Hledáme člověka s duší rejnoka do týmu zákaznické péče

Hledáme člověka s duší rejnoka do týmu zákaznické péče
Rejnočí hejno zákaznické péče se nám za poslední roky pořádně rozrostlo. Zpoza sluchátek a klávesnic zdraví naše zákazníky šestičlenné komando plné pozitivní energie. Teď jsme vedle nich postavili novou židli. Připlaveš?

EDIT: Posilu už jsme našli. :) Děkujeme za všechna CV a těšíme se na nové tváře zase příště.

Než se do toho pustíme naplno: není důležité, jestli máš chromozomy X, nebo Y. Doslovný překlad – bereme ženy i muže. :) Klíčové je pro nás rejnočí DNA.

Co musíš mít v krvi

  • Spolehlivý a pečlivý přístup k práci. Od rozdělané práce neuplaveš, dotahuješ věci do konce.
  • Kamarádskou povahu. Jsme malá firma, na drby a dusno nehrajeme.
  • Vynikající slovní i písemné vyjadřování. V první linii to zkoušíme bez hrubek a slovního plevelu.
  • Smysl pro pečlivost a mravenčí práci. Velký kus času trávíme nad evidencí a správou databáze klientů.
  • Nadšení pro zlepšování a chuť do změn. Rádi objevujeme, jak dělat z dobrého skvělé a z perfektního... ještě perfektnější ;)
  • Selský rozum. Na ten v RAYNETu spoléháme nejvíc.

Čím budeš mít zaplněný pracovní den

  • Dotazy a požadavky od zákazníků. Na e-mailu, chatu i přes telefon.
  • Psaním e-mailů lidem, kteří RAYNET CRM zkouší.
  • Komunikací s klienty (obchodníky). Třeba o tom, jak se podařilo nalodění na RAYNET.
  • Psaním a laděním nápovědy, chystáním webinářů a organizováním školení.
  • Natáčením instruktážních a edukačních videí.
  • Spoluprací s týmy vývoje, marketingu a obchodu.

Jak tě za práci odměníme

  • Okamžitou zpětnou vazbou.
  • Zatraceně skvělým týmem, který za sebou vždy stojí.
  • Otevřeností a špičkovou firemní kulturou.
  • Přístupem ke vzdělávání a zvyšováním kvalifikace.
  • Notebookem a mobilem i pro soukromé účely.
  • Nástupním platem 28 tisíc korun hrubého (HPP) a vědomím smysluplné práce.
  • A mimochodem – když vše klape, jak má, po třech letech má každý zaměstnanec šanci získat status nevyhoditelnosti (přidáváme to i jako dodatek ke smlouvě).

Co vlastně v RAYNET CRM děláme

Vyvíjíme CRM aplikaci, která usnadňuje život obchodníkům. Udržuje jim pořádek v dokumentech, zlepšuje plánování a vůbec dělá vše pro to, aby se jim lépe pracovalo.

Více o nás najdeš tady.

Zákaznická péče RAYNET CRM

Líbí?

Mrskni ploutví a pošli nám na e-mail kariera@raynet.cz CV a motivák, který nás vystřelí k sousedům pod rybíz. Žádné CTRL-C, CTRL-V a poučky z vygůglených článků. Chceme vědět, co tě na práci v RAYNETu zaujalo, a proč právě ty.

Rozhoď sítě s námi!

Pokud nám pomůžeš ulovit vhodného rejnoka, nezůstaneš bez odměny. Když si na tvé doporučení plácneme, budeme až dárkově vděční! 🎁

EDIT: Posilu už jsme našli. :) Děkujeme za všechna CV a těšíme se na nové tváře zase příště