OptimCall: Vylepšete svůj RAYNET o telefonní ústřednu

 

Když se můžete dopředu podívat, kdo vám volá, nebo na první dobrou vidíte, co se s volajícím naposledy řešilo, můžete klientům poskytnout výrazně lepší servis a povýšit tak svou zákaznickou péči na novou úroveň. Víme o tom své – propojení RAYNETu s OptimCallem jsme ladili nejprve na svých hovorech (konkrétně na vás :)) a teď je připravený udělat profesionály zákaznické péče i z vás.

OptimCall v pár větách...

OptimCall je softwarové řešení pro telefonii. Zvládá služby VoIP telefonní ústředny od jednoduchých firemních řešení přes zajištění callcenter a týmů zákaznické podpory.

Propojení s RAYNETem umožňuje nastavit řadu chytrých scénářů, které umí při volání využít obchodní data. Nejzákladnějším z nich je identifikace volajícího.

Hlavní výhody propojení

  • Pro spuštění systému nemusíte měnit infrastrukturu ani telefonního operátora. Ve skutečnosti nemusíte měnit ani poskytovatele a ani současnou ústřednu. OptimCall se na ni umí napojit. Variant implementace je mnoho a značka ideál je zkonzultovat vaše potřeby osobně.
  • OptimCall si rozumí s pevnými linkami i mobilními telefony.
  • Potřebné informace o klientovi máte během hovoru před očima.
  • OptimCall je stejně jako RAYNET cloudová aplikace, takže se nic neinstaluje, platby jsou měsíční a všechna zlepšení získáváte automaticky.

 

V RAYNETu používáme OptimCall takhle...

  1. MaMaZu se přihlásí:
  • k jedné klapce (interní číslo, které je provozováno na hardwarovém nebo softwarovém telefonu)
  • a do jedné nebo více front (to znamená, když jedno číslo může obsluhovat více lidí najednou).
Klapka a frontaKlapka a frontaKlapka a frontaKlapka a fronta

 

  1. Když volá zákazník a:
  • CRM ho zná (je v databázi)
    • zobrazí se dialogové okno, ve kterém je vidět jméno a příjmení, fotka a firma,
    • nechybí ani tlačítko s možností založit nový záznam, tedy telefonát,
    • před přijetím hovoru můžeme zákazníka rozkliknout a zjistit o něm veškeré informace z předchozí komunikace,
    • v průběhu hovoru si píšeme poznámky a po ukončení ukládáme záznam (telefonát) už jen na 1 kliknutí.
  • CRM ho nezná (není v databázi)
    • zobrazí se dialogové okno, ve kterém je tlačítko pro založení nového leadu.
Zákazník, kterého CRM znáZákazník, kterého CRM znáZákazník, kterého CRM znáZákazník, kterého CRM zná

Zákazník, kterého CRM zná

Zákazník, kterého CRM neznáZákazník, kterého CRM neznáZákazník, kterého CRM neznáZákazník, kterého CRM nezná

Zákazník, kterého CRM nezná

NÁŠ TIP: Automatické otevírání detailu klienta nebo kontaktní osoby si můžete aktivovat ve Volitelném nastavení. Stejně tak i automatické zakládání leadů a klientů.

 

  1. Pomáhá i jednoduché vyřizování zmeškaných hovorů. Po přihlášení do RAYNETu se zobrazí rychlý přehled, třeba jako tento:
Zmeškané hovoryZmeškané hovoryZmeškané hovoryZmeškané hovory

NÁŠ TIP: Volat můžete jednoduše přes tlačítko Volat v detailu klienta. Stisknutím zahájíte volání ze své klapky a přístroje, na kterém je klapka aktivní. Zazvoní vám telefon a po zvednutí se automaticky začne vytáčet telefonní číslo volaného.

VolatVolatVolatVolat

Co RAYNETu OptimCall přinesl

  • MaMaZu pracují mnohem efektivněji. Což oceníme my i vy ;)
  • Informace o proběhlých hovorech se automaticky zaznamenávají do RAYNETu, a proto nemusíme vytvářet záznamy ručně.
  • Jedním kliknutím založíme nový obchodní případ nebo provedeme zápis k hovoru.
  • Klienti se ani nemusí strachovat, kdo jim telefon vezme, protože se přednostně dovolají „své” MaMaZu (a pokud „vaše” není právě dostupná, i další členka MaMaZu týmu okamžitě vidí, co jste naposledy řešili a s jakým výsledkem).

OptimCall je pro každého

Bez ohledu na to, v jakém oboru podnikáte nebo k čemu RAYNET využíváte, OptimCall je řešení, které může využít každý. Možností nastavení je mnoho a značka ideál je pobavit se o tom s námi osobně.

Mrkněte na video, jak OptimCall funguje a jestli vás to zaujalo, určitě se ozvěte! Stačí 1 kliknutí ;)

Chci mít taky OptimCall