Letní novinky: Jak evidovat mateřské a dceřiné společnosti

 
Nová RAYNETí verze je ještě horká, a tak musíme upozornit na tu nejvíce žhavou novinku. Je jí evidence mateřských a dceřiných společností a obecně propojování klientů mezi sebou. Nejlépe se to ukazuje ve videu. A Maruška se nakonec nechala přemluvit a karlovarský červený koberec vyměnila za slávu na RAYNETím plátně.

#1 Propojení klientů

Panel pro propojování klientů je potřeba si nejprve zapnout v Nastavení. Následně půjdou na kartě klienta evidovat tyto vazby:

  • Mateřskou společnost
  • Jednu nebo více dceřiných společností
  • Ale třeba i spřátelené firmy, společnosti se stejným majitelem apod.

Už v další verzi budeme s touto novinkou dále pracovat, například ji přidáme do analýz.

#2 Lehčí plánování schůzek - filtrování pomocí adresy

Pokročilý filtr u aktivit nyní zvládá i adresy. To se může hodit při plánování schůzek v konkrétním městě. Jednoduše si třeba můžete vybrat schůzky plánované v Praze na srpen. Ukázka je ve videu.

Lehčí plánování schůzek - filtrování pomocí adresy

#3 Rozšířené možnosti připomínání aktivit

Přípomínání aktivit je od teď možné nastavit na jakékoli datum.

Rozšířené možnosti připomínání aktivit

#4 Chytřejší možnosti pro opakování aktivit

Nově můžete opakovat aktivity například na první pondělí v měsíci.

Chytřejší možnosti pro opakování aktivit

#5 Filtrování úkolů podle řešitele

Úkoly už jde filtrovat i podle řešitele. Takže si můžete jednoduše zobrazit všechny úkoly, které má na sobě třeba Váš kolega Marek.

Filtrování úkolů podle řešitele

#6 Zkrášlené vyhledávání v rejstříku

Pohráli jsme si s vyhledáváním v rejstříku, aby orientace v něm byla intuitivnější. Tuto možnost využijete hlavně při zakládání nového klienta.

#7 Rozšíření importních šablon o oslovení

Nově můžete své kontakty importovat do RAYNET CRM i včetně sloupce s oslovením (např. "Hezký den Jitko"). Bude se to hodit u rozesílky dalšího firemního newsleteru.