RAYNET mění design: nová okna pro vkládání záznamů

 
První vlna zásadních změn je tady. Už nyní v RAYNETu najdete nová okna pro vytváření záznamů.

Zhruba před rokem jsme odstartovali návrh nového designu RAYNETu. Cíl je jasný. Zužitkovat všechno, co jsme byli schopni za 8 let společné cesty načerpat a posunout RAYNET o světelný rok dopředu. Více o celém projektu najdete níže v tomto článku.

Chápeme, že dělat změny v nástroji, který používáte na denní bázi je citlivé. Ale opravdu věříme, že ze změn budete podobně nadšení jako my a rychle se vám dostanou pod kůži. Více než 150 uživatelů RAYNETu, kteří se dobrovolně přihlásili k testování, už nová okna dva týdny používá. A jejich zpětná vazba je velmi pozitivní. 

Jde o příjemný posun kupředu. Osobně si myslím, že se vytváření záznamů díky větší přehlednosti zjednodušilo. Za nás velký palec nahoru. Petr Mihók, G-DROID SOLUTIONS

Budeme rádi, když se ke změnám také vyjádříte. Můžete nám buďto vyplnit dotazník tady nebo nám napsat na e-mail feedback@raynet.cz.  

Jak jsme slíbili ve videu, tady najdete průchod základními typy oken pro vytváření nových záznamů:

 

Pozor! Toto už jste možná četli! V následující části článku opakujeme, proč nový design děláme, jak vzniká a kdy se na něj můžete těšit.

 


RAYNET 2.0: harmonogram – Co a kdy?!

  1. Před měsícem RAYNET zažil drobné přeladění grafiky do o něco modernějšího stylu. Ale upřímně, možná si toho na první pohled ani nevšimnete. 
     

    Upravili jsme jen ikonky, grafiku tlačítek a jiných drobných prvků. Nic dramatického.
     

    Snažili jsme se grafiku jenom trochu omladit a zároveň připravit pro mnohem výraznější změny↓
     
  2. Aktuálně vydáváme kompletní upgrade dialogových oken. To znamená třeba okna pro založení klienta, obchodního případu, naplánování schůzky apod. Tohle vylepšení už půjde přehlédnout jenom při zavřených očích ;) 
     

     

  3. +/- za rok by měl být RAYNET 2.0 kompletně venku. Ve 2-3 iteracích postupně zlepšíme všechny části RAYNETu – od detailních karet záznamů až po seznamové pohledy nebo kalendář. A ano – uděláme absolutně vše, aby to bylo přinejmenším dechberoucí ;)
 

Připojte se k Early Adopters (buďte u toho první…)

Pokud chcete být u vývoje RAYNETu 2.0 o něco blíž, můžete se zapojit do skupiny tzv. Early adopters, kterým budeme zapínat nový design přednostně a ptát se na první zpětnou vazbu. Stačí, když nám na sebe necháte e-mail ↓.

 

Buďte součástí skupiny Early adopters, které budeme nový design zapínat přednostně!

Proč jsme se vlastně do vývoje RAYNETu 2.0 pustili?

Za 8 let fungování jsme se potkali se stovkami skvělých firem a zpracovali (bez přehánění) tisíce zákaznických požadavků. Maximálně jsme těžili z vašich připomínek i sledování globálních CRM řešení a díky tomu mohli RAYNET pořád posouvat kupředu.

Jenže. Zásadní zlepšení, taková, která by objektivně změnila způsob práce se CRM a výrazně tím zefektivnila práci většině uživatelů, už nejde dělat v rámci mantinelů současné verze. A s tím se odmítáme smířit.

Současně chceme RAYNETu vtisknout nový, čistý, moderní vzhled. Design, který maximálně usnadní práci s raynetem a zásadně zlepší uživatelskou přívětivost. Chceme, aby se vám RAYNET používal lépe než... zubní kartáček.

Samozřejmě si velmi uvědomujeme, že jakákoliv změna nástroje, který už má člověk osahaný, trochu bolí. Za celý raynet slibujeme, že děláme všechno proto, aby každá změna znamenala současně zlepšení nebo zjednodušení práce.

Pod pokličkou…

Na závěr si pro nadšence dovolíme zasdílet kousek z toho, jak návrh RAYNET 2.0 vzniká.

Wireframe

Na obrázku vidíte prototyp uživatelského rozhraní – tzv. wireframe. V tomto případě se jedná konkrétně o formulář pro založení nového klienta. Než se dostal do své finální podoby, prošel více než 20 návrhovými iteracemi. 

Do prototypů vkládáme vše, veškeré naše know-how. To, co nám říkají klienti, ale i to, co postřehneme u jiných softwarových řešení. Dlouhodobě sledujeme skupinu přibližně dvaceti nástrojů, které jsou aktuálně na špici inovací, nebo jsou lídry svých segmentů. Srovnáváme, jakým způsobem řeší scénáře, které právě (re)designujeme a samozřejmě děláme všechno proto, abychom se ve finále dostali ještě dál. I proto náš obor milujeme; že je na úrovni inovací možné soutěžit i s globálními giganty.

Po fázi prototypování nastupuje tvorba grafických návrhů, vývoj, testování a ladění.

Takhle pak může vypadat výsledek. Konkrétně nový formulář pro vytvoření Schůzky: