Chybou, kterou lidi dělají po networkingu je ta, že prokrastinují follow-up. Mám pro vás pár tipů na follow-up.
Ta první věc je, najděte si čas na follow-up. Pokud chodíte na networking a neděláte follow-up, tak nejste efektivní. Vyhraďte si hodinu, dvě, po networkingu na to, abyste se s lidmi propojili na LinkedInu, abyste jim napsali e-mail, abyste jim tam popřípadě poslali tu hodnotu, kterou pro ně můžete vytvořit.
Někdy se vám také může stát, že když chodíte často na networking, tak máte seznam lidí, se kterými jste se potkali a ten vztah chcete rozvíjet. Máte je nejlépe v CRMku nebo jste s nimi propojený na LinkedInu. Doporučuji si jednou za tři měsíce projít tento seznam a zamyslet se nad tím, jestli se s někým nechci potkat nebo nechci zajít na oběd.
Já třeba dělám to, když jedu pracovně do Ostravy nebo do Brna, že si najdu lidi na LinkedInu, kteří jsou z Ostravy nebo z Brna, napíšu pár lidem zprávu, jestli tam nechtějí jít na oběd nebo na kafe, že tam budu. To stejné můžete udělat třeba v Praze, když pojedete na schůzku na Zličín nebo na Smíchov a budete mít pár lidí, kteří tam sedí, mají tam kanceláře, jestli nechtějí jít na oběd nebo na kafe.
To je pár tipů na to, jak být ve follow-upu systematičtější.