Vylepšený bezpečnostní model
Díky přepracovanému bezpečnostnímu modelu je nově možno ještě přesněji nastavovat práva jednotlivých uživatelů z pohledu (ne)sdílení dat a používání určitých funkcí (např. export dat). Bezpečnostní úrovně jsou aplikovány nově také na firmy, osoby i zájemce a je možno jednoduše ověřit, kterým uživatelům je daný záznam viditelný.
Podrobnější informace o změnách bezpečnostního modelu naleznete zde.
Velké přepracování štítků
Zásadním způsobem jsme vylepšili funkci označování záznamů štítky a vyzýváme vás – dejte jim druhou šanci! Štítky vám totiž lehce pomohou kategorizovat záznamy, a tím lépe je pak i vyhledávat, analyzovat nebo exportovat. Nestačí vám počet polí jako jsou Kategorie, Klasifikace 1,2,3 apod.? Začněte používat štítky a rozšiřte si možnosti kategorizace na "neomezeno".
- Podle štítků nově vyhledáváte ve všech seznamových pohledech v rámci pokročilých filtrů.
- Při zadávání štítků funguje našeptávač - snadno si vyberete ze seznamu již existujících štítků, takže žádný nezadáte omylem dvakrát.
Hlídání deadline úkolů
Nechte se upozornit na deadline úkolu, který jste zadali, nebo který sami řešíte. V nastavení notifikací si vyberete způsob, jakým chcete být upozorňování, a necháte systém, aby nad termíny dohlížel za vás.
Upravený vzhled Nástěnky a dalších prvků
Příjemnou změnou v oblasti grafiky je nový vzhled hlavní pracovní plochy (Nástěnky), který nabízí ještě přehlednější prostor pro práci a prezentaci informací. Na řadě dalších míst v aplikaci byl upraven vzhled některý tlačítek, ikon a dalších ovládacích prvků tak, aby se uživatelům pracovalo ještě lépe, rychleji a přehledněji.
Nové "chytré filtry" v seznamech
Nové "chytré filtry" v seznamech jednotlivých záznamů umožňují např. jednoduše najít firmu, která nebyla kontaktována již několik dnů nebo osoby, které nemají naplánovánu žádnou aktivitu. Díky těmto filtrům tak získáte ještě lepší přehled nad aktivitou svou nebo svých kolegů a na žádného zákazníka tak nezapomenete.
Rozšířená zákaznická podpora
Díky vylepšenému systému zákaznické podpory se na nás můžete nově obracet se svými dotazy nebo požadavky prostřednictvím chatu, helpdesku nebo e-mailu. Rozšířili jsme také systém nápověd přímo v aplikaci a tak je nastavení, ovládání i správa CRM ještě jednodušší.
Další úpravy a vylepšení
- Vylepšené exporty a tiskové sestavy – nově je možno rozlišovat mezi exportem pro interní potřeby a zákazníka, exporty mají lepší vzhled a obsahují více podstatných informací.
- Upravené štítky pro "tagování/označování" vybraných záznamů – nově nabízejí našeptávání a je možné je aplikovat na libovolný záznam v CRM.
- V kalendáři je možno zobrazit i nenaplánované aktivity dalších uživatelů.
- Při vytváření produktů je možno produkt rovnou zařadit i do produktové řady.
- Přidán volitelný sloupec "Obchodní teritorium" do seznamu obchodních případů a sloupec "Datum vytvoření" do seznamu aktivit.
- Nové notifikace autora a řešitele o vypršení deadline úkolu.
- Vylepšená šablona pro import dat – přidány nové sloupce, opraveny chyby a validace dat.