Poznáváme kouzlo pravého tlačítka myši

Poznáváme kouzlo pravého tlačítka myši
Poznáváme kouzlo pravého tlačítka myši
Poznáváme kouzlo pravého tlačítka myši
Poznáváme kouzlo pravého tlačítka myši
Poznáváme kouzlo pravého tlačítka myši
Počítačové myši (stejně jako ty živé) prošly během své existence poměrně zajímavým vývojem. Z počátku jsme si museli vystačit se dvěma tlačítky a gumovou kuličkou, později nám bylo dopřáno zažít luxus vícero tlačítek. Ti šťastnější z nás nakonec dostali pod stromek myšku laserovou (např. jako náhradu za ztracenou kuličku). Pokud si vzpomenete na řadu způsobů, jak se dala ona kulička kreativně využít (např. házení po spolužácích v IT učebně), jistě vás nepřekvapí, že i moderní webové aplikace umějí s využitím myši celkem vtipně a zároveň efektivně pracovat.

V RAYNET CRM najdeme několik míst, kde lze rychle a zároveň jednoduše použít speciální funkci nebo provést určitou akci pomocí pravého tlačítka myši. Otázkou ale zůstává, kde tato „kouzelná“ místa najít a jak zde „speciální funkce“ použít.

Pokud patříte k pokročilým uživatelům naší aplikace, možná vás následující odhalení nepřekvapí. Pokud se řádíte spíše k nováčkům nebo mírně pokročilým, jistě vás malá nápověda potěší.

Pravé tlačítko myši pomáhá např. při práci se záložkami. V případě, že pracujeme na více věcech najednou, lze jej použít na libovolnou otevřenou záložku (kromě záložky Nástěnka) a tuto, či všechny záložky najednou, jedním kliknutím jednoduše zavřít.

Použití pravého tlačítka ocení zejména uživatelé, kterým se v CRM pravidelně zobrazuje více záložek než kolik je čekajících na poště.

Dalším místem, kde lze pravé tlačítko efektivně používat, je panel „Přehled aktivit“. Ten najdeme na hlavní obrazovce – Nástěnce. Pomocí pravého tlačítka a kontextové nabídky, která se po jeho stisknutí otevře, lze u jednotlivých aktivit změnit stav na „realizováno“ nebo „zrušeno“. Takto označené aktivity z panelu zmizí, v CRM (např. v historii nebo kalendáři) však i nadále zůstávají. Dalšími možnostmi je přesouvání aktivit pomocí kontextové nabídky na jiný termín, jejich mazání nebo upravování – vyzkoušejte.

Stejné použití pak najdeme také v modulu Kalendář.

Máte nějaké další tipy, kde bychom mohli funkce pravého tlačítka využít? Znáte nějaká místa v CRM, kde vám vyloženě chybí? Neváhejte se s námi o vaše nápady podělit, budeme rádi!