Doporučte nás a pošleme vám RAYNETí pivo

Doporučte nás a pošleme vám RAYNETí pivo
Pro RAYDAY jsme připravili pivní speciál, a i když na akcích slavil úspěch, pár desítek lahví nám zbylo. Rádi bychom je poslali tam, kam patří - mezi vás. :-) Takže každý, kdo do konce týdne doporučí RAYNET 10 svým známým přes náš partnerský program, dostane 3 lahve RAYNETího piva. Jak na doporučování? Mrkněte na video!
 

A jak přesně partnerský program funguje?

Dáme se do toho pěkně popořadě. Nejprve se přihlaste do CRM a upřete zrak na horní lištu. Uvidíte zde tlačítko MŮJ DÁREK.

Tlačítko MŮJ DÁREK

Jste tam? Máte před sebou úvodní informace. Z nich je nejpodstatnější, že:

  • za prvních 10 doporučení vás čeká překvapení - v tomto případě pivo :-)
  • a za každého doporučeného klienta, který zůstane u RAYNET CRM alespoň 3 měsíce, dostanete provizi 1 111 Kč.

Možná by se vám hodil příklad:

Přes náš věrnostní program doporučíte RAYNET CRM dvěma známým obchodníkům - panu Halířovi a slečně Pünktlichové. Oba začnou CRM zkoušet.

Pan Halíř projde bezplatnou 30denní lhůtou a poté dá šanci i placené verzi. Po měsíci ale skončí a vrátí se ke svému diáři. Za pana Halíře tedy provizi bohužel nedostanete. Slečna Pünktlichová je ale z CRM nadšená a po 30 dnech za něj začne platit. Vyhovuje jí čím dál tím víc a vy nakonec po třech měsících získáváte provizi 1 111 Kč.

 

Je to fér? Tak pokračujeme dál. Teď se podíváme na samotné doporučení. To najdete hned v dalším okně.

Okno doporučení

Vyplnit formulář zvládnete nepochybně na první dobrou sami. Proto sem odložíme jen pár doplnění.

  • E-mailů pro doporučení můžete vložit klidně víc naráz.
  • Maličký odkaz “Náhled vašeho doporučení” vám ukáže, jak to celé bude vypadat.
  • Vy sami můžete známým nadělit taky příjemný bonus do začátku: slevu až 20 % na tři měsíce.

Ostatní je vám určitě jasné.

Jakmile doporučení odešlete, bude vás zajímat graf vpravo. V něm totiž uvidíte vždy aktuální data o tom, zda vaše doporučení padla na úrodnou půdu.

Plus maličkost - tlačítko Vyplatit provizi. ;-)

To je vše, těšíme se na vaše doporučení a pokud vám cokoliv není jasné, ptejte se! Tady na chatu, na zákaznické lince nebo na starém dobrém e-mailu podpora@raynet.cz.

Komu RAYNET CRM doporučit

Určitě znáte někoho, kdo by rád přestal plavat v záplavě úkolů, nepřehledně seřazených dokumentů, vizitek a naplánovaných schůzek a hovorů. Právě jim můžete udělat radost slevou na rejnočí CRM.

Obecně RAYNET doporučujeme pro:

  • obchodní týmy velkých firem, manažery a obchodní ředitele, kteří potřebují přehled a pořádek,
  • ale i pro menší firmy a živnostníky, kteří chtějí řídit vztahy se zákazníky hned od začátku správně.

Doporučení na kontakty z LinkedIn

LinkedIn

Tušíme, že RAYNET by možná ocenily i vaše kontakty z LinkedIn. Jak na to:

  • Přihlaste se na LinkedIn.
  • V seznamu svých spojení klikněte na tlačítko Exportovat spojení a vyberte, jak chcete kontakty převést.
  • Získané e-maily pak vložte do formuláře v aplikaci a odešlete doporučení.

Doporučení na kontakty z Google adresáře

Stejně snadno využijete i kontakty ve svém Gmailu.

  • Stačí přepnout z Pošty na Kontakty.
  • V záložce Více zvolte možnost Exportovat.
  • A pak už vás čeká jen známé vybírání správného formátu a následné vložení do formuláře v CRM.

Můžete sdílet pomocí odkazu

V rámci rozhraní pro věrnostní program si můžete vygenerovat svůj vlastní sdílecí kód, který k vám bude automaticky přiřazovat registrované klienty. Umístit odkaz pak můžete na svůj blog, firemní webovky nebo ho někomu poslat po chatu.

Osobní odkaz pro sdílení

Sdílejte i na sociálních sítích

A pokud chcete cílit na všechny své přátele najednou, můžete odkaz vložit i na svůj Facebook nebo Twitter.

Sdílení na sociálních sítích

Je vám to jasné? Tak se přihlaste do CRM a rovnou si věrnostní program vyzkoušejte.

Těšíme se na vaše reakce!