RAYNET + Shoptet = snadný přenos dat z e-shopu do CRM

 
Klienti vašeho e-shopu se mají na co těšit. Díky novému propojení RAYNETu a Shoptetu povýšíte svou zákaznickou péči na další level.

Představte si, že údaje o každém zákazníkovi a každém nákupu se vám automaticky převedou z e-shopu do CRM. Najednou přesně víte, kdo, kdy a co nakoupil, jak často se k vám vrací nebo kolik peněz už u vás utratil. Tohle všechno získáte, když si zapnete nové propojení RAYNETu se systémem Shoptet.

Jak to funguje v praxi?

Paní Rejnoková si potřebuje pořídit nové tričko na léto. Vybere si fešný kousek z vašeho e-shopu, dokončí svůj nákup a její objednávka přejde do stavu „vyřízená”. V tu chvíli se akce automaticky přenese do RAYNETu, kde se vytvoří nový obchodní případ.

Pokud už si u vás paní Rejnoková v minulosti něco pořídila, připojí se obchodní případ přímo k ní. Je-li to její první nákup, založí se v CRMku nový klient. Úplně stejně to funguje i s produkty – pokud ho ještě v RAYNETu nemáte, vytvoří se nový a napojí na danou objednávku, v řeči CRM na obchodní případ.

Všechna data, která se vám tímto způsobem z Shoptetu do RAYNETu převedla, využijete třeba k:

  • perfektnímu zacílení e-mailové kampaně,
  • poskytnutí VIP služeb nejzajímavějším zákazníkům,
  • tvorbě speciálních akcí,
  • managementu slev
  • a v neposlední řadě také k dokonalé zákaznické péči.

Koukněte na náš videonávod, kde vám propojení ukážeme krok po kroku: