#1 Odesílání nabídky z RAYNETu
Vracíte se ze schůzky, zkompletujete zápis, připravíte nabídku a… rovnou ji klientovi ťuknete z RAYNETu. Odteď se v detailu Nabídky přes tlačítko Akce > Odeslat nabídku emailem otevře okno a do něj zadáte text zprávy. Samotná nabídka ve formátu PDF je součástí přílohy e-mailu. Když se k ní potřebujete vrátit, najdete ji v historii klienta.
#2 Bezpečnostní úrovně: různé výchozí nastavení pro různé typy záznamů
Bezpečnostní úrovně RAYNET umí generovat různě pro jednotlivé typy záznamů. Administrátor provede změnu konkrétnímu uživateli přímo v Nastavení.
#3 Info o účastnících aktivit v Google kalendáři
Propojení RAYNETu s Google kalendářem je zase o krok dál. Plánujete aktivitu v RAYNETu? Do Google kalendáře se přenese kontext záznamu aktivity. Jméno klienta pak najdete v hranatých závorkách předmětu.
#4 Filtrování přenášených aktivit do Google kalendáře
Při zapnutí synchronizace s Google kalendářem je možné si nastavit, jaké typy aktivit se mají ze CRM do Googlu přenášet.
#5 Srovnání meziročního prodeje
Do analýzy Vývoj prodeje jsme přidali filtr, který vám zobrazí hodnoty vyhraných obchodních případů ve srovnání s předcházejícím rokem.
#6 Vážený objem Pipeline a Odhadu prodeje
Analýza Pipeline ukazuje všechny otevřené obchodní případy dle jednotlivých fází prodeje. Nově v ní vedle celkového součtu najdete součet vážený, který kalkuluje s pravděpodobností uzavření Obchodních případů.
Vysvětlení: zakázka za milion korun s pravděpodobností 35 procent má váženou hodnotu 350 tisíc Kč. Kombinace obou čísel vám dává lepší přehled o rozehraných zakázkách.
#7 Nástěnka: Přehled mých Diskuzí
Na Nástěnku si můžete přidat nový panel Aktivní diskuze. Zobrazí se vám v něm všechny diskuze, ve kterých jste sledovači.
#8 Editace štítků
Administrátor má nyní oprávnění editovat názvy vytvořených štítků, slučovat je nebo štítky mazat. Viz Nastavení > Štítky.
#9 Export dodacího listu
Dodací list snadno vyexportujete z detailu Obchodního případu nebo Objednávky. Export zapnete v Nastavení > Rozšíření > Export dodacích listů z Objednávek a Obchodních případů.
#10 Bezpečnost: zákaz změn jiných než vlastních záznamů
Administrátor CRM může uživateli povolit či zakázat provádět změny v záznamech jiných uživatelů.
#11 Obohacení pokročilých filtrů
Pokročilý filtr Kontaktních osob a Obchodních případů obsahuje nově filtrovací políčko Rating. Pokročilý filtr Klientů umožňuje filtrování podle Platebních podmínek.