji může pomoct také filtrování Klientů podle data posledního uzavřeného obchodu. Taková malá nápověda, komu se ozvat.

4. Správa rozšíření

Administrátory jistě potěší nová správa doplňkových funkcí. Z jednoho místa jde jednoduše zapnout potřebná funkce. A naopak se dají deaktivovat ty, které se zrovna nehodí.

5. Nové barvy

Udělali jsme novou paletu barev. Je jich víc a jsou výraznější. Taková malá raynetí kosmetika, když je to jaro.

6. Změna parametrů produktu v Ceníku

Přímo v Ceníku můžete upravovat název konkrétního produktu, jeho nákladovou položku, DPH a další.

7. Vytváření vlastních stavů u Leadů

Leadům je možné navolit stavy přesně podle toho, jak funguje váš byznys model.

8. Další e-mailová adresa v Leadu

Pokud Leady hojně využíváte, určitě oceníte rozšíření kontaktních údajů o druhou e-mailovou adresu.

9. RAYNET v dalších jazycích

Cizojazyčným týmům přijde vhod překlad RAYNETu do španělštiny, brazilské portugalštiny a švédštiny. Tyto jazyky budou prozatím ve zkušebním módu (beta verzi). Proto je možné, že některé překlady mohou chybět nebo nebudou úplně přesné.

10. Exporty Nabídek a Objednávek v nových jazycích

Pokud obchodujete se zahraničím, můžou se vám hodit exporty nabídek a objednávek do angličtiny, němčiny, ruštiny, španělštiny, brazilské portugalštiny a švédštiny. Možnost exportů v cizích jazycích aktivuje administrátor.

11. Hromadná změna pro další sloupce

Debordelizace Klientů a Leadů je zase o kousek dál. Díky Hromadné změně můžete nově upravovat údaje o městě, kraji, PSČ nebo zemi.