#1 Propojení klientů
Panel pro propojování klientů je potřeba si nejprve zapnout v Nastavení. Následně půjdou na kartě klienta evidovat tyto vazby:
- Mateřskou společnost
- Jednu nebo více dceřiných společností
- Ale třeba i spřátelené firmy, společnosti se stejným majitelem apod.
Už v další verzi budeme s touto novinkou dále pracovat, například ji přidáme do analýz.
#2 Lehčí plánování schůzek - filtrování pomocí adresy
Pokročilý filtr u aktivit nyní zvládá i adresy. To se může hodit při plánování schůzek v konkrétním městě. Jednoduše si třeba můžete vybrat schůzky plánované v Praze na srpen. Ukázka je ve videu.
![Lehčí plánování schůzek - filtrování pomocí adresy Lehčí plánování schůzek - filtrování pomocí adresy](https://cdn.raynetcrm.com/2c9abfe55d0bd450ae8bc638c67dcf16_750.png)
#3 Rozšířené možnosti připomínání aktivit
Přípomínání aktivit je od teď možné nastavit na jakékoli datum.
![Rozšířené možnosti připomínání aktivit Rozšířené možnosti připomínání aktivit](https://cdn.raynetcrm.com/8ad60e4143a1dbf888459e821492108c_750.png)
#4 Chytřejší možnosti pro opakování aktivit
Nově můžete opakovat aktivity například na první pondělí v měsíci.
![Chytřejší možnosti pro opakování aktivit Chytřejší možnosti pro opakování aktivit](https://cdn.raynetcrm.com/e49bf01e19b92626500d774c6adb36da_750.png)
#5 Filtrování úkolů podle řešitele
Úkoly už jde filtrovat i podle řešitele. Takže si můžete jednoduše zobrazit všechny úkoly, které má na sobě třeba Váš kolega Marek.
![Filtrování úkolů podle řešitele Filtrování úkolů podle řešitele](https://cdn.raynetcrm.com/c53712fc2a4c388bfd4609c2ac74a70e_750.png)
#6 Zkrášlené vyhledávání v rejstříku
Pohráli jsme si s vyhledáváním v rejstříku, aby orientace v něm byla intuitivnější. Tuto možnost využijete hlavně při zakládání nového klienta.
#7 Rozšíření importních šablon o oslovení
Nově můžete své kontakty importovat do RAYNET CRM i včetně sloupce s oslovením (např. "Hezký den Jitko"). Bude se to hodit u rozesílky dalšího firemního newsleteru.