EDIT: Posilu už jsme našli. :) Děkujeme za všechna CV a těšíme se na nové tváře zase příště.
NADobchoďák RAYNETí
(prodavacus nevnucus)
Jak se liší od obchoďáka obecného:
- nemusí se poohlížet po nových klientech,
- navštěvuje pouze zákazníky, kteří nabízenou službu opravdu shánějí,
- nové služební auto, noťas i mobil má i pro soukromé účely,
- záda mu kryjí kolegové, kteří pomohou s plánováním schůzek i administrativou.
A především se nehoupají na konci firemního potravního řetězce. V týmu si jejich práce váží.
Jak rejnočího NADobchoďáka na první dobrou poznáte:
- je to borec, co svoji práci dělá zatraceně dobře,
- nemá strach proniknout do tajů ICT a byznys procesů,
- každému setkání věnuje maximální pozornost,
- dotahuje úkoly do konce, žádný klient mu nestraší jako kostlivec ve skříni
- a RAYNET je pro něj zkrátka srdcová záležitost.
Další charakteristické rysy rejnočího NADobchoďáka:
- je na něj spolehnutí,
- má charakter i obchodního ducha,
- vzdělání není na škodu, ale na diplomy tolik nehrajeme,
- k výzvám, které v obchodě vyvstanou (a ony vyvstanou vždy) se staví čelem.
Co rejnočí NADobchoďák v RAYNETu dostává:
- auto i pro osobní účely,
- pořádný Mac a telefon dle vlastního výběru,
- nástupní plat 28 tisíc + provize,
- ošatné – v košilích na míru to totiž rejnokům sakra sekne,
- 5 tisíc ročně na relax
- a další benefity, které platí pro všechny zaměstnance RAYNETu.
Dva rejnočí NADobchoďáky už máme, teď hledáme třetího do party. Mrkni na naše videa, ať nasaješ firemní atmosféru. A jestli se cítíš jako NADobchoďák RAYNETí a chceš plavat s námi, pošli nám pár řádků o sobě na prak@raynet.cz, přidej životopis a těš se na odpověď.