A jak přesně partnerský program funguje?
Dáme se do toho pěkně popořadě. Nejprve se přihlaste do CRM a upřete zrak na horní lištu. Uvidíte zde tlačítko MŮJ DÁREK.
Jste tam? Máte před sebou úvodní informace. Z nich je nejpodstatnější, že:
- za prvních 10 doporučení vás čeká překvapení - v tomto případě pivo :-)
- a za každého doporučeného klienta, který zůstane u RAYNET CRM alespoň 3 měsíce, dostanete provizi 1 111 Kč.
Možná by se vám hodil příklad:
Přes náš věrnostní program doporučíte RAYNET CRM dvěma známým obchodníkům - panu Halířovi a slečně Pünktlichové. Oba začnou CRM zkoušet.
Pan Halíř projde bezplatnou 30denní lhůtou a poté dá šanci i placené verzi. Po měsíci ale skončí a vrátí se ke svému diáři. Za pana Halíře tedy provizi bohužel nedostanete. Slečna Pünktlichová je ale z CRM nadšená a po 30 dnech za něj začne platit. Vyhovuje jí čím dál tím víc a vy nakonec po třech měsících získáváte provizi 1 111 Kč.
Je to fér? Tak pokračujeme dál. Teď se podíváme na samotné doporučení. To najdete hned v dalším okně.
Vyplnit formulář zvládnete nepochybně na první dobrou sami. Proto sem odložíme jen pár doplnění.
- E-mailů pro doporučení můžete vložit klidně víc naráz.
- Maličký odkaz “Náhled vašeho doporučení” vám ukáže, jak to celé bude vypadat.
- Vy sami můžete známým nadělit taky příjemný bonus do začátku: slevu až 20 % na tři měsíce.
Ostatní je vám určitě jasné.
Jakmile doporučení odešlete, bude vás zajímat graf vpravo. V něm totiž uvidíte vždy aktuální data o tom, zda vaše doporučení padla na úrodnou půdu.
Plus maličkost - tlačítko Vyplatit provizi. ;-)
To je vše, těšíme se na vaše doporučení a pokud vám cokoliv není jasné, ptejte se! Tady na chatu, na zákaznické lince nebo na starém dobrém e-mailu podpora@raynet.cz.
Komu RAYNET CRM doporučit
Určitě znáte někoho, kdo by rád přestal plavat v záplavě úkolů, nepřehledně seřazených dokumentů, vizitek a naplánovaných schůzek a hovorů. Právě jim můžete udělat radost slevou na rejnočí CRM.
Obecně RAYNET doporučujeme pro:
- obchodní týmy velkých firem, manažery a obchodní ředitele, kteří potřebují přehled a pořádek,
- ale i pro menší firmy a živnostníky, kteří chtějí řídit vztahy se zákazníky hned od začátku správně.
Doporučení na kontakty z LinkedIn
Tušíme, že RAYNET by možná ocenily i vaše kontakty z LinkedIn. Jak na to:
- Přihlaste se na LinkedIn.
- V seznamu svých spojení klikněte na tlačítko Exportovat spojení a vyberte, jak chcete kontakty převést.
- Získané e-maily pak vložte do formuláře v aplikaci a odešlete doporučení.
Doporučení na kontakty z Google adresáře
Stejně snadno využijete i kontakty ve svém Gmailu.
- Stačí přepnout z Pošty na Kontakty.
- V záložce Více zvolte možnost Exportovat.
- A pak už vás čeká jen známé vybírání správného formátu a následné vložení do formuláře v CRM.
Můžete sdílet pomocí odkazu
V rámci rozhraní pro věrnostní program si můžete vygenerovat svůj vlastní sdílecí kód, který k vám bude automaticky přiřazovat registrované klienty. Umístit odkaz pak můžete na svůj blog, firemní webovky nebo ho někomu poslat po chatu.
Sdílejte i na sociálních sítích
A pokud chcete cílit na všechny své přátele najednou, můžete odkaz vložit i na svůj Facebook nebo Twitter.
Je vám to jasné? Tak se přihlaste do CRM a rovnou si věrnostní program vyzkoušejte.
Těšíme se na vaše reakce!