Novou funkci najdete v seznamovém pohledu:
- Klientů, Kontaktních osob a Leadů (v menu Adresář)
- a v Obchodních případech (v menu Obchod)
Tlačítko pro Hromadné změny je v pravé horní části okna. Jakmile na něj kliknete, podbarví se všechny sloupce tabulky, které můžete hromadně upravit.
Až 200 položek označíte buď tahem myši, nebo pomocí kombinace držení klávesy CTRL a klikání myší – to pokud chcete hromadně změnit záznamy, které nejdou hned za sebou. Pak už jen stačí vybrat nový stav záznamu a změny uložit.
A jak se dají Hromadné změny například využít v praxi?
- Když chcete roztřídit CRM databázi klientů nebo obchodních případů podle zdroje – tedy rozdělit, které přišly díky call centru, které díky kampani, a které třeba díky doporučení.
- Při personálních změnách, kdy klienty i leady snadno přiřadíte novému obchodníkovi.
- Ve chvíli, kdy chcete vyčistit záznamy o neaktuální atributy (kategorie, štítky, klasifikace apod.)
Plnotučný návod k hromadným změnám najdete na portálu zákaznické podpory>>
P.S. Klidně nám dejte zpětnou vazbu, jestli se funkce líbí?