Díky obousměrnému propojení můžete:
- aktivity měnit nejen v RAYNETu, ale také z prostředí Google kalendáře,
- aktivity v Google kalendáři vytvářet a dokonce je přiřazovat k vybraným kontaktům nebo třeba obchodním případům.
Jak to funguje ve dvou minutách
S propojením přibude v Google kalendáři nová položka – kalendář RAYNET CRM. Naplánované aktivity se začnou okamžitě přenášet z RAYNETu do Google kalendáře. Pro přenos platí, že přenášet se začnou aktivity naplánované od pondělí toho týdne, od kdy je synchronizace zapnutá, do maximálně 6 měsíců do budoucna.
Zakládání aktivit z Google kalendáře
Když vytváříte novou aktivitu v Google kalendáři a chcete ji přenést do RAYNETu, stačí udělat jen jednu věc. Vyberete z nabídky "kalendář RAYNET CRM" a je to. Aktivitu budete mít v Googlu i RAYNETu.
A bacha – novou aktivitu můžete rovnou přiřadit ke konkrétnímu zákazníkovi. Stačí do názvu aktivity vepsat mezi pomlčky e-mail klienta nebo telefonní číslo. Pokud vazbu na kontakt nenapíšete, vytvoří se v RAYNETu soukromá aktivita.
Aktivitu napojíte i na Obchodní případ, Nabídku nebo Objednávku. Při vytváření vepíšete obdobně jako u klientů mezi pomlčky kód obchodního případu, nabídky nebo objednávky a je to.
Každá aktivita, kterou v Google kalendáři založíte, se v RAYNETu vytvoří jako Událost. Do názvu aktivity můžete napsat, jaký typ aktivity má v CRM vzniknout. Mezi pomlčky pak napište:
- Úkol: -ukol-
- Schůzka: -schuzka-
- E-mail: -email-
- Telefonát: -telefonat-
- Dopis: -dopis-
Přenos historicky založených aktivit v Google kalendáři
Máte v Google kalendáři z dřívějška aktivity, které byste chtěli přetáhnout do RAYNETu? Žádný problém, prostě je zkopírujte do RAYNET CRM kalendáře. Uděláte to přímo v detailu aktivity přes tlačítko Další akce > Zkopírovat do: RAYNET CRM.