Zimní novinky v RAYNET CRM

 
Odesílání nabídky rovnou z RAYNETu, nové analýzy, přehled aktivních diskuzí na nástěnce - je toho v RAYNETu hodně nového!

#1 Odesílání nabídky z RAYNETu

Vracíte se ze schůzky, zkompletujete zápis, připravíte nabídku a… rovnou ji klientovi ťuknete z RAYNETu. Odteď se v detailu Nabídky přes tlačítko Akce > Odeslat nabídku emailem otevře okno a do něj zadáte text zprávy. Samotná nabídka ve formátu PDF je součástí přílohy e-mailu. Když se k ní potřebujete vrátit, najdete ji v historii klienta.

 

#2 Bezpečnostní úrovně: různé výchozí nastavení pro různé typy záznamů

Bezpečnostní úrovně RAYNET umí generovat různě pro jednotlivé typy záznamů. Administrátor provede změnu konkrétnímu uživateli přímo v Nastavení.

#3 Info o účastnících aktivit v Google kalendáři

Propojení RAYNETu s Google kalendářem je zase o krok dál. Plánujete aktivitu v RAYNETu? Do Google kalendáře se přenese kontext záznamu aktivity. Jméno klienta pak najdete v hranatých závorkách předmětu.

#4 Filtrování přenášených aktivit do Google kalendáře

Při zapnutí synchronizace s Google kalendářem je možné si nastavit, jaké typy aktivit se mají ze CRM do Googlu přenášet. 

 

#5 Srovnání meziročního prodeje

Do analýzy Vývoj prodeje jsme přidali filtr, který vám zobrazí hodnoty vyhraných obchodních případů ve srovnání s předcházejícím rokem

 

#6 Vážený objem Pipeline a Odhadu prodeje

Analýza Pipeline ukazuje všechny otevřené obchodní případy dle jednotlivých fází prodeje. Nově v ní vedle celkového součtu najdete součet vážený, který kalkuluje s pravděpodobností uzavření Obchodních případů.

Vysvětlení: zakázka za milion korun s pravděpodobností 35 procent má váženou hodnotu 350 tisíc Kč. Kombinace obou čísel vám dává lepší přehled o rozehraných zakázkách.

 

#7 Nástěnka: Přehled mých Diskuzí

Na Nástěnku si můžete přidat nový panel Aktivní diskuze. Zobrazí se vám v něm všechny diskuze, ve kterých jste sledovači.

 

#8 Editace štítků

Administrátor má nyní oprávnění editovat názvy vytvořených štítků, slučovat je nebo štítky mazat. Viz Nastavení > Štítky.

#9 Export dodacího listu

Dodací list snadno vyexportujete z detailu Obchodního případu nebo Objednávky. Export zapnete v Nastavení > Rozšíření > Export dodacích listů z Objednávek a Obchodních případů.

#10 Bezpečnost: zákaz změn jiných než vlastních záznamů

Administrátor CRM může uživateli povolit či zakázat provádět změny v záznamech jiných uživatelů. 

#11 Obohacení pokročilých filtrů

Pokročilý filtr Kontaktních osob a Obchodních případů obsahuje nově filtrovací políčko Rating. Pokročilý filtr Klientů umožňuje filtrování podle Platebních podmínek.