Propojte svůj Google kalendář s RAYNETem

Propojte svůj Google kalendář s RAYNETem
Zadávat nebo měnit aktivity teď můžete z Google kalendáře i RAYNETu. A přidali jsme i pár chytrých funkcí navíc.

Díky obousměrnému propojení můžete:

  • aktivity měnit nejen v RAYNETu, ale také z prostředí Google kalendáře,
  • aktivity v Google kalendáři vytvářet a dokonce je přiřazovat k vybraným kontaktům nebo třeba obchodním případům.

Jak to funguje?

 

S propojením přibude v Google kalendáři nová položka – kalendář RAYNET CRM. Naplánované aktivity se začnou okamžitě přenášet z RAYNETu do Google kalendáře. Pro přenos platí, že přenášet se začnou aktivity naplánované od pondělí toho týdne, od kdy je synchronizace zapnutá, do maximálně 6 měsíců do budoucna.

Zakládání aktivit z Google kalendáře

Když vytváříte novou aktivitu v Google kalendáři a chcete ji přenést do RAYNETu, stačí udělat jen jednu věc. Vyberete z nabídky "kalendář RAYNET CRM" a je to. Aktivitu budete mít v Googlu i RAYNETu.

A bacha – novou aktivitu můžete rovnou přiřadit ke konkrétnímu zákazníkovi. Stačí do názvu aktivity vepsat mezi pomlčky e-mail klienta nebo telefonní číslo. Pokud vazbu na kontakt nenapíšete, vytvoří se v RAYNETu soukromá aktivita.

Aktivitu napojíte i na Obchodní případ, Nabídku nebo Objednávku. Při vytváření vepíšete obdobně jako u klientů mezi pomlčky kód obchodního případu, nabídky nebo objednávky a je to.

Každá aktivita, kterou v Google kalendáři založíte, se v RAYNETu vytvoří jako Událost. Do názvu aktivity můžete napsat, jaký typ aktivity má v CRM vzniknout. Mezi pomlčky pak napište:

  • Úkol: -ukol-
  • Schůzka: -schuzka-
  • Email: -email-
  • Telefonát: -telefonat-
  • Dopis: -dopis-

Přenos historicky založených aktivit v Google kalendáři

Máte v Google kalendáři z dřívějška aktivity, které byste chtěli přetáhnout do RAYNETu? Žádný problém, prostě je zkopírujte do RAYNET CRM kalendáře. Uděláte to přímo v detailu aktivity přes tlačítko Další akce > Zkopírovat do: RAYNET CRM.