RAYNET CRM: Pošlete si email rovnou k Obchodnímu případu!

RAYNET CRM: Pošlete si email rovnou k Obchodnímu případu!
RAYNET CRM: Pošlete si email rovnou k Obchodnímu případu!
RAYNET CRM: Pošlete si email rovnou k Obchodnímu případu!
RAYNET CRM: Pošlete si email rovnou k Obchodnímu případu!
RAYNET CRM: Pošlete si email rovnou k Obchodnímu případu!
Emailovou asistentku RAYNET CRM možná už znáte. Stačí na její adresu přeposlat jakýkoliv email, a asistentka jej sama přiřadí ke správnému kontaktu ve vašem CRM. A právě tuto funkci jsme teď vylepšili. Nově email přenesete i k Obchodnímu případu nebo třeba Projektu.
  • Stačí kamkoliv do předmětu emailu vepsat kód vybraného záznamu, ke kterému chcete email přenést, a odeslat jej na adresu své emailové asistentky.
  • Email se automaticky zařadí pod libovolný Obchodní případ, Nabídku, Objednávku nebo Projekt

Vyzkoušejte to! Přepošlete si email s doplněným kódem záznamu v předmětu na adresu své emailové asistentky. Pro připomenutí – je ve tvaru NázevVašehoCRM@asistentka.raynet.cz …tedy např. kofola@asistentka.raynet.cz

Zapomněli jste, jak emailová asistentka přesně funguje? Podívejte se na podrobný popis, jak vaše emaily asistentce odeslat. Více zde >>