Letní novinky: Jak evidovat mateřské a dceřiné společnosti

 
Nová RAYNETí verze je ještě horká, a tak musíme upozornit na tu nejvíce žhavou novinku. Je jí evidence mateřských a dceřiných společností a obecně propojování klientů mezi sebou. Nejlépe se to ukazuje ve videu. A Maruška se nakonec nechala přemluvit a karlovarský červený koberec vyměnila za slávu na RAYNETím plátně.

#1 Propojení klientů

Panel pro propojování klientů je potřeba si nejprve zapnout v Nastavení. Následně půjdou na kartě klienta evidovat tyto vazby:

  • Mateřskou společnost
  • Jednu nebo více dceřiných společností
  • Ale třeba i spřátelené firmy, společnosti se stejným majitelem apod.

Už v další verzi budeme s touto novinkou dále pracovat, například ji přidáme do analýz.

#2 Lehčí plánování schůzek - filtrování pomocí adresy

Pokročilý filtr u aktivit nyní zvládá i adresy. To se může hodit při plánování schůzek v konkrétním městě. Jednoduše si třeba můžete vybrat schůzky plánované v Praze na srpen. Ukázka je ve videu.

Filtrování úkolů podle řešiteleFiltrování úkolů podle řešiteleFiltrování úkolů podle řešiteleFiltrování úkolů podle řešitele

#3 Rozšířené možnosti připomínání aktivit

Přípomínání aktivit je od teď možné nastavit na jakékoli datum.

Chytřejší možnosti pro opakování aktivitChytřejší možnosti pro opakování aktivitChytřejší možnosti pro opakování aktivitChytřejší možnosti pro opakování aktivit

#4 Chytřejší možnosti pro opakování aktivit

Nově můžete opakovat aktivity například na první pondělí v měsíci.

Rozšířené možnosti připomínání aktivitRozšířené možnosti připomínání aktivitRozšířené možnosti připomínání aktivitRozšířené možnosti připomínání aktivit

#5 Filtrování úkolů podle řešitele

Úkoly už jde filtrovat i podle řešitele. Takže si můžete jednoduše zobrazit všechny úkoly, které má na sobě třeba Váš kolega Marek.

Lehčí plánování schůzek - filtrování pomocí adresyLehčí plánování schůzek - filtrování pomocí adresyLehčí plánování schůzek - filtrování pomocí adresyLehčí plánování schůzek - filtrování pomocí adresy

#6 Zkrášlené vyhledávání v rejstříku

Pohráli jsme si s vyhledáváním v rejstříku, aby orientace v něm byla intuitivnější. Tuto možnost využijete hlavně při zakládání nového klienta.

#7 Rozšíření importních šablon o oslovení

Nově můžete své kontakty importovat do RAYNETu i včetně sloupce s oslovením (např. "Hezký den Jitko"). Bude se to hodit u rozesílky dalšího firemního newsleteru.