Během května a června se postupně potkáme ve všech československých prostorách Impact Hubu. Věříme, že se vám místní tvůrčí klima bude líbit.
Setkání RayDay je jen pro aktivní uživatele RAYNET CRM a je bez vstupného. Pokud vás ve firmě používá RAYNET CRM víc, klidně přijďte i s kolegy.
Jediné, co je třeba udělat, je chytit zavčasu místo a přihlásit se:
- Brno 5. 5. [PROBĚHLO] - Fotogalerie
- Praha 19. 5. [PROBĚHLO] - Fotogalerie
- Ostrava 26. 5. [PROBĚHLO] - Fotogalerie
- Ostrava 2. 6. [PROBĚHLO] - Fotogalerie
- Praha 16. 6. [PROBĚHLO] - Fotogalerie
- Bratislava 21. 6. [PROBĚHLO] - Facebook událost
Případné změny programu, tipy na parkování a upozornění na kvadrant s nejlepšími dezerty průběžně sledujte na facebookových stránkách událostí jednotlivých setkání.
RayDay: detailní program
Je nám jasné, že toho o obchodu víte hodně. Přesto věříme, že si na své přijdou i ti nejzkušenější. Co konkrétně vás čeká?
8:30 - 10:00 Možnost individuální schůzky
Zeptejte se na cokoliv, řekněte nám, co máte na srdci. Tady je ten správný čas.
10:00 - 10:45 Obchodní praktiky
Sdílíme know-how na témata, která jsou nám vlastní.
- Prozákaznický přístup - péče
- Komunikace s návštěvníky webu - Retargeting
- Přirozená komunikace s klienty
10:50 - 11:45 RAYNET show
- Jak používá RAYNET RAYNET
- 5 novinek, bez kterých to nejde
- Největší vylepšení z posledního roku v RAYNET CRM
- Prezentace největší letošní plánované novinky a věrnostního programu
11:45 - 12:15 Snack time - oběd
12:15 - 12:30 Obsahová agentura a její cloudový ekosystém
12:30 - 13:30 Networking
Kulaté stoly s tématy Online marketing, Integrace v CRM, Otevřená firma, aj.
Těšíme se na viděnou a nezapomeňte se přihlásit!
Zdroj: Impact Hub Brno
Kvalitní program by mělo podpořit atraktivní zázemí Impact Hubu, kde bude k dispozici i občerstvení. Množství přihlášených na jednu firmu není omezen, takže vás může přijít víc.