Hledáme NADobchoďáka s rejnočí DNA

 
Tak tohle jsme my. Tedy, část z nás. Makáme na nových poptávkách, kterých stále přibývá a už na ně nestačíme. Hledáme proto k sobě vzácný druh – NADobchoďáka s rejnočí DNA. Možná jste o něm ještě neslyšeli, ale my věříme, že naše vody pár kusů brázdí.

NADobchoďák RAYNETí

(prodavacus nevnucus)

Jak se liší od obchoďáka obecného:

  • nemusí se poohlížet po nových klientech,
  • navštěvuje pouze zákazníky, kteří nabízenou službu opravdu shánějí,
  • nové služební auto, noťas i mobil má i pro soukromé účely,
  • záda mu kryjí kolegové, kteří pomohou s plánováním schůzek i administrativou.

A především se nehoupají na konci firemního potravního řetězce. V týmu si jejich práce váží.

Jak rejnočího NADobchoďáka na první dobrou poznáte:

  • je to borec, co svoji práci dělá zatraceně dobře,
  • nemá strach proniknout do tajů ICT a byznys procesů,
  • každému setkání věnuje maximální pozornost,
  • dotahuje úkoly do konce, žádný klient mu nestraší jako kostlivec ve skříni
  • a RAYNET je pro něj zkrátka srdcová záležitost.

Další charakteristické rysy rejnočího NADobchoďáka:

  • je na něj spolehnutí,
  • má charakter i obchodního ducha,
  • vzdělání není na škodu, ale na diplomy tolik nehrajeme,
  • k výzvám, které v obchodě vyvstanou (a ony vyvstanou vždy) se staví čelem.

Co rejnočí NADobchoďák v RAYNETu dostává:

  • auto i pro osobní účely,
  • pořádný Mac a telefon dle vlastního výběru,
  • nástupní plat 28 tisíc + provize,
  • ošatné – v košilích na míru to totiž rejnokům sakra sekne,
  • 5 tisíc ročně na relax
  • a další benefity, které platí pro všechny zaměstnance RAYNETu.

Dva rejnočí NADobchoďáky už máme, teď hledáme třetího do party. Mrkni na naše videa, ať nasaješ firemní atmosféru. A jestli se cítíš jako NADobchoďák RAYNETí a chceš plavat s námi, pošli nám pár řádků o sobě na prak@raynet.cz, přidej životopis a těš se na odpověď.