1. Kalendář v mobilní aplikaci
Do aplikace jsme dodělali tradiční měsíční kalendář. Funguje v něm například gesto do strany a aktivity můžete přeplánovávat pomocí drag and drop. Po kliknutí na aktivitu můžete také změnit její délku nebo ji označit jako realizovanou.
2. Volitelná pole v mobilní aplikaci
Do mobilní aplikace jsme přidali i volitelná pole. Nejprve je aktivujte v Nastavení mobilní aplikace. Volitelná pole pak uvidíte na druhé kartě záznamu a jejich hodnoty můžete v mobilní aplikaci i editovat. Jak fungují volitelná pole, si můžete přečíst tady.
3. Automatické doplňování loga a fotek
Překvapilo vás, že se vám u některých firem začaly automaticky zobrazovat loga? Po založení firmy nebo kontaktní osoby se RAYNET spojí se službami Logobox a Gravatar a zkusí k záznamu dohledat obrázek.
4. Export do POHODY ze seznamu Obchodních případů
V seznamovém pohledu Obchodních případů můžete vybrat ty, které chcete pomocí XML souboru přenést v podobě objednávek do ekonomického softwaru POHODA.
5. Širší možnosti synchronizace s Google kontakty
Nyní můžete kontaktům při synchronizaci přiřadit obě skupiny - jak “RAYNET CRM”, tak “Moje kontakty”, což především usnadní třídění kontaktů uživatelům iOS.
6. Filtrování Obchodních případů podle jejich hodnoty
Při filtrování Obchodních případů nyní můžete vybrat ty s menší/větší nebo s přesně zvolenou hodnotou.
7. Filtrování Analýz podle Participantů OP
Přidali jsme možnost filtrovat Analýzy podle Participantů Obchodních případů.
8. Změna pořadí volitelných polí
Panely můžete přeházet podle libosti přímo v Nastavení > Rozšíření > Volitelná pole. Stačí klikat na šipky, čímž se budou panely mezi sebou prohazovat.
9. Volitelná pole v Historii záznamů
V panelu Historie na kartě záznamu si nově můžete zobrazovat i sloupce s volitelnými poli.
10. Narozeniny podle vlastníka
Na Nástěnce si nově můžete zobrazovat Narozeniny s omezením na konkrétního vlastníka záznamu - například jen narozeniny klientů, o které se sami staráte.
11. Hromadné zneplatnění Klientů nebo Kontaktních osob
Kontaktní osoby i Klienty je nyní možné hromadně zneplatnit.